フレイザーズ ホスピタリティ創立20周年記念: 20,000米ドル、無料宿泊20泊分と20枚のゴールデンチケット獲得のチャンス

フレイザーズ・ホスピタリティ

フレイザーズ ホスピタリティ創立20周年記念:20,000米ドル、無料宿泊20泊分と20枚のゴールデンチケット獲得のチャンス

AsiaNet 72784

過去20年間フレイザーズ ホスピタリティを支え続けていただいた

お客様に感謝の意を込めて企画されたプロモーション

「A World of Thanks」

シンガポール、2018年4月6日 -フレイザーズ・プロパティ・グループ傘下にあるフレイザーズ・ホスピタリティが創立20周年を祝うべく「A World of Thanks」キャンペーンをスタートいたします。 最大で20,000フレイザーワールドポイント相当のゴールデンチケット20枚獲得でき、そのポイントで無料宿泊券と交換をすることができます。

更にグランド・ゴールデン・チケットの当選者(1名)は、無料宿泊20泊分と現金20,000ドルを手に入れることができます。

「A World of Thanks」は過去20年間フレイザーズ ホスピタリティを支え続けていただいたお客様に感謝の意を込めて企画されたプロモーションです。1998年に2つのプロパティからはじまり、今では世界80以上の都市に150以上の様々なアワードの受賞歴のあるプロパティを有しております。

「過去20年間に数多くの困難と壁を乗り越えた実績があるからこそ、我々はサービス産業において一流企業に成長できました。アジア金融危機の最中に新規レジデンスを開業したこと、SARS発生後に初の海外進出を試みた時も、チームひとりひとりが常に私と共に歩んでくれました。私たちは、2002年にマニラ、ソウル、ロンドンにオープンし、2004年に深センに進出し、国際的に展開しました。当社のスタッフ、法人顧客およびパートナーは、当社ブランドの強みに欠かせないものでした。そして、彼らなしではこれらを達成することは不可能でした」とフレイザーズ・ホスピタリティのChoe Peng Sum最高経営責任者は述べました。

「創立20周年を迎えるにあたり、私たちはすべてのお客様と喜びと成功を分かち合い感謝したいと考えています。今後20年を見据え、私たちは記憶に残る体験を創り出すことで、進化し続けるニーズに応えていきます」と最高責任者のChoeは続けました。

2018年3月28日から2018年6月28日までの間に、フレイザーズ・ホスピタリティの自社サイトより直接ご予約されたお客様は、ラッキードローにそのまま参加する資格が得られます。 20名の方が20,000フレイザーワールドポイント相当のゴールデンチケットを獲得するチャンスがあり、獲得したポイントで世界中のフレイザーズプロパティに無料にて宿泊でき新しい#FraserMomentsをお楽しみいただけます。さらに、グランド・ゴールデン・チケット獲得者(1名)には無料宿泊20泊分と20,000米ドルの現金を差し上げます。

抽選に加えて、キャンペーンには次のものが含まれます:

・感謝の世界と共に更なる20%のバリューを – フレイザーワールドメンバーは、2018年3月28日から6月28日までの間にフレイザーズの宿泊施設をご予約すると、追加で20%分のフレイザーワールドポイントを獲得できます。 また、2018年3月28日から12月31日の間は20%分少ないフレイザーワールドポイントで無料宿泊と交換することが可能となります。

・F&Bおよびゲストサービスバウチャー - 世界中の選ばれたフレイザー・ホスピタリティ施設で、様々なF&Bおよびゲストサービスが20%割引となります。

予約と詳細についてはこちらをご参照下さい。www.frasershospitality20.com.  

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Frasers Property Limitedについて

Frasers Property Limited(以降「Frasers Property」または、「弊社」)は、グローバル企業であり、多岐にわたる不動産の総合的ポートフォリオを所有、開発、管理しています。本社をシンガポールに置き、シンガポール証券取引所(「SGX-ST」)のメインボードに上場、5つの資産クラスによって組織され、2017年12月31日時点の総資産は、280億シンガポールドルです。

Frasers Propertyの資産には、住居、リテール、商業施設、ビジネス・パークに加え、シンガポール、オーストラリア、ヨーロッパ、中国、東南アジアの工業・物流施設などがあります。その確立されたホスピタリティ事業では、アジア、オーストラリア、ヨーロッパ、中東、アフリカの80都市以上で、サービスアパートメントとホテルを所有・運営しています。弊社は、お客さまや出資者のみなさまに、思い出に残るご滞在をお楽しみいただくため、心をひとつにし、マーケットと不動産業界全体からの知識と能力を活用しながら、多様な資産クラスでの価値をもたらします。

