Ascenda 、Loyalty & Awards 2019においてベストイノベーションを受賞

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Ascenda 、Loyalty & Awards 2019においてベストイノベーションを受賞

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[シンガポール] - [2019年3月18日] - Ascendaは先月パリで開催されたLoyalty & Awards 2019において、ベストイノベーションを受賞しました。

ベストイノベーション部門は、2018年を通じて、売上、利益、名誉に対して最も意義のある影響を与えた新しいイノベーションを生み出した企業に贈られます。今年は部門全体に渡り史上最多のノミネート数となる中、経験豊富なロイヤリティの専門家から構成される独立的な審査委員会が受賞者の選定を行いました。

Ascendaはend-to-endのロイヤリティプログラム提案において鍵となる商品であるTransferConnectが評価され、ベストイノベーションを受賞しました。

TransferConnectは主要なリワードプログラムを繋ぐことに特化した、世界最高峰のロイヤリティカレンシーネットワークです。これによりプログラムが受けることが可能になる恩恵には、技術的に1つに統合されることによる簡易性や、全世界40以上の一流金融機関、航空会社や豊かなグローバルエコシステムにおけるホテルリワードプログラムパートナーとのトランスファーパートナーシップ構築の機会が挙げられます。

同カンファレンスの主催者であるグローバル・フライトのマネージングダイレクターであり、Loyalty & Awardsカンファレンスの座長でもあるラヴィンドラ・バグワナニ(Ravindra Bhagwanani)は以下のように述べています。「ロイヤリティインダストリーは業界の問題を見つけ出し、それに対するソリューションを開発するイノベーティブなサプライヤーに依存しています。AscendaのTransferConnectは正にこれに当てはまるもので、フィナンシャルパートナーとフリークエントフライヤープログラムの統合を世界中で容易にします。プログラムには収益の増加という大きなメリットもあります。」

「業界からこのように高く評価されたことを私たちは嬉しく思っています。」AscendaのCEOであるカイル・アームストロング(Kyle Armstrong)は言いました。「私たちはTransferConnectの成功に貢献した、ロイヤリティプログラムパートナーのグローバルネットワークに感謝しています。私たちは今年、非常に興味深い新イノベーションのロードマップを策定ており、今から楽しみにしています。世界の一流金融機関と旅行ブランドと提携し、複雑な要素を取り除いて彼らの最も重要な課題を解決するのです。」

Ascendaについて

Ascendaは革新的なロイヤリティソリューションのグローバルプロバイダーとして、世界中の主要な金融サービスや旅行ブランドのプレミアムリワードのサービスを提供しています。

Ascendaは70以上の世界的リワードプログラムとの業務提携を基に、今日のロイヤリティ業界が直面している最も重要な課題に対処するためのエンドツーエンドソリューションを開発しています。

適切なテクノロジー、コンテンツや価値提案だけでなく、慎重なマーケティング、サービス、コストや不正行為などの対策を提供するために現地市場のニーズを綿密にプロファイリングすることにより、Ascendaは、コストと顧客価値のトレードオフの必要のない非常に魅力的で美しくシンプルなプラグアンドプレイ製品を提供します。

Ascenda(旧Kaligo Solutions)の詳細については、www.ascendaloyalty.comをご覧ください。

Contact: Valerie Perridon,valerie.perridon@ascendaloyalty.com

(日本語リリース:クライアント提供)

Ascenda Awarded Best Innovation at Loyalty & Awards 2019

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SINGAPORE, March 18, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Ascenda has won the award for Best Innovation at Loyalty & Awards 2019 in Paris

last month.

The Best Innovation category is awarded to the company that has launched a new

innovation that has had the most meaningful impact to sales, profitability and

reputation of loyalty programs over the course of 2018. This year, there were a

record number of nominations across the categories and an independent judging

panel of experienced loyalty professionals selected the winners.

Ascenda received the Best Innovation honour for TransferConnect, a key offering

within Ascenda's end-to-end loyalty program proposition.

TransferConnect is the world's leading loyalty currency network dedicated to

connecting major rewards programs. It enables programs to benefit from the

simplicity of a single technical integration and the opportunity to establish

transfer partnerships with 40+ of the world's leading financial services,

airline and hotel rewards program partners in a rich global ecosystem.

"The loyalty industry depends on innovative suppliers, which recognize an

industry problem and develop the corresponding solution. Ascenda's

TransferConnect fits perfectly to that description as it eases the integration

of financial partners to Frequent Flyer Programs around the world, with

interesting incremental revenue at stake for the programs," said Ravindra

Bhagwanani, Managing Director of conference organiser Global Flight and

chairman of the Loyalty & Awards conference.

"We're pleased to receive such strong industry recognition," said Kyle

Armstrong, Chief Executive Officer of Ascenda. "We'd like to thank our global

network of loyalty program partners that contributed to the success of

TransferConnect. Looking forward, we have an exciting roadmap of new

innovations this year as we collaborate with the world's leading financial

services and travel brands to eliminate complexity and address their most

meaningful challenges."

About Ascenda

Ascenda is a global provider of innovative loyalty solutions and operates

premium rewards propositions for major financial services and travel brands

worldwide.

As a trusted partner empowering over 70 of the world's leading rewards programs,

Ascenda develops end-to-end solutions to address the most meaningful

challenges facing the loyalty industry today.

By deeply profiling local market needs to provide the right technology, content

and value propositions alongside careful management of marketing, servicing,

costs, and fraud, Ascenda delivers highly compelling and beautifully simple

plug & play offerings that eliminate the trade-off between cost and customer value.

For more information about Ascenda(formerly Kaligo Solutions), please visit

www.ascendaloyalty.com.

Contact: Valerie Perridon,valerie.perridon@ascendaloyalty.com

SOURCE  Ascenda

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