ウブロとFIFAワールドカップ(TM):すべての試合とすべての勝利のために

ウブロ(Hublot)

ウブロとFIFAワールドカップ(TM):すべての試合とすべての勝利のために

AsiaNet 74411 (1249)

【ニヨン(スイス)2018年7月16日PR Newswire=共同通信JBN】FIFAワールドカップ(FIFA World Cup)(TM)への3度の参加で、ウブロ(Hublot)は常に勝利している。スコアボード上では1000人のゲストがこのウオッチメーカーのおかげでワールドカップ体験に没頭し、4番目の公式ボードのおかげで20分間以上の特別映像を、「Big Bang Referee 2018 FIFA World Cup Russia(TM)」というサッカーファンのウオッチのピッチへのエントリーおよび審判の手首の上でのそのゴールライン・テクノロジー、そしてサンクトペテルブルクへの新しいブティック開設によるホスト国におけるプレゼンスの強化を実現した。これはウブロの一連の勝利である!Hublot Partyほどそのグローバルな成功を祝う良い方法があろうか?サッカー界からのゲストとブランドの友人らを一堂に集めた閉会パーティーは、このイベントの公式マスコットであるマトリョーシカに囲まれていた。ウオッチメーカーはこのサッカー月間を、ウブロと美しい試合のファンであるDJ Snake(DJスネーク)によるショーと音楽にのせて終了した。この世界的なアーティストはウブロの最新の大使であり、Hublot Loves Musicファミリーに参加している。ウブロはサッカーを愛しており、何かを愛するとき、お金は目的ではない!

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/718787/Didier_Deschamps.jpg

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/718788/Hublot_4th_Referee_Board.jpg

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/718789/Usain_Bolt__Ricardo_Guadalupe__DJ_Snake__Julian_Peretta.jpg

「激しく、情熱的で、感動的で、強烈なサッカーの月、それは誰もがフィナーレに期待していたものを超えたが、ウブロはすでにそのワールドカップに勝利した。数百万の広告投資に相当するテレビでの20分以上の特別映像の後、1000人のゲストが当社のHublot Loves Footballプログラムに参加し、64試合の熱気、関連のサッカー・ウオッチ「Big Bang Referee 2018 FIFA World Cup Russia(TM)」に夢中になった。このウオッチは169のゴールを記録し、この第21回ワールドカップのスコアと勝者をそのデジタルメモリーの中に封印、当社のロシアにおけるプレゼンスを強化する3番目のブティックができた。今月の激しく集中的な仕事によりわれわれのチームが得た最大の報酬は、最も人気のあるスポーツの感動とサッカー界のゲストや当ブランド友人の表情に現れた感謝と喜びを分かち合う楽しさ喜びである。われわれは共に、サッカーを愛し、それを素晴らしいものにしよう!」-リカルド・グアダルーペ・ウブロ最高経営責任者(CEO)

▽第21回ワールドカップ、ウブロ・スタイルのハイライトまとめ

ブランドの顧客や友人をスタンドに招待することにより情熱が共有される。

賞の観点では、当ウオッチメーカーは12のスタジアムの64試合について、試合時間のうち計20分以上の特別映像を今回もまた実現した。

▽可視性に関して

審判(主審)の手首は「Big Bang Referee2018 FIFA World Cup Russia(TM)」がビデオ支援審判システムに接続されているため、169回振動した。真のサッカーファンのための究極のウオッチはワールドカップのペースをリアルタイムでセットし、キックオフの15分前に試合を知らせ、ゴールはもちろん、イエローカード、レッドカード、選手交代を合図し知らせる。これらすべては、試合の統計、スコア、カードの枚数、得点者の名前、選手交代、ゲーム時間により補完される。

▽プレゼンスについて

Metropol(メトロポール)およびTsumBoutique(ツム・ブティック)に次いで、ウブロは6月15日、エルミタージュ美術館に近いサンクトペテルブルクで最古の百貨店にロシアで3番目のブティックをオープンした。26平方メートルのスペースが素材の融合とサッカーに充てられている。

▽祝事と宣伝について

閉会式の音楽の下、ウブロは7月14日、サッカー界のゲストや友人を集め、ワールドカップのためのパーティーに招待した。その宵の最後にウオッチメーカーは、別の情熱音楽を披露した。DJスネークことウィリアム・グリガシンの電子ビートがリズムを奏でた。ウブロの熱烈な愛好者でサッカーファンであり、数々のフェスティバル、ヒット、パーフォーマンスで登場するこの世界的アーティストは、ウブロの最も新しい大使である。2011年にレディー・ガガとのコラボレーションでグラミー賞にノミネートされた後、カニエ・ウェスト、アルーナジョージ、メジャー・レイザーとヒット曲をリミックスし、その後レディー・ガガのArtpopアルバムのために3曲を作曲、その1曲はジャスティン・ビーバーをフィーチャーした。ウブロはその芸術への情熱を確認している。いまや音楽に立ち向かう時だ!

