三亜がITBで観光商品をプロモート

Sanya Tourism, Culture, Radio, Television and Sports Bureau

三亜がITBで観光商品をプロモート

AsiaNet 77908(0449)

【三亜(中国)2019年3月18日PR Newswire=共同通信JBN】

*三亜市が直行路線を拡大、欧州市場向け専用の多目的地観光商品を紹介

中国で唯一の熱帯海岸旅行目的地である三亜の観光幹部代表団は、3月6日から7日までITB Berlin 2019に出席した。このイベントの期間中、三亜市は複数の目的地のある観光商品や新しい直行便の導入の一環として、欧州の大手旅行代理店や航空会社との提携の機会を模索した。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190308/2397845-1

世界最大の国際旅行見本市の1つであるITBへの三亜の参加は、今回で13回連続となった。

ITB期間中、三亜は展示・紹介で訪問者から多くの注目を集めた。この展示で三亜の説明者は、沿岸観光地としての同市の最も魅力的な特徴を強調し、次のような点を挙げた。すなわち、この地域に居住する黎(リー)族と苗(ミャオ)族のユニークな習俗、利用可能な宿泊施設の多様性、地元の文化に重点を置いた観光と娯楽施設、および59カ国向けのビザなし政策、安全で信頼できる観光目的地としての同市の評判などである。

*三亜旅行のオペレーターと欧州側の大手オペレーター

3月7日、Sanya Friendship International Travel Agencyはポーランドの旅行代理店との間で、三亜とワルシャワ間の直行便を開始する協定に調印した。新サービスは2019年10月に開始される予定。

地元観光のプロバイダーの中でも、Sanya Holiday International Travel AgencyとHainan United Airlinesは欧州諸国の相手業者との関係を深めることを模索した。

3月7日夕、Sanya Tourism, Culture, Radio, Television and Sports Bureau(三亜観光・文化・ラジオ・テレビ・スポーツ局)はBerlin Marriott Hotelで、主要な欧州の旅行代理店をターゲットにしたプロモーションイベントを開催した。120人以上のゲストに加え、Hainan Provincial Department of Tourism, Culture, Radio, Television and Sports副ディレクターのアオ・リョン氏、その国際・香港・マカオ・台湾マーケティング部門の副部門チーフのフー・フェンフア氏、Sanya Tourism, Culture, Radio, Television and Sports Bureauのマーケティング部長のパン・ヨンダ氏、Haikou Tourism, Culture, Radio, Television and Sports Bureauリサーチャーのウェン・デリン氏、在ドイツ中国大使館経済商務局参事官のガオ・ジャングオ氏、Heidelberg Marketing GmbHの最高経営責任者(CEO)のマティアス・シーマー氏が出席した。

プロモーション会議は午後7時に始まった。アオ氏がスピーチで、海南省の観光セクターの状況とビジネス環境に関してプレゼンテーションを行った。

さらに、China Tours Hamburg CTH GmbHのマネジングディレクターであるアンドレアス・ヤンツ氏が三亜での数回の滞在に関する話をし、またTUI China Inbound Tourism Departmentのディレクターのゾウ・シュウイン氏が、ドイツからの旅行者向けのカスタマイズされた複数の目的地のある観光商品についてプレゼンテーションを行った。

2018年、Sanya Tourism, Culture, Radio, Television and Sports Bureauは、三亜の国際旅行先および休暇旅行先としての欧州市場での地位の向上を目的に、ドイツ市場における三亜の観光商品のマーケティングおよび販売に関してドイツのTUI Groupとの提携を開始した。

三亜は現在、1週間に91回におよぶ短距離、中距離、長距離フライトのミックスで構成される30カ所の国際および地域目的地へのフライトサービスをスケジュールに組んでいる。今年三亜は、国内市場以外でプロモーション努力をさらに拡大し続ける計画である。複数の目的地の観光商品を促進することにより、三亜市は欧州および東南アジアの目的地との往復の国際路線の数をさらに増やし続け、インバウンドの観光市場で営業をしている主要な国内外の旅行代理店と提携していく。これは三亜市の国際観光市場における競争力を向上させ、世界クラスの沿岸観光目的地としての地位を真に獲得するための措置である。

