STRATACACHEが中国のエンベデッドコンピューティングおよび商用タブレット・メーカーを買収

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STRATACACHEが中国のエンベデッドコンピューティングおよび商用タブレット・メーカーを買収

AsiaNet 76730 (2312)

【デイトン(米オハイオ州)2018年12月12日PR Newswire=共同通信JBN】

*Scala Chinaとして知られる同社は、世界最大のリテール体験市場の革新的なテクノロジー、高度な生産・開発能力を追加する

STRATACACHEは12日、中国・寧波に本社を置くオールインワン・インテリジェントタブレットおよびコンピューティングデバイスのメーカーを買収すると発表した。買収した会社はPOPSCREENSとして知られていたが、買収の一環として社名がScala Chinaになる。このリブランディングによって、世界の商業市場におけるソリューションの知名度およびブランド・プレゼンスが強化され、STRATACACHEのマーケティングテクノロジー企業ファミリーの中のインタラクティブなリテールディスプレーの最高のソリューションとしてScala Chinaの地位を固める。今回の買収は2016年のScalaの買収に続き、STRATACACHEのアジア太平洋地域における拡大、STRATACACHEのScalaブランドに対するコミットメントをさらに強化する。

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STRATACACHEファミリー企業のクリス・リーゲル最高経営責任者(CEO)は「われわれはScalaの買収を含め過去24カ月でアジア太平洋地域に1億ドルを超える投資を行い、この重要なアジア太平洋市場の成長を極めて重視していることを実証してきた。われわれは新しいリーダーシップ、大幅に拡大したサービスチーム、中国、インド、インドネシア、マレーシアの市場への戦略的な注力によって、この地域で驚異的な成長を実現した。アジア太平洋地域はこの10年間で20億人を超える消費者が中間層に加わり、われわれは小売店、ブランド、マーケティング担当者が新しい消費者関係を進展させることを支援している。Scala Chinaはこの過程に沿った措置であり、最近の米中貿易関係によって、この機会を推し進める今が最適の時期だった」と語った。

Scala Chinaは今後も7インチから98インチの高度なエンベデッド・コンピューティングデバイスを生産していく。パトリック・サレッタ最高執行責任者(COO)は「デバイスは小売店、ゲーミング、ホスピタリティー、バンキングなど双方向の消費者エンゲージメントでの24時間年中無休の商用に最適である。われわれは世界に8000以上のScala顧客を擁しており、多数の戦略的市場およびクライアント提携における機会を拡大していく」と語った。

買収の一環として、新しいインフラストラクチャーは、世界クラスの研究開発、25万平方フィートの製造施設、125人以上の新規雇員が含まれており、これにはスケールされた生産・製造ライン、スマート・タッチスクリーン・デバイスのコアエレメントのRockchipプラットフォームに深い経験を有するデザインおよびソフトウエア・エンジニアなどがある。また、新しいサポートおよび流通センター、中国拠点のネットワーク・オペレーション・センターもあり、2020年までに10億米ドルの販売を達成するというSTRATACACHEの成長計画の主要な要因である同地域全体のクライアント・サービスを最適化する。今回の買収によって、STRATACACHEのデイトン本社および営業施設においてマーケティング、開発、エンジニアリング、財務、世界サポートチームを含め雇用が大幅に拡大する。

ゼネラルマネージャーのリ・ファン氏は「当社のオールインワン・プラットフォームはSTRATACACHE独自のWalkbaseセンサーなどのモバイルセンサー向けのテクノロジーや、STRATACACHEファミリーに現存するコンピュータービジョンを追加することによって強化される。キオスク、ポイントオブセール、商用タブレットコンピューティングデバイス向けのSTRATACACHEの堅ろうなマーケティング・テクノロジー・スイートにエンベデッド・コンピューティングデバイスを追加することで、クライアント向けのソリューションすべてが向上する」と語った。Scala Chinaの幹部には、デービッド・ウォン副社長(アジア太平洋地域販売担当)も含まれる。詳細はウェブサイトwww.scala-china.com を参照。

