技術が世界の不動産を結ぶ:北京でUooluグローバル不動産インターネットサミット

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技術が世界の不動産を結ぶ:北京でUooluグローバル不動産インターネットサミット

AsiaNet 77106 (0095)

【北京2019年1月16日PR Newswire=共同通信JBN】Uoolu(有路)は2019年1月14日、北京のミレニアム・ホテルで第2回Global Real Estate Internet Summit(グローバル不動産インターネットサミット)を成功裏に開催した。サミットには20カ国から数百社のデベロッパーのほか、ウォールストリート・ジャーナル、サウスチャイナ・モーニング・ポスト、ブルームバーグなど著名メディア多数が参集した。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190116/2348613-1-a

Uooluのフアン・シャオダン創業者兼最高経営責任者(CEO)は、13の言語、135カ国をカバーするUoolu Global Websitesを戦略的にリリースしてサミットを開幕した。Uooluは世界のユーザーと不動産企業を結び付け、国境を越える販売・サービスを10万社以上の不動産デベロッパーに提供するネットワーク構築に専心している。現在、Uoolu Global Websitesのユニークビジターは急増している。フアン氏は講演で3つの興味深い数字を示した。すなわち、国際投資ユーザーの40%が国境を越える投資を必要とし、デベロッパーの70%が国際事業を展開、収益の25%が海外販売からもたらされているということである。

Uooluはその後、世界ユーザーのビッグデータに基づいて、国境を超える不動産投資の主要問題を解決する2つの新製品―U-dataとG-sale―をリリースした。デベロッパーはU-dataの助けを得て、各国住宅バイヤーの肖像をリアルタイムで収得できるようになる。同時に、効率的な国際マーケティング・ソリューションのG-saleによって、ユーザーは国際販売の実行、拡充が可能になる。

サミットでは2つのパネル討議―世界の不動産投資を力づける技術、世界市民の時代における不動産の機会―があり、世界不動産業界の最先端問題を探った。ゲストの見解とその共有は、国境を超える投資に新たな方向を与えた。

サミットのもう1つの頂点は、Uoolu がマレーシアのEco World、タイのAnanda、米国のLandsea、英国のRegal London、フィリピンのSMDC、英国のSelect Property Group、アラブ首長国連邦(UAE)のOriental Pearl、米国のBalance Capital、英国のRoyal Bridge Capitalなど7カ国のデベロッパー17社と交わした戦略的な調印式であった。この有意義な協力は、「Uoolu Global」の戦略が世界中のパートナーに認められていることを示した。

サミット閉幕にあたり、Uooluは2018年Globalized Real Estate Brands、2018年Globalized Popularity Projectsという重量級の2つの賞を発表した。受賞者リストは次を参照:https://mma.prnewswire.com/media/809134/UOOLU_awards.jpg

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Uoolu Website: www.uoolu.com

Uoolu Facebook: https://www.facebook.com/Uoolu/

Uoolu LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/uoolu.com/

ソース:Uoolu.com

Technology Links Global Real Estate, Uoolu 2019 Global Real Estate Internet Summit was successfully held on Jan. 14th in Beijing

PR77106

BEIJING, Jan. 16, 2019/PRNewswire=KYODO JBN/--

On January 14, 2019, Uoolu successfully held the 2nd Global Real Estate

Internet Summit (GREIS) at Millennium Hotel in Beijing. The summit brought

together hundreds of developers from 20 countries, as well as lots of renowned

media, including The Wall Street Journal, South China Morning Post, and Bloomberg.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190116/2348613-1-a

Mr. Huang Xiaodan, the founder and CEO of Uoolu, launched the summit by

strategically releasing Uoolu Global Websites, which cover 13 languages and 135

countries. Uoolu is dedicated to building a network that connects global users

and global real estate to facilitate cross-border sales and services for over

100,000 real estate developers. Presently, the unique visitors to Uoolu Global

Websites have been increasing sharply. Meanwhile, three interesting numbers

were showed in Mr. Huang's speech, 40% of global investment users have need for

cross-border investments, 70% of developers have an international business, and

25% of revenue is from international sales.

Later, based on big data of global users, Uoolu released two brand new

products, U-data and G-sale, which could solve the major problems in

cross-border real estate investments. With the help of U-data, developers can

realize real-time mastering of the global home buyers' portrait. At the same

time, G-sale, an efficient global marketing solution, enables developers to

implement and expand their global sales.

The summit included two panel discussions to explore the most cutting-edge

issues in the global real estate industry, including technology empowering

global real estate investment and opportunity for real estate in the age of

global citizens. The sharing and views from the guests provided a new direction

for cross-border investments.

Another peak of the summit was Uoolu's strategic signing ceremony with 17

developers from 7 countries, including Eco World from Malaysia, Ananda from

Thailand, Landsea from US, Regal London from UK, SMDC from Philippine, Select

Property Group from UK, Oriental Pearl from UAE, Balance Capital from US, and

Royal Bridge Capital from UK. This significant cooperation indicated that the

"Uoolu Global" strategy has been recognized by its worldwide partners.

At the end of the summit, Uoolu released 2 heavyweight awards: The 2018

Globalized Real Estate Brands and 2018 Globalized Popularity Projects. The link

shows the list of

awardees: https://mma.prnewswire.com/media/809134/UOOLU_awards.jpg

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Uoolu Website: www.uoolu.com

Uoolu Facebook: https://www.facebook.com/Uoolu/

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SOURCE  Uoolu.com

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