ソース:Sanya Tourism, Culture, Radio, Television and Sports Bureau

Sanya promotes tourism offerings at ITB

PR77908

SANYA, China, March 18, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/--

- The city expands direct routes and introduces multi-destination tourism

products exclusively for the European market

A delegation of tourism executives from Sanya, the only tropical coastal travel

destination of China attended ITB Berlin 2019 from March 6 to March 7. During

the event, the city explored collaboration opportunities with major European

travel agencies and airlines as part of the roll out of multi-destination

tourism products and new direct flights.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190308/2397845-1

This was the 13th consecutive time that Sanya has attended ITB, one of the

world's largest international travel trade shows.

During the ITB, Sanya drew a lot of attention from show visitors during a

showcase at which the presenters highlighted the city's most compelling

characteristics as a coastal destination: the unique traditions of the Li and

Miao ethnic groups who reside in the area, the diversity of available

accommodations, the tourism and entertainment venues with a focus on the local

culture, as well as the visa-free policy for 59 countries and the city's

reputation as a safe and reliable destination.

Sanya Travel operators and leading European counterparts. On March 7, Sanya

Friendship International Travel Agency signed an agreement with a Poland travel

agency to launch a direct flight between Sanya and Warsaw. The new service is

scheduled to commence in October 2019.

Sanya Holiday International Travel Agency and Hainan United Airlines, among

other local tourism providers, sought to deepen the relations with their

counterparts from European countries.

On the evening of March 7, Sanya Tourism, Culture, Radio, Television and Sports

Bureau held a promotion event targeting key European travel agencies at Berlin

Marriott Hotel, with Hainan Provincial Department of Tourism, Culture, Radio,

Television and Sports' deputy director Mr. Ao Liyong and their International,

Hong Kong, Macau, and Taiwan Marketing Division deputy division chief Fu Fenghua

as well as Sanya Tourism, Culture, Radio, Television and Sports Bureau marketing

department director Mr. Pang Yongda, Haikou Tourism, Culture, Radio, Television

and Sports Bureau researcher Mr. Wen Delin, Economic and Commercial Office of

the Chinese Embassy in Germany counsellor Mr. Gao Zhanguo and

Heidelberg Marketing GmbH CEO Mr. Mathias Schiemer, in addition to the more

than 120 guests.

The promotional conference opened at 7:00pm. Mr. Ao delivered a presentation on

the status and business environment of Hainan's tourism sector during his speech.

In addition, China Tours Hamburg CTH GmbH managing director Mr. Andreas Janz

shared stories about his several sojourns in Sanya while TUI China Inbound

Tourism Department director Mrs. Zou Xiuying gave a presentation on the

customized multi-destination tourism offerings for travelers from Germany.

In 2018, Sanya Tourism, Culture, Radio, Television and Sports Bureau began

collaborating with Germany-based TUI Group on the marketing and sales of

Sanya's tourism offerings in the German market with the aim of improving the

city's positioning in Europe as an international travel and holiday destination.

Sanya currently has scheduled flight services to 30 international and regional

destinations, consisting of a mix of 91 short-, medium- and long-haul flights

per week. This year, Sanya plans to continue expanding promotional efforts

outside of the home market. By promoting the multi-destination tourism

products, the city will continue to expand the number of international routes

to and from destinations in Europe and Southeast Asia, as well as partner with

leading domestic and international travel agencies operating in the inbound

tourism market, in a move to improve the city's competitiveness in the

international tourism market and genuinely earn the status as a world-class

coastal tourism destination.

SOURCE  Sanya Tourism, Culture, Radio, Television and Sports Bureau

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