▽STRATACACHEについて

STRATACACHEはスケーラブルな顧客体験を提供し、リテーラーが顧客のショッピング嗜好・行動を深く学ぶよう力づけ、買い物客個人との交流を可能にする。そのソリューションは決定段階の消費者アクティベーションを提供し、新たな販売機会を生み出してリテール収益性を上げる。ソフトウエア・アクティベーションは世界で200万を超えており、世界最大の各ブランドに最大のデジタルネットワークを提供する。マーケティングテクノロジー企業から成るSTRATACACHEファミリーはその全体に技術、専門知識、実績があり、リテール革新をもたらす。STRATACACHEファミリーに関する詳細はウェブサイトwww.stratacache.com を参照。

ソース:STRATACACHE

▽問い合わせ先

Andrea Poley

andrea.poley@scala.com

STRATACACHE Acquires Chinese Embedded Computing and Commercial Tablet Manufacturing Company

PR76730

DAYTON, Ohio, Dec. 12, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

--Now Known as Scala China, the Company Adds Innovative Technology, Advanced

Production and Development Capability in the World's Largest Retail Experience

Market

STRATACACHE today announced the acquisition of an all-in-one intelligent tablet

and computing device manufacturing company based in Ningbo, China. As part of

the acquisition, the company, formerly known as POPSCREENS, is now called Scala

China. The rebranding strengthens solution visibility and brand presence in the

global commercial market, positioning Scala China as a prime solution for

interactive retail displays within the STRATACACHE family of marketing

technology companies. This acquisition further enhances STRATACACHE's expansion

in the Asia-Pacific region, as well as STRATACACHE's commitment to the Scala

brand, following Scala's acquisition in August 2016.

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"We have demonstrated significant focus on growth in the important Asia-Pacific

market, investing more than $100 million in the region in the past 24 months,

including the acquisition of Scala," said Chris Riegel, CEO of the STRATACACHE

family of companies. "We are enjoying tremendous growth in the region with

strong new leadership, a greatly expanded services team and a strategic focus

on the markets in China, India, Indonesia and Malaysia. The Asia-Pacific region

has added more than 2 billion consumers to the middle class in the past decade

and we're helping leading retailers, brands and marketers develop these new

consumer relationships. Scala China is another step along that journey and,

with the recent progress on US-China trade relations, now was the right time to

move forward on this opportunity."

Scala China will continue to produce advanced embedded computing devices,

ranging from 7" to 98". "The devices are ideal for 24x7 commercial use in

interactive consumer engagement environments such as retail stores, gaming,

hospitality and banking, said Patrick Saletta, Chief Operating Officer. "With

over 8,000 existing Scala customers worldwide, we will help expand

opportunities in many strategic markets and client partnerships."

As part of the acquisition, new infrastructure includes an expansive 250,000

square foot manufacturing facility and more than 125 new employees — including

world-class research and development, scaled production and manufacturing

lines, and design and software engineers with deep experience in the Rockchip

platform, a core element of the smart touchscreen devices. There is also a new

support and logistics center and China-based Network Operations Center,

optimizing client services throughout the region, key factors in the

STRATACACHE growth plan to hit $1 billion USD in sales by 2020. The acquisition

drives a significant job increase including marketing, development,

engineering, accounting and global support teams at STRATACACHE's Dayton

headquarters and operations facilities.

"Our all-in-one platforms are enhanced with additional technology for mobile

sensors, such as STRATACACHE's own Walkbase sensors, and computer vision that

exists in the STRATACACHE family today," said Li Fan, General Manager. "Adding

embedded computing devices to STRATACACHE's robust suite of marketing

technology for kiosk, point-of-sale and commercial tablet computing devices

significantly enhances the full solution offering for the client." Scala China

leadership also includes David Wong, Vice President of Sales for Asia-Pacific.

More information is coming to www.scala-china.com.

ABOUT STRATACACHE

STRATACACHE provides scalable customer experiences, empowering retailers to

learn deeply about their customers' shopping preferences and behaviors,

allowing for personalized shopper interaction. Our solutions deliver consumer

activation at the point-of-decision, generating new sales opportunities and

enhanced retail profitability. With 2 million+ software activations globally,

we power the biggest digital networks for the world's largest brands. Across

the STRATACACHE family of marketing technology companies, we have the

technology, expertise and track record to bring retail transformation. Learn

more about the STRATACACHE family at www.stratacache.com.

SOURCE: STRATACACHE

CONTACT: Andrea Poley, andrea.poley@scala.com

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