また、Frasers Propertyは、SGX-STに上場している不動産投資信託会社3社と、ステープル証券会社1社に出資しています。フレイザーズ・センターポイント・トラストはリテール向け不動産、フレイザーズ・コマーシャル・トラストは、商用施設とビジネス・パーク、フレイザーズ・ロジスティクス&インダストリアル・トラストは、物流と産業用不動産をそれぞれ取り扱っています。(フレイザーズ・ホスピタリティ・リアルエステート・インベストメント・トラストと、フレイザーズ・ホスピタリティ・ビジネストラストが構成する)フレイザーズ・ホスピタリティ・トラストは、ホスピタリティ事業用物件を主に扱うステープル証券会社です。

Frasers Propertyの詳細については、ホームページ(www.frasersproperty.com)からご覧ください。

フレイザーズ・ホスピタリティについて

Frasers Property Group一員であるフレイザーズ・ホスピタリティは、北アジア、東南アジア、オーストラリア、ヨーロッパ、中東のゴールドスタンダードサービス、ホテルレジデンス、ブティックライフスタイルホテルを通して20年を迎える今年に至るまでゲストに思い出に残る体験を提供しています。

シンガポールの2つの不動産から80以上の都市で150以上の不動産に成長したフレイザーズ・ホスピタリティは現在、世界でも最も早く成長した最大規模のサービスアパートメントのプロバイダーです。今日の目の肥えたビジネスやレジャー旅行者のライフスタイルの嗜好を念頭に置いた世界のホスピタリティオペレーターは、3つのゴールドスタンダードサービスレジデンスをご用意しています。それらは、フレイザースイーツ、フレーザープレイス、フレーザーレジデンス、モダン&エコライフスタイル・ブランド、モデナ・バイ・フレーザー、そして、デザイン主導のホテルレジデンスブランド、カプリ・バイ・フレイザーです。さらに、イギリスの主要都市の数々では、マルメゾンとホテル・デュ・ヴァンという、ブティックライフスタイルホテルの2つのブランドを運営しています。

成功の功績を称える賞と称賛の数々を受け、フレイザーズ・ホスピタリティは、継続的なイノベーションと直感的なサービスにより、重要な旅行者様のニーズの変化を予測し、それを超えることを約束し、スタッフが家族や住人のように感じる第二の家を創り出します。

フレイザーズ・ホスピタリティは今年で20周年を迎え、不動産とオンライン事業を通じて、お客様、従業員、パートナーの皆様に多大なるご支援をいただいたことに感謝の意を表します。 www.frasershospitality20.comから、この記念式典に参加してください。

(日本語リリース:クライアント提供)

Win: USD20,000, 20 Free Nights and 20 Golden Tickets as Frasers Hospitality Celebrates 20th Anniversary

PR72784

SINGAPORE, April 6, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/--

'A World of Thanks' promotion is designed to thank guests for sharing in the

global hospitality operator's journey of success

Frasers Hospitality, a member of Frasers Property Group, is kicking off its

20th anniversary celebrations with a promotional campaign to celebrate the

milestone occasion. Up for grabs are 20 Golden Tickets worth 20,000 Fraser

World points each, which can be used to redeem for free stays. One lucky winner

will also walk away with a Grand Golden Ticket, which comes with 20 free nights

and USD20,000 in cash.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180321/2085638-1

Stand a chance to enjoy a stay at Fraser Suites Le Claridge Champs-Elysees in

Paris, which comes with views of the Arc de Triomphe and Eiffel Tower

Themed 'A World of Thanks', the promotional campaign is Frasers Hospitality's

way of expressing its gratitude towards guests for their loyalty over the

years. From only two properties in 1998 to more than 150 properties in 2018,

the award-winning hospitality brand is now in over 80 cities worldwide.

"We have shown agility in overcoming the numerous challenges over the last 20

years to become a key global player in the hospitality industry. Whether it was

opening new properties during the Asian Financial Crisis and later the SARS

outbreak or taking the brand out of Singapore into new markets, my team was in

step with me at every turn. Together we opened in Manila, Seoul and London in

2002 before going to Shenzhen in 2004 and expanding to more cities. Our staff,

corporate clients and partners have been so integral to the strength of our

brand, and we couldn't have done this without them," said Mr Choe Peng Sum,

Chief Executive Officer of Frasers Hospitality.