ウブロは、2018FIFAワールドカップ(2018 FIFA World Cup Russia(TM))で優勝したディディエ・デシャン監督とフランスに祝辞を申し上げる。

ソース:Hublot

Hublot and The FIFA World Cup(TM): There for Every Game and Every Victory

PR74411

NYON, Switzerland, July 16, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

On the back of its third time participating in the FIFA World Cup(TM), Hublot

wins every time. On the scoreboard, 1,000 guests immersed in the World Cup

experience thanks to the watchmaker, more than 20 minutes played-exceptional

visibility thanks to the fourth official boards, the entry onto the pitch of

the most football mad watch with the Big Bang Referee 2018 FIFA World Cup

Russia(TM) and its goal line technology on the referees' wrists, and the

enhanced presence in the host country with the opening of a new boutique in St

Petersburg. A series of wins for Hublot! What better way to celebrate its

global success than a Hublot Party? A closing party bringing together guests

and the brand's friends from the world of football, surrounded by Matriochkas,

the official mascots for the event. The watchmaker ended this month of football

on a musical note with a show by DJ Snake-a fan of Hublot and the beautiful

game-the global artist is also Hublot's latest ambassador, joining the Hublot

Loves Music family. Hublot loves football, and when you love something, money

is no object!

     (Photo: https://mma.prnewswire.com/media/718787/Didier_Deschamps.jpg )

     (Photo:

https://mma.prnewswire.com/media/718788/Hublot_4th_Referee_Board.jpg )

     (Photo:

https://mma.prnewswire.com/media/718789/Usain_Bolt__Ricardo_Guadalupe__DJ_Snake__Julian_Peretta.jpg

)

"An intense, passionate, inspiring and intense month of football, which went

beyond anybody's expectations for the finale, Hublot has already won its World

Cup. After more than 20 minutes of visibility on television, or the equivalent

of millions of advertising investment, 1,000 guests took part in our Hublot

Loves Football programme and got caught up in the passion of the 64 games, the

connected football watch-Big Bang Referee 2018 FIFA World Cup Russia(TM) that

recorded the 169 goals scored and that will seal the score and the winner of

this 21st World Cup in its digital memory, and a third boutique to enhance our

presence in Russia. The greatest reward for our teams after this month of

intense work is the pleasure of having shared in the emotion of the most

popular of sports and the gratitude and the joy on the faces of our guests and

the brand's friends from the world of football. Together, we love football, and

we make it great!"

Ricardo Guadalupe, CEO Hublot

A round-up of the highlights of this 21st World Cup, Hublot style.

Passion is to be shared, by inviting its customers and friends of the brand to

join it in the stands.

In terms of awards, the watchmaker once again achieved maximum visibility in

the 12 stadiums, during the 64 games, totalling more than 20 minutes of game

time.

In terms of visibility

The referees' wrists have vibrated 169 times thanks to the Big Bang Referee

2018 FIFA World Cup Russia(TM) connected to the video assistant referee system.

The ultimate watch for true football fans set the pace for the World Cup, in

real time, announcing the games 15 minutes before kick-off, signalling yellow

cards, red cards, and substitutions, not to mention the goals-of course! All of

this complemented by game statistics, the scores, the number of cards, the

names of the scorers, the substitutions and the length of the games.

In terms of presence

After the Metropol and the Tsum Boutique, Hublot opened its third boutique in

Russia on 15 June in the oldest department store in St Petersburg, a few steps

from the Hermitage Museum. 26 m2 dedicated to the fusion of materials and to

football.

In terms of celebration and publicity

Under the sounds of the closing ceremony, Hublot brought together its guests

and friends from the world of football to a party dedicated to the World Cup on

14 July. At the end of the evening, the watchmaker showcased its other

passion-music. The electronic beat of William Grigahcine, aka DJ Snake set the

rhythm. A Hublot addict and a football fan, the global artist, who is racking

up appearances at festivals, hits and performances, is the latest Hublot

ambassador. After being nominated for a Grammy for his collaboration with Lady

Gaga in 2011, he also remixed hits for Kanye West, AlunaGeorge and Major Lazer

before composing three tracks for Lady Gaga's Artpop album, one featuring

Justin Bieber. Hublot is confirming its passion for the arts. Time to face the

music!

Hublot congratulates Didier Deschamps and France on winning the 2018 FIFA World

Cup Russia(TM).

SOURCE: Hublot  

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