Nexen Tireが世界中の提携企業向け2018 PURPLE SUMMIT Manchesterを成功裏に終了
Nexen Tireが世界中の提携企業向け2018 PURPLE SUMMIT Manchesterを成功裏に終了
AsiaNet 73197 (0709)
【ソウル(韓国)2018年4月23日PR Newswire=共同通信JBN】
*Nexen Tireは毎年開催する同社の総合的マーケティング・キャンペーンである第3回PURPLE SUMMIT(パープル・サミット)の開催を成功させることによって、世界中のパートナーとより強力な関係を構築
世界大手タイヤメーカーのNexen Tireは、同社が毎年開催する総合的マーケティング・キャンペーン「2018 PURPLE SUMMIT Manchester」を成功裏に終了したことを発表した。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180423/2111814-1
(キャプション:Nexen Tireが2018 PURPLE SUMMIT Manchesterを終了)
2018 PURPLE SUMMIT Manchesterは4月20日から23日までNexen Tireのパートナーであるマンチェスター・シティFC(Manchester City Football Club)の本拠地、英国のマンチェスターで開催され、世界中のパートナーとの協力関係を発展、強化する同社の取り組みを示した。60人以上の招待客が出席した今年のキャンペーンは、マンチェスター・シティFCが最近英プレミアリーグ2017-18年シーズンで優勝したおかげで、より一層意味深いものとなった。
Nexen Tireのトラビス・カン最高経営責任者(CEO)は「われわれの世界的な提携企業および顧客のために2018 PURPLE SUMMIT Manchesterを再び開催できたことを誇りに思う。これからもPURPLE SUMMITを通して取引関係に投資し、関係を深めることに尽力していきたい。PURPLE SUMMITは、世界中の最も密接なパートナーを支援し活性化するために創設され、計画されたものである」と述べた。
▽さらなるネットワーキングの機会と成功事例の共有
今年のPURPLE SUMMITは、出席者にさらなる交流の機会と、街を満喫するためのレクレーションを提供した。チェコ共和国の新しい製造工場がまもなく操業を開始するため、同社は将来的な事業計画の要点をまとめ、より良い未来のための考えを共有した。4月22日に開催された主要なカンファレンスも、チューブタイヤやソリッドタイヤ事業の紹介および長期にわたるビジネス関係の提供やパートナーの成功談共有などの部分を含めるために再編成された。City Football Groupが参加し、2018 PURPLE SUMMIT ManchesterはNexen Tireとマンチェスター・シティFCの間の成功した戦略的パートナーシップも強調した。
▽NexenSkills Challengeを含むさまざまファンイベントのあるSponsor Match Day
パープル・サミットの参加者は、4月22日にエティハド・スタジアムでNexen Tireと共にマンチェスター・シティ対スウォンジー・シティAFCの試合を観戦するよう招待された。Sponsor Match Day(スポンサー・マッチ・デー)では、パートナーとマンチェスター・シティFCのファンが、出席者とその家族に楽しいアクティビティーを提供するためのNexen Tireによるアクティビティー・ゾーンで、ブランドを存分に体験する機会を得た。
Sponsor Match Dayには、ハーフタイム中に若いサッカープレーヤーがサッカー技術を示すことでトロフィーを競う3カ月にわたるコンペのNexen Skills Challenge決勝も含まれた。最終イベントでは、トップ2人のプレーヤーがNexen Tireによって表彰された。Nexen Skills Challengeは若いサッカープレーヤー向けに2018年2月に開始され、ブルー・カーペット体験、試合のチケット、お土産袋を提供した。参加するプレーヤーには、マンチェスター・シティFCによって指導される機会も与えられる。
▽Nexen Tireについて
Nexen Tireは1942年に創立された世界的なタイヤメーカーで、韓国の慶尚南道梁山とソウルに本社がある。世界で最も急速に成長しているタイヤメーカーの1つであるNexen Tireは、世界の141カ国にある491のディーラーと連携(2015年7月現在)し、3つの製造工場-韓国に2カ所(梁山と昌寧)、中国の青島に1カ所-を保有している。その他の製造工場はチェコのジャテツで2018年に操業を開始する。Nexen Tireは、先端技術と優れた設計により、乗用車やスポーツタイプ多目的車(SUV)、小型トラック向けのタイヤを生産している。同社は、先端技術を駆使したUHP(ウルトラ・ハイ・パフォーマンス)タイヤの生産にも力を入れている。同社は世界中さまざまな国の世界的自動車メーカーにOEタイヤ(新車装着タイヤ)を供給している。2014年に世界のタイヤメーカーの中で初めて4つの世界トップデザイン賞すべてを獲得するグランドスラムを達成した。詳しい情報はhttp://www.nexentire.com を参照。
ソース:Nexen Tire
Nexen Tire Successfully Completes 2018 PURPLE SUMMIT Manchester for Worldwide Business Partners
PR73197
SEOUL, South Korea, April 23, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
- Nexen Tire builds stronger ties with worldwide partners by successfully
presenting its third PURPLE SUMMIT, the company's annual integrated marketing
campaign
Nexen Tire, a leading global tire manufacturer, announced that it has
successfully completed its '2018 PURPLE SUMMIT Manchester,' the company's
annual integrated marketing campaign.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180423/2111814-1
Caption: Nexen Tire Completes 2018 PURPLE SUMMIT Manchester
Held from April 20 to 23 in Manchester, UK, the home city of Nexen Tire's
partner Manchester City Football Club (Manchester City), the 2018 PURPLE SUMMIT
Manchester demonstrates the company's efforts to foster and strengthen its
relationships with its worldwide business partners. This year's campaign,
