ハイアールがAWE 2019開幕を前にマルチブランドのグローバルスマートホーム戦略を発表

ハイアール

ハイアールがAWE 2019開幕を前にマルチブランドのグローバルスマートホーム戦略を発表

AsiaNet 77840 (0423)

【上海2019年3月13日PR Newswire=共同通信JNB】世界の主要家電ブランドであるHaier Home Appliance(以下「ハイアール」)は、中国・上海で開かれる2019 Appliances & Electronics World Expo 2019(AWE 2019)に先立ち、Global Brand Forum(グローバルブランドフォーラム)を開催する。フォーラムでは、同社の主要系列の7ブランド(Casarte、Leader、GEA、アクア、CANDY、Fisher&Paykel、ハイアール)が集まって昨年の成果をレビューし、将来に向けた同社のグローバル戦略を明確にする。

https://photos.prnasia.com/prnh/20190313/2401940-1-a

(ハイアールはAWE2019に先立って、マルチブランドのグローバルスマートホーム戦略を発表する)

ハイアールは今年、世界規模での独自のスマートホーム・ソリューションを公式に立ち上げ、同社の7つのブランドは世界中のユーザーがスマートホームにより実現するシームレスなライフスタイルを楽しむことができるさまざまなスマートホーム電化製品を発表する。

https://photos.prnasia.com/prnh/20190313/2401940-1-b

(ハイアールのスマートホーム・ソリューションがプロアクティブ4.0の時代に移行へ)

Haier Home Appliance Industry Groupの副社長兼スマートホーム担当ゼネラルマネジャーのワン・イー氏は「ハイアールはグローバルスマートホーム・ソリューションの推進を正式に立ち上げた。当社独自の技術革新とブランド構築、ならびに主要な買収とローカライズの成功により、ハイアールは世界初の拡張家電ブランドファミリーを作り出した。当社のポートフォリオ全体を構成する7つのブランドは、さまざまな市場の多様な消費者セグメントをターゲットにしており、地域と人々を完全に網羅することが可能である。ハイアールは世界で拡大を続ける中、それぞれのブランドは独自の立ち位置を明確にすることで、事業展開をしている市場で人気を得て愛されるブランドになるだろう」と述べた。

https://photos.prnasia.com/prnh/20190313/2401940-1-c

(ハイアールは上海でブローバル化カンファレンスを主催し、最新のスマートホームテクノロジーで世界をリードする旅を続ける)

イベント期間中、ハイアールはブランド・エコシステムの成果に加えて、同社のハイアール、Casarte、Leaderの各ブランドによる包括的なスマートホーム・ソリューションを発表する。さらに、7つのブランド、3つの中核ユーザーの価値ある提案、5つの主要な展開機能を柱とする同社のマルチブランド・スマートホーム戦略についてのより深いインサイトを提供する予定だ。

ハイアールはすでにスマートホーム分野の最初のIoTプラットフォームであるU+、初のIoTソーシャルアプリ、世界発の産業インターネットプラットフォームのCOSMOPlatという同社スマートホーム事業における3つの主要なプラットフォームを構築している。これによって世界をリードするスマートホーム・エコシステムとブランド・ポートフォリオの強力な基盤が築かれており、ハイアールはユーザーに革新的なスマートホーム体験とデバイスを提供し続けることを確実にしている。

▽ハイアール(Haier)について

Haier Home Applianceは世界ナンバーワンの家電ブランドで、世界市場シェアは10.5%を占める。同社のブランドには、ハイアール、Casarte、中国のLeader、米国のGE Appliances、ニュージーランドのFisher & Paykel、日本のアクアなどがある。現在、Haier Home Applianceは、まさに世界的なスマートホーム・エコシステムを構築する中、従来型のメーカーから開かれた起業家プラットフォームへと変革を遂げつつある。そうすることでハイアールは、同社の製品・サービスのユーザー価値の向上を継続しつつ、世界中の顧客に相互接続されたスマートホーム体験を提供している。詳細は、http://www.haier.net/en/ を参照。

ソース:Haier Home Appliances

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http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=331642

Haier Announces Multi-Brand Global Smart Home Strategy Ahead of AWE 2019

PR77840

SHANGHAI, March 13, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

The global leading home appliance brand Haier Home Appliance, hereinafter

referred to as "Haier", will hold its Global Brand Forum ahead of the 2019

Appliances & Electronics World Expo (AWE 2019) in Shanghai, China, where it

will bring together its seven major sub-brands(Casarte, Leader, GEA, AQUA,

CANDY, Fisher&Paykel, and Haier) in a review of the past year's achievements

and define its global strategy moving forward.

https://photos.prnasia.com/prnh/20190313/2401940-1-a

(Haier Announces Multi-Brand Global Smart Home Strategy Ahead of AWE 2019)

This year, Haier will officially launch its Smart Home Solution on an

international scale, as its seven brands release the full set of smart home

appliances to enable users around the world to enjoy the seamless lifestyle

made possible by smart homes.

https://photos.prnasia.com/prnh/20190313/2401940-1-b

(Haier Smart Home Solution Moves to Proactive 4.0 Era)

"Haier has officially launched its global Smart Home Solution push," said Wang

Ye, Vice President and General Manager of Smart Home of Haier Home Appliance

Industry Group. "Thanks to our proprietary innovations and brand-building, as

well as key acquisitions and localization successes, Haier is creating the

world's first extended home appliance brand family. The seven brands that make

up our overall portfolio target various consumer segments in different

markets,ensuring a full geographic and demographic coverage. As we continue on

our path of global expansion, Haier will sharpen the unique positioning of each

brand, so that they become popular and beloved brands in the markets in which

they operate."

https://photos.prnasia.com/prnh/20190313/2401940-1-c

(Haier Hosts its Globalization Conference at Shanghai that Continued its

Journey to Lead the World with Latest Smart Home Technology)

During the event, Haier will unveil the comprehensive Smart Home Solution from

its Haier, Casarte, and Leader brands, in addition to the achievements of its

brand ecosystems. Additionally, it will provide further insight into its

multi-brand smart home strategy, which is anchored in seven brands, three core

user value propositions, and five primary deployment capabilities.

Haier has already established three major platforms in its smart home business

- the smart home sector's first IoT platform U+, the first IoT social app, and

the world's first industrial Internet platform COSMOPlat. This has built up a

robust foundation for its world-leading smart home ecosystem and brand

portfolio, ensuring that Haier continues to deliver innovative smart home

experiences and devices to users.

About Haier

Haier Home Appliance is the world's No. 1 home appliance brand, with a 10.5%

global market share. Its brands include Haier, Casarte, and Leader in China, GE

Appliances in the US, Fisher&Paykel in New Zealand, and AQUA in Japan.

Currently, Haier Home Appliance is transforming from a traditional manufacturer

to an open entrepreneurship platform as it constructs a truly global smart home

ecosystem. In doing so, Haier is continuously enhancing the user value of its

products and services, providing interconnected smart home experiences for

customers everywhere. For more information, visit: http://www.haier.net/en/  

SOURCE Haier Home Appliances

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