GIORGIO ARMANI ビューティーは LA BIENNALE DI VENEZIA の第 75 回ベニス国際フィルムフェスティバルの公式のビューティースポンサーです

Giorgio Armani ビューティー

AsiaNet 74486

GIORGIO ARMANI ビューティーは LA BIENNALE DI VENEZIA の第 75 回ベニス国際フィルムフェスティバルの公式のビューティースポンサーです

ミラノ(イタリア)、2018年7月23日/PRニュースワーヤー/ -

Giorgio Armani ビューティーが第 75 回ベニス国際フィルムフェスティバルの公式ビューティースポンサーとなったことを喜んでお知らせします。

当ブランドはフェスティバルでレッドカーペットを歩く予定の有名なゲストに公式のメイクアップサービスを提供します。Palazzo del Casino 内で代表者もブランドの世界に浸ることができます。

開始から 18 年の間、Giorgio Armani ビューティーは女性個人の美しさを理解し、高める努力をしてきました。シンプルさ、自然なエレガントさ、本物であることは特別な軽さ、快適さ、保持力、さらに洗練された自然な仕上がりを約束する革新的な製品を支える価値観です。

同じ価値観はアカデミー賞受賞女優のケイト・ブランシェットによっても現実化されています。ケイトは Giorgio Armani ビューティーと長年にわたり特別な関係があり、ブランドの世界ビューティーアンバサダー、Si フレグランスの顔、代表モデルを努めています。

本日、Giorgio Armani ビューティーはこの映画界との親密な関係を祝福し、世界で最も評価の高いフィルムフェスティバルのひとつに価値観と美の専門知識をもたらします。

Giorgio Armani ビューティーと映画界

Giorgio Armani ビューティーの第 75 回ベニス国際フィルムフェスティバルとのパートナーシップにより、ブランドと映画製作の世界とのつながりが強まり、Giorgio Armani の生涯の映画への愛が祝福として実現されます。長年に渡り、デザイナーは幅広い映画の衣装を手がけてきました。その一部は次のとおりです。最も有名な 1980 年のアメリカン・ジゴロ のリチャード・ギアの衣装、アンダッチャブル、ガタカ 魅せられて、シャフト、バットマンシリーズ、タキシード、五線譜のラブレター、フェア・ゲーム、ソーシャル・ネットワーク,ミッション・インポッシブル:ゴースト・プロトコル、ハンナ、アメリカン・ドリーマーウルフ・オブ・ウォールストリート。

ブランドと映画の本質的なつながりを信じるものとして、Giorgio Armani ビューティーは最近、感情と美の永遠のつながりを尊重したゾー・カサヴェテスの映画を展示する新しいブティックコンセプトの立ち上げも行いました。

Giorgio Armani ビューティー – シンプルさ、自然なエレガントさ、本物であること

18 年間、Giorgio Armani ビューティーは最も先駆的な科学から作られた美しいテキスチャーのメイクアップスキンケアを提供してきました。そのうちのいくつかはブランドのファッションショーのバックステージで作られました。女性にインスピレーションを受け、自然の美しさを隠すのではなく、さらけ出すために作られたということは次の複数の象徴的な製品で有名です。Crema Nera と Armani Prima スキンケアに加え、Eyes to Kill マスカラや Eye Tint、Lip Maestro、Ecstasy Shine、Power Fabric、Luminous Silk ファンデーション。ブランドは Armani Prive オートクチュールラインに加え、Acqua Di Gio や Si & Si Passione といったメンズ、レディース向けのフレグランスコレクションでも有名です。

Aude LOISEAU, Communications Project Manager, GIORGIO ARMANI FRAGRANCES & BEAUTY

(日本語リリース:クライアント提供)

Giorgio Armani Beauty Is the Official Beauty Sponsor of the 75th Venice International Film Festival of La Biennale Di Venezia

PR74486

MILAN, July 23, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Giorgio Armani beauty is pleased to announce its partnership with the 75th

Venice International Film Festival as the Official Beauty Sponsor.

The brand will provide the official Make-Up service to the festival's guests

among whom celebrities destined to walk the red carpet. Within the Palazzo del

Casinò, delegates will also be able to immerse themselves in the brand's

universe.

In the 18 years since its launch, Giorgio Armani beauty has sought to interpret

and enhance the individual beauty of women. Simplicity, natural elegance and

authenticity are values underpinning innovative products that promise

exceptional lightness, comfort, hold - and a sophisticated, natural finish.

These same values are incarnated by Academy Award winning actress Cate

Blanchett (the brand's global beauty ambassador and face of the Sì fragrance),

a leading figure with whom Giorgio Armani beauty has a special longstanding

relationship.

Today, Giorgio Armani beauty celebrates this intimate connection with Cinema

and brings its values and its beauty expertise to one of the most acclaimed

film festivals in the world.

Giorgio Armani beauty and the world of Cinema

Giorgio Armani beauty's partnership with the 75th Venice Film Festival further

strengthens the relationship the brand has with the world of filmmaking and

comes as a celebration of Giorgio Armani's life-long love of the cinema. Over

the years, the designer  has created the costumes for a range of movies, from,

most famously, American Gigolo in 1980, creating a wardrobe for Richard Gere,

to The Untouchables, Gattaca, Stealing Beauty, Shaft, the Batman series, The

Tuxedo, De-Lovely, Fair Game, The Social Network,Mission Impossible: Ghost

Protocol, Hanna, A Most Violent Year, and The Wolf of Wall Street, to name a

few.

As an ode to the intrinsic link between the brand and cinema, Giorgio Armani

beauty also recently marked the launch of a new boutique concept showcasing a

film by Zoe Cassavetes honouring the everlasting link between emotion and

beauty.

Giorgio Armani beauty - simplicity, natural elegance and authenticity

For 18 years, Giorgio Armani beauty has been delivering beautifully textured

make-up - some of which created directly backstage at the brand's fashion shows

- , skincare formulated from the most pioneering science. Inspired by women,

created to reveal - rather than hide - their natural beauty, it is renowned for

several iconic products: Eyes to Kill mascara and Eye Tint, Lip Maestro and

Ecstasy Shine, Power Fabric and Luminous Silk foundation as well as Crema Nera

and Armani Prima skincare. The brand is also renowned for its men and women

fragrance collections among which Acqua Di Giò, Sì and Sì Passione as well as

for its haute couture range Armani Privé.

Aude LOISEAU, Communications Project Manager

GIORGIO ARMANI FRAGRANCES & BEAUTY

SOURCE: Giorgio Armani Beauty

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中