Borderless Access(TM)、到達度と洞察再定義の10年間

Borderless Access

2018/10/1 12:32

Borderless Access(TM)、到達度と洞察再定義の10年間

AsiaNet 75487

バンガロール(インド)、2018年10月1日/PRニュースワイヤー/ --

Borderless Access(TM)は、オンラインとデジタル市場の調査業界において10年目を終えるにあたり重大な節目を迎えます。現在当社は、適時に、適切なチャンネルを通して、適切な回答者から最良の回答を得るという調査プロセス運営の主力プレーヤーです。

     (ロゴ: https://mma.prnewswire.com/media/747964/Borderless_Access_Logo.jpg )

BRIC諸国に重点を置いたマーケットリサーチのパネル分野におけるパイオニアとして、Borderless Accessの旅は2008年に始まり、今では34市場で371万人の回答者が参加、マーケットリサーチの世界で重要なステークホルダーとしての地位を確立しています。現在は多様な業界セグメントに対応する、革新技術に基づいたマーケットリサーチ製品とソリューションを提供しています。

Borderless Access創立者兼CEOのRuchika Guptaは、次のようにコメントしました。「当社の起業文化と、先を考える能力により、最先端技術に基づくMRソリューションを世に出すことができました。このため自社を米国、英国、ドイツ、ドバイに展開するグローバル企業に転換できたのです。強固な顧客層のみならず、当社を新たな高みに導くエネルギッシュで先進的なチームを作り上げることに重点を置いています」

Borderless Accessは、MRMW 2017の「年間最優秀調査会社賞(Best Research Company of the Year)」、および「レッドへリング・アジア100(Red Herring Asia 100)」を受賞しています。また、両面で見事に適度なバランスを保っているとして、2018年~2019年の「働きがいのある職場(Great Place to Work)」の認定を受けました。

Borderless Access取締役副社長のDushyant Guptaは、「当社は他に先駆けて、クライアント向けのアクショナブルな調査結果を抽出、手配し供給するために受動的行動、予測分析、機械学習などの先端技術を使用しました」と語り、「マーケティングとリサーチの能力により、当社はJ&J、Microsoft、Unilever、Intel、Orange、Etihad、PepsiCoなどのグローバルブランドと共同で調査内容を開発、国際会議でこのような革新的調査技術・方法の結果を発表することができました」と付け加えました。

Borderless Accessについて:

グローバルなデジタルMRソリューション企業であるBorderless Accessは、テクノロジーとコミュニティー分析を通じて、手の届きにくい市場の消費者からMR企業、広告代理店、コンサルタント会社、エンドユーザー企業のグローバルな顧客まで、関係する消費者の体験と人生のひと時へのアクセスを提供します。当社の革新的製品には、Panel Solutions、SmartSight(TM)、HealthSight(TM)、TAPP(TM)などがあります。

メディアお問合せ先:

Anshul Agarwal

Marketing@borderlessaccess.com

ソース: Borderless Access

(日本語リリース:クライアント提供)

Borderless Access(TM) - 10 Years, Redefining Reach and Insights

PR75487

BENGALURU, India, Oct. 1, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Borderless Access(TM) marks a momentous milestone as it completes 10 years in

the online and digital market research industry. Today, the company is a

dominant, go-to player for managing the research process practice of accessing

the best response from the right respondents through the right channel at the

right time.

    (Logo: https://mma.prnewswire.com/media/747964/Borderless_Access_Logo.jpg)

    Borderless Access's journey began in 2008 as a pioneer in the area of

market research panels, with a BRIC focused footprint, which has now expanded

to 34 markets with 3.71 million engaged respondents, establishing itself as an

important stakeholder in the market research community. The company now offers

a wide range of innovative technology-based market research products and

solutions, catering to a diverse range of industry segments.

    "Our entrepreneurial culture and ability to think ahead in time has allowed

us to bring out cutting-edge technology-based MR solutions," commented, Ruchika

Gupta, Founder & CEO of Borderless Access. "This has enabled us to transform

ourselves into a global company with active presence in USA, UK, Germany, and

Dubai. Our focus is not only to develop a strong clientele but also develop a

high-energy, forward-thinking team to take

us to new heights."

    Borderless Access is the recipient of 'Best Research Company of the Year'

award at MRMW 2017 and the prestigious 'Red Herring Asia 100' award. It also

bagged the 'Great Place to Work' certification for the year 2018-19, proving it

has successfully struck the right balance on both fronts.

    "We've been the first ones to use advanced technology such as passive

behavior, predictive analytics, and Machine Learning to sample, engage and

deliver actionable research results for our clients," said Dushyant Gupta,

Executive Vice President, Borderless Access. "Our marketing and research

capabilities have helped us to co-create research on research content with

global brands like J&J, Microsoft, Unilever, Intel, Orange, Etihad, and PepsiCo

amongst others and share the results about such innovative research techniques

and approaches at international conferences," he added.

    About Borderless Access:

    Borderless Access, a global digital MR products and solutions company,

provides access to experiences and life moments of engaged consumers from

hard-to-reach segments to its global clientele of MR firms, ad agencies,

consultancy firms, and end enterprises, through technology and community

analytics. Its innovative offerings include Panel Solutions, SmartSight(TM),

HealthSight(TM), and TAPP(TM).

    Media contact:

    Anshul Agarwal

    Marketing@borderlessaccess.com

    Source: Borderless Access

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中