Cuvee Sensoriumが初の専用磁器入りのシャンパンを発売

Cuvee Sensorium GmbH

Cuvee Sensoriumが初の専用磁器入りのシャンパンを発売

AsiaNet 75967 (1956)

【パリ2018年10月30日PR Newswire=共同通信JBN】Cuvee Sensoriumは2018年10月30日、国際的に名高いシェフ、アラン・デュカス氏のミシュラン3星レストランがあるパリの有名なPlaza Athénée Hotel(ホテル・プラザアテネ)で開催された行事で、全く初めてのマチュザレム(6リットルボトル)を発売した。

クロスレファレンス:写真はAP Images(http://www.apimages.com )参照

Champagne Cuvee Sensorium Brut Premier Cruはシャンパン、美しいもの、美術愛好家のための特別な高級キュベである。独自の世界初登場の磁器ボトル(国際特許で保護)で供される。

Cuvee Sensoriumは最高水準のいろいろな職人芸と共生し、敬意を表している。これまでになかったような形で多様な長所を一体化する。Cuvee Sensoriumは造形美術が高級シャンパンと磁器を作り出す伝統的な技法と出会えるような商品の生産を目指している。

このユニークで優れた協力は規準をさらに高くする。Cuvee Sensoriumはドイツの磁器製造業者Reichenbach(ライヒェンバッハ)との共同作業で驚くほど斬新な磁器ボトルを開発した。Cuvee Sensoriumはシャンパン用のこのようなボトルを作った初めてのブランドである。光沢のある純白のボトルは24金の装飾で、新しい21世紀の本物の驚くべき永遠の斬新なぜいたくに昇華している。

Cuvee Sensoriumは格式の高い家族経営のシャンパン生産者Edouard Brun(エドゥアール・ブラン)と提携した。この見事ですばらしい協力のために可能な限り最高の品質を保証することに打ち込むさらなる証である。

当代の最も人気のあるポップアート作者の1人故ジェームズ・リジーの共同相続者の許可を得て、このプロジェクトと国際美術市場の専門家の双方から重要な結論が出るだろう。Cuvee Sensoriumは驚くべきジェームズ・リジーのデザインで全面的に制作された極めて限定的なArt Editionを発売する。

2018年11月の最初の発売は、クラシックなアートエディションのマチュザレム6リットルボトルいりである。0.75リットルボトルは2020年半ばに予定されている。

詳細はhttp://www.champagne-sensorium.com を参照。

▽問い合わせ先

Cuvee Sensorium

Head of PR  

Zafer Isler  

Mail: zafer.isler@champagne-sensorium.com

Web: http://www.champagne-sensorium.com

ソース:Cuvee Sensorium GmbH

Cuvee Sensorium Launches the First Champagne Bottled Exclusively in Porcelain

PR75967

PARIS, October 30, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

On the 30th of October 2018, Cuvee Sensorium launched the very first Methusalem

(6 liter bottle) during an event held at the famous Plaza Athénée Hotel in

Paris, whose 3 Michelin star restaurant is run by the internationally acclaimed

Chef, Alain Ducasse.

- Cross reference: Picture is available at AP Images (http://www.apimages.com) -

Champagne Cuvee Sensorium Brut Premier Cru is an exceptional luxury cuvee for

Champagne, beauty and art lovers. It is presented in a unique and world

premiering porcelain bottle (Protected by a worldwide patent).

Cuvee Sensorium is symbiotic, paying homage to different types of craftsmanship

at the highest level. It unites different examples of excellence in a form that

has never been seen before. Cuvee Sensorium aims to produce a product that

allows fine art to meet with traditional ways of creating premium champagne and

porcelain.

This unique and outstanding cooperation will set the bar even higher. Cuvee

Sensorium has developed, in collaboration with the German porcelain

manufacturer Reichenbach, a stunningly innovative porcelain bottle. Cuvee

Sensorium is the first brand to produce such a bottle for Champagne: a glossy,

pure white bottle, sublimated by a 24 carat gold decor for a new 21st Century

authentic, stunning, timeless and unconventional luxury.

Cuvee Sensorium has partnered up with the prestigious family-led Champagne

House "Edouard Brun"- further proof of the dedication put into guaranteeing

only the highest possible measure of quality for this impressive and

outstanding cooperation.

With the permission from the joint heirs of the late James Rizzi, one of the

most popular contemporary creators of pop art, an important conclusion will be

drawn from both this project and the experts in the international art markets.

Cuvee Sensorium will release an extremely limited Art Edition, entirely

produced in a stunning James Rizzi design.

The first release in November 2018 will consist in Methusalem 6 litre bottle in

a classic and art edition. The launch of the 0,75 litre bottle is scheduled for

mid 2020.

For detailed information please visit: http://www.champagne-sensorium.com

Cuvee Sensorium

Head of PR  

Zafer Isler  

Mail: zafer.isler@champagne-sensorium.com    

Web: http://www.champagne-sensorium.com  

SOURCE: Cuvee Sensorium GmbH    

  

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