"As we kick off our 20th anniversary celebrations, we want to share our joy and

success with all our guests and thank them for their support throughout the

journey. Looking ahead to the next 20 years, we will stay responsive in meeting

their evolving needs by creating memorable experiences," Mr Choe continued.  

From 28 March to 28 June 2018, guests who book directly with Frasers

Hospitality will automatically qualify for the 20th Anniversary lucky draw.

Twenty guests will stand a chance to win Golden Tickets worth 20,000 Fraser

World points each, which can be converted into free stays at Frasers

Hospitality properties worldwide, giving guests the chance to create new

#FraserMoments. The lucky draw will also culminate in a Grand Golden Ticket

winner, who will walk away with 20 free nights as well as USD$20,000 in cash.

In addition to the draw, the campaign includes:

--A World of Thanks with 20% More Value-Fraser World members will earn an

additional 20% Fraser World Points when they book a stay with Frasers

Hospitality from 28 March to 28 June 2018. Guests can also redeem free stays

using 20% less Fraser World Points from 28 March to 31 December 2018.

--F&B and Guest Service Vouchers-Guests will receive 20% off vouchers for

various F&B and guest services at selected Frasers Hospitality properties

worldwide.

For bookings and more details, please visit www.frasershospitality20.com.  

About Frasers Property Limited

Frasers Property Limited ("Frasers Property" or the "Company"), is a

multi-national company that owns, develops and manages a diverse, integrated

portfolio of properties. Listed on the Main Board of the Singapore Exchange

Securities Trading Limited ("SGX-ST") and headquartered in Singapore, the

Company is organised around five asset classes with assets totalling S$28

billion as at 31 December 2017.

Frasers Property's assets range from residential, retail, commercial and

business parks, to industrial and logistics in Singapore, Australia, Europe,

China and Southeast Asia. Its well-established hospitality business owns and /

or operates serviced apartments and hotels in over 80 cities across Asia,

Australia, Europe, the Middle East and Africa. The Company is unified by its

commitment to deliver enriching and memorable experiences for customers and

stakeholders, leveraging knowledge and capabilities from across markets and

property sectors, to deliver value in its multiple asset classes.

Frasers Property is also the sponsor of three real estate investment trusts and

one stapled trust listed on the SGX-ST. Frasers Centrepoint Trust, Frasers

Commercial Trust, and Frasers Logistics & Industrial Trust are focused on

retail properties, office and business space properties and business parks,

logistics and industrial properties respectively. Frasers Hospitality Trust

(comprising Frasers Hospitality Real Estate Investment Trust and Frasers

Hospitality Business Trust) is a stapled trust focused on hospitality

properties.

For more information on Frasers Property, please visit

frasersproperty.com(http://frasersproperty.com/).

About Frasers Hospitality

Frasers Hospitality, a member of Frasers Property Group, celebrates 20 years of

offering memorable experiences to guests through its Gold-Standard serviced,

hotel residences and boutique lifestyle hotels across North Asia, Southeast

Asia, Australia, Europe and the Middle East.

Growing from two properties in Singapore to more than 150 properties in over 80

cities, Frasers Hospitality is now one of the world's largest and

fastest-growing providers of serviced residences. Conceived with the lifestyle

preferences of today's discerning business and leisure travellers in mind, the

global hospitality operator has three Gold-Standard serviced residences

offerings - Fraser Suites, Fraser Place and Fraser Residence, a modern and

eco-lifestyle brand, Modena by Fraser, and a design-led hotel residence brand,

Capri by Fraser. In addition, it operates two brands of upscale boutique

lifestyle hotels in the key cities of UK, Malmaison and Hotel du Vin.

With a remarkable list of accolades and awards as recognition of its success,

Frasers Hospitality remains committed to anticipating and exceeding the

evolving needs of executive travellers with continuous innovation and intuitive

service, creating a second home for guests where staff feel like family and

residents feel like community.

Frasers Hospitality marks its 20th anniversary this year with a host of

activities across properties and online platforms to thank guests, employees

and partners for their loyal support. Join the celebrations at

www.frasershospitality20.com.

SOURCE  Frasers Hospitality

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