attended by more than 60 invitees, was particularly meaningful thanks to
Manchester City's recent claim of the 2017-18 English Premier League title.
"Once again, we are proud to have hosted the 2018 PURPLE SUMMIT Manchester for
our global business partners and customers," said Travis Kang, CEO of Nexen
Tire. "We will remain committed to investing and deepening our business
relationships through PURPLE SUMMIT, which was developed and designed to
inspire and stimulate our closest partners around the world."
More Networking Opportunities and Sharing Success Cases
This year's PURPLE SUMMIT provided for attendees more networking opportunities
and recreational time to enjoy the city. With the new manufacturing facility at
the Czech Republic soon to be operational, the company outlined future business
plans and shared insights for a better future. The main conference, held on
Sunday, April 22, was also reorganized to include segments such as the
introduction of the tube and solid businesses as well as offering extended
business relationships and sharing partner success stories. With participation
from the City Football Group, 2018 PURPLE SUMMIT Manchester also highlighted
the successful strategic partnership between Nexen Tire and Manchester City.
Sponsor Match Day with Various Fan Events, including the Nexen Skills Challenge
Participants in the PURPLE SUMMIT were invited to join Nexen Tire at Etihad
Stadium to watch Manchester City's game with Swansea City A.F.C on April 22. At
the Sponsor Match Day, the partners and Manchester City fans had the
opportunity to experience the brands to the fullest, with Nexen Tire's activity
zone dedicated to providing fun activities for attendees and their families.
Sponsor Match Day also included the final round of the 'Nexen Skills Challenge'
during halftime, a three-month challenge where youth football players competed
for trophies by showing their football skills. At the final event, the top two
performers were honored by Nexen Tire. The Nexen Skills Challenge started in
February 2018 for youth football players and provided them with blue carpet
experiences, match tickets and goodie bags. The participating players will also
have opportunities to be coached by the City Football Club.
About Nexen Tire
Nexen Tire, established in 1942, is a global tire manufacturer headquartered in
Yangsan, South Gyeongsang Province, and in Seoul, South Korea. Nexen Tire, one
of the world's fastest growing tire manufacturers, works with 491 dealers based
in 141 countries around the world (as of July 2015) and owns three
manufacturing plants -- two in Korea (Yangsan and Changnyeong) and one in
Qingdao, China. Another plant in Zatec, Czech Republic will be operational by
2018. Nexen Tire produces tires for passenger cars, SUVs, and light trucks with
advanced technology and excellence in design. The company also focuses on
producing UHP tires, which are based on advanced technologies. Nexen Tire
supplies OE tires to global car makers in various countries around the world.
In 2014, the company achieved a grand slam of the world's top 4 design awards
for the first time amongst the various tire makers in the world. For more
information, please visit http://www.nexentire.com.
SOURCE Nexen Tire
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