Honorが画期的なGPU Turboテクノロジーの販売ポイントをスペインに転じる
Honorが画期的なGPU Turboテクノロジーの販売ポイントをスペインに転じる
AsiaNet 74522(1299)
【バルセロナ2018年7月25日PR Newswire=共同通信JBN】
新しいOOHキャンペーンはスペインのミレニアル世代に軸足を移す
スペインはHonorの画期的なGPU Turboテクノロジーの発射台になり、同国のミレニアル・スマートフォンユーザーの転換期となる。先週のロンドン、マドリードでのGPU Turbo発表の成功を受け、Honorは今後、同社の焦点をスペインに合わせ、モバイルゲーミングを定義する画期的なテクノロジーの脚光を浴びるキャンペーンを準備している。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180724/2194613-1
新しいキャンペーンは屋外広告も使用され、GPU Turboの革新的な能力を展示して、スペインのミレニアル世代に一連のアイコニックな若々しいデザインを紹介するとともにHonorの継続的なコミットメントを示すことで、同社はますます重要性を増すこの国との関係を深めることに努める。
Honorがスペインに軸足を移すことは、現地のゲーム業界が急成長していることと一致する。スペインはゲーム業界ブームの真っ只中にあり、ゲーマーと開発者双方にとって急速に世界のメッカになっており、最近の統計によるとスペインのゲームセクターは2017年だけで約20億ドルに相当する。(注1)
トレンドセッターとして知られるスペインはファストファッションとエッジー、安価なデザインで有名である。スペインが世界のファストファッションの首都として認められていることで、業界リーダーとして世界で認められたHonorがスペインに焦点を合わせるのは当然の成り行きであり、手ごろな価格でアイコニックなスタイルと若々しくデザインされた製品を提供していく。
今回の新しいキャンペーンは、スペインのミレニアル世代のあこがれと要望に応え、それを理解するというHonorの強いコミットメントを再確認するものである。スペインでの大幅投資を通じて、Honorは地元のミレニアル世代との強力なつながりを築くことができ、この結果、地元の消費者向けに独自にデザインし、特注製品を開発した。
Honorはeスポーツがスペインの若者に最も人気の高いアクティビティーであることを理解して2017年のMovistar Riders eSportsのスポンサーとなり、地元の若者が互いに対戦できる独自のプラットフォームを提供した。Honorは2017年、バグジャンプやFISスノーボード・チャンピオンシップなどスペインのシエラネバダ・スキーリゾートで一連のウィンタースポーツのスポンサーを務めた。
Honorのグローバルプレジデントであるジョージ・チャオ氏はスペインのミレニアル世代がリスクをいとわないことを示す最近の調査を引用し(注2)、同社がスペインを新たな焦点に据えたことを一種のホームカミングになぞらえた。
チャオ氏は「われわれのブランドはスペインのミレニアル世代の代名詞となる多くの特徴に基づき確立されている。われわれのアイコニックなデザインは、生活で望むものを獲得するには勇敢にリスクを進んで負うというスペインのミレニアル世代の意欲を映し出している」と語った。
チャオ氏は「スペインはますますHonorにとって第2の故郷になってきた。なぜなら、スペイン文化は当社の企業文化を映し出しているからである。スペインで台頭しているeコマースセクターとブームになっているeゲーミング業界はともにHonorのビジネスモデルの不可欠な構成要素であり、われわれがスペインのミレニアル世代とこれまでになく深い関係を築こうとするのは当然の成り行きであり、われわれは重要性を増すこの市場に当社の焦点を向けていく」と結んだ。
(注1)https://newzoo.com/insights/infographics/the-spanish-gamer-2017/
(注2)http://irismillennials.com/articles/spain/
▽Honorについて
Honorはファーウェイ・グループ傘下の大手スマートフォンeブランドである。同ブランドは「For the Brave(勇者のために)」というスローガンに従い、優れたユーザー体験を提供し、行動を促し、創造性を育成し、若者に夢をかなえる力を与えるインターネットに最適化された製品を通じてデジタルネーティブのニーズを満たすために作られた。そのためHonorは、他と違う事をし、最新の技術とイノベーションをユーザーに提供するのに必要なステップを踏むための勇気を示すことによって、他社とは一線を画している。
詳細はHonorのウェブサイトwww.hihonor.com を参照するか、以下でフォローを。
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ソース:Honor
Spain set to become focal point for Honor's groundbreaking GPU Turbo Technology
PR74522
BARCELONA, July 25, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
New OOH campaign marks 'pivot' towards Spanish Millennials
Spain is set to become a launchpad for Honor's groundbreaking GPU Turbo
technology, heralding a turning point for millennial smartphone users across
the country. Following the successful launch of GPU Turbo in London and Madrid
last week, Honor will now turn its focus to Spain as it prepares a high profile
campaign around the breakthrough technology, which is redefining mobile gaming
as we know it.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180724/2194613-1
The new campaign, which will include the use of outdoor advertising will
exhibit the game changing capabilities of GPU Turbo, showcase a series of
iconic, youthful designs and demonstrate Honor's lasting commitment to Spanish
millennials as the company seeks to deepen the relationship with this
increasingly important base.
Honor's pivot towards Spain coincides with the rapid emergence of the domestic
gaming industry. Spain is in the midst of a gaming industry boom and is fast
becoming a global Mecca for both gamers and developers, with recent figures
showing the Spanish gaming sector was worth almost $2 billion in 2017 alone[1].
Notorious trendsetters, Spain is renowned for fast fashion and edgy, affordable
design. Spain's reputation as the worlds fast-fashion capital makes it a
natural focus for Honor, which is globally recognized as an industry leader,
offering iconic styles and youthfully designed products at an affordable price.
The new campaign is an affirmation of Honor's deep commitment to engage with
and understand the aspirations and desires of Spanish millennials. Through
substantial investments across Spain, Honor has been able to build strong
connections with local millennials, resulting in the development of products
that are uniquely designed and tailored for the local audience.
Understanding that eSports are amongst the most popular activities for young
people in Spain, Honor sponsored the Movistar Riders eSports team in 2017,
providing a unique platform for local youth to engage with each other. In
addition, Honor sponsored a series of winter sports in Sierra Nevada ski resort
in Spain during 2017, including bag jumps and FIS snowboard championship.
Citing recent research that shows Spanish millennials have a penchant for risk
taking[2], Honor Global President, George Zhao likened the company's renewed
focus on Spain as somewhat of a homecoming.
"Our brand is built on many of the characteristics that are synonymous with
Spanish millennials. Our iconic designs reflect Spanish millennial's
willingness to be brave and take risks to get what they want in life," said Mr.
Zhao.
"Spain is increasingly becoming a second home for Honor because the Spanish
culture reflects our corporate culture. Spain's emerging e-commerce sector and
booming e-gaming industry are both integral components to Honor's business
model and so it's only natural that we seek to build even deeper relationships
with Spanish millennials as we turn our focus to this increasingly important
market," Mr Zhao concluded.
[1] https://newzoo.com/insights/infographics/the-spanish-gamer-2017/
[2] http://irismillennials.com/articles/spain/
About Honor
Honor is a leading smartphone e-brand under the Huawei Group. In line with its
slogan, "For the Brave", the brand was created to meet the needs of digital
natives through internet-optimized products that offer superior user
experiences, inspire action, foster creativity and empower the young to achieve
their dreams. In doing this, Honor has set itself apart by showcasing its own
bravery to do things differently and to take the steps needed to usher in the
latest technologies and innovations for its customers.
For more information, please visit Honor online at www.hihonor.com or follow us
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SOURCE Honor
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