ランサースキンケアはアジアの美容オムニチャネルをリードするラクセイシア・グループとの世界的提携を引き続き拡大
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ランサースキンケアはアジアの美容オムニチャネルをリードするラクセイシア・グループとの世界的提携を引き続き拡大
ロサンゼルス(米国)、2018年8月24日/PRニュースワイヤー/ --
かつては世界の著名人やハリウッドのセレブ達が極秘裏に使っていたランサースキンケア(Lancer Skincare)が、国際的小売り網をアジア市場に拡大
アポセカビューティー(Apotheca Beauty)との提携によりドバイ、クウェート、サウジアラビアへの参入が成功したことを受け、ランサースキンケアはラクセイシア・グループ(Luxasia Group)との提携でシンガポール、マレーシア、タイ、マカオに同ブランドのスキンケア体験を提供する新たな方向に乗り出します。
(ロゴ: https://mma.prnewswire.com/media/734233/Lancer_Logo.jpg )
アジア美容業界の市場開拓パートナーをリードするラクセイシアは、ローカライズされた市場情報と共に消費者優先の方法を導入し、シームレスな小売ショッピング体験を顧客に約束します。シンガポールに本社を置くラクセイシアは、シンガポール、マレーシア、台湾、香港、中国、インド、インドネシア、フィリピン、タイ、ベトナム、ミャンマーに広がる大規模な小売りネットワークを使って新たな市場への扉を開くのです。
ラクセイシア・グループとランサースキンケアの提携は、ランサースキンケアの持続的成長と世界的需要を示しており、ランサー博士の結果重視のラグジュアリースキンケアを世界中の人々にとって手が届くものにしました。実践から製品までという真のランサースキンケアのアプローチにより、アジアの美容消費者はビバリーヒルズで作られ、その具体的なスキンケアのニーズに合わせて皮膚科学者が開発した製品を紹介されます。
ランサースキンケアのトレーシー・サメヤCEOは、次のように語りました。「世界的な開業皮膚科医の指導を受け、誉れ高いランサーRX皮膚科学(Lancer Rx Dermatology)の医療から生まれたイノベーションを有する我が社は、市場で独自の地位にあります。世界的に熱狂的ファンの多い一流セレブや世界の著名人に支えられたランサースキンケアは、信頼できる成分と技術を備えた本物の成果を提供します。アジア市場はランサースキンケアにとって重要な戦略地域であり、ラクセイシアとの提携によりランサースキンケアを新たな高みに導く堅実、相乗的、統一的なビジョンを得られると確信しています」
ラクセイシア・シンガポール(Luxasia Singapore)の国内マネージャー、カレン・オングはこう述べています。「ラクセイシア・グループは、このランサースキンケアとの提携に沸き立っています。ますます富裕になりつつあるアジア太平洋の消費者の間で高級スキンケア製品の需要が高まる中、ラクセイシアのオムニチャネルのブランド流通モデルは、ランサースキンケア高級品シリーズの市場シェアを拡大させ、ブランドを確立します。目利きに向けて丁寧に作られたニッチな美容製品、エッセンシャルズ(Escentials)レーベルでランサースキンケア製品をアジア太平洋の消費者にとって手に入れやすいものにすることを楽しみにしています」
ハロルド・ランサー博士について
カナダのケベック州モントリオール出身のランサー博士は、青年時代を米国コネティカット州で過ごしました。彼はマサチューセッツ州ボストンのブランダイス大学(Brandeis University)で医学部進学課程を修了し、カリフォルニア大学サンディエゴ校(University of California, San Diego)で医学の学位を取得しました。その後、ハーバード・メディカル・スクール(Harvard Medical School)で専門医学実習、テルアビブのテルハショマー病院(Tel Hashomer Hospital)で形成外科研修プログラム、ロンドンのセントジョンズ病院(St. John's Hospital)での皮膚病の研修を修了。南カリフォルニアに戻って1983年に皮膚科学の認定専門医となり、ビバリーヒルズで開業しました。
現在、彼は世界で最も美しく見覚えのある顔を含む3万人以上のグローバルな患者ベースを有しており、その全ての人々が博士の経験、最先端の技術、そして言うまでもなくその驚くべき製品ラインを信頼しています。
ソース: ランサースキンケア(Lancer Skincare)
(日本語リリース:クライアント提供)
Lancer Skincare Continues Its Global Expansion in Partnership With Asia's Beauty Omnichannel Leader Luxasia Group
PR74879
LOS ANGELES, August 24, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Once a closely guarded secret of the world's most famous faces and
Hollywood elite, Lancer Skincare expands its international retail footprint
to the Asian market.
Building on the successful launch of Lancer Skincare with Apotheca Beauty
in Dubai, Kuwait and Saudi Arabia, Lancer Skincare embarks on a new trajectory
by partnering with Luxasia Group to bring the brand's skincare expertise to
Singapore, Malaysia, Thailand and Macau.
(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/734233/Lancer_Logo.jpg )
As the beauty industry's leading go-to-market partner in Asia, Luxasia
implements a consumer-first approach paired with localized market intelligence,
ensuring a seamless retail shopping experience for its customers. With head
offices in Singapore, Luxasia opens doors into new markets, distributing across
a large network of retailers throughout Singapore, Malaysia, Taiwan, Hong Kong,
China, India, Indonesia, Philippines, Thailand, Vietnam and Myanmar.
The partnership between Luxasia Group and Lancer Skincare demonstrates the
continued growth and global demand for Lancer Skincare, making Dr. Lancer's
results-oriented luxury skincare accessible to the world. In Lancer Skincare's
true practice-to-product approach, Asia's beauty consumers will be introduced
to dermatologist-developed products, created in Beverly Hills and curated for
their specific skincare needs.
Tracey Sameyah, CEO of Lancer Skincare says, "We own a unique positioning
in the market place, with the innovations of a practicing and world-renowned
dermatologist at our helm and emanating from our ultra-prestigious medical
practice Lancer Rx Dermatology. Fueled by the global cult-following of A-list
celebrities and the world's most famous faces, Lancer Skincare delivers
real-results powered by ingredients and technology they can trust. The Asian
market is a key strategic region for Lancer Skincare and in partnering with
Luxasia we believe we have a solid, synergistic and unified vision to elevate
Lancer Skincare to new heights."
Karen Ong, Country Manager of Luxasia Singapore says, "Luxasia Group is
excited about this partnership with Lancer Skincare. With the growing demand
for high-quality skincare products amongst increasingly affluent consumers in
Asia Pacific, Luxasia's omnichannel brand distribution model gives Lancer
Skincare's premium range of products extensive market penetration to establish
its brand. Through Escentials, our label for carefully curated and niche beauty
products for the discerning, we are excited to make Lancer Skincare products
easily available to consumers in Asia Pacific."
About Dr. Harold Lancer:
Originally from Montreal, Quebec Canada, Dr. Lancer spent his youth in
Connecticut. He completed his undergraduate pre-medical studies at Brandeis
University in Boston, Massachusetts and went on to receive his medical degree
from the University of California, San Diego. Dr. Lancer completed his
residency at Harvard Medical School, a plastic surgery training program at the
Tel Hashomer Hospital in Tel Aviv and on-going graduate experience in London at
St. John's Hospital for Diseases of the Skin. He returned to Southern
California where he received his board certification in Dermatology in 1983 and
began his Beverly Hills practice.
Today, he keeps an active global patient base of over 30,000 people,
including some of the world's most beautiful and recognizable faces, all of
whom trust in his expertise, cutting edge technology, and of course, his
incredible product line.
Source: Lancer Skincare
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