色彩豊かな貴州一帯一路の旅が船出し、中国文化を運ぶマオタイ酒が南米に拡大

Moutai Group

色彩豊かな貴州一帯一路の旅が船出し、中国文化を運ぶマオタイ酒が南米に拡大

AsiaNet 78206(0582)

【サンティアゴ(チリ)2019年4月8日PR Newswire=共同通信JBN】Kweichow Moutai Group(貴州茅台酒グループ)の会長兼ゼネラルマネジャーで党委員会書記の李保芳氏を団長とする代表団が4月6日、15日間の「Cultural Moutai - Colorful Guizhou Belt and Road (B&R) Journey - Walking into Chile Brand Promotion Campaign (the Brand Promotion Campaign)(文化のマオタイ酒-色彩豊かな貴州省一帯一路(B&R)の旅-チリでのブランド・プロモーション・キャンペーンに入る(ブランド・プロモーション・キャンペーン))」を開始するため、チリのサンティアゴ国際空港に到着した。

現地時間4月6日午前、李保芳氏とその代表団が空港の通路を離れるやいなや、南米の熱烈なマオタイ酒ファンに囲まれた。ファンたちは、堪能とは言えない中国語で李保芳氏とその代表団に心から歓迎を表明した。李保芳氏は快くファンに手を振り、感謝を表明した。その後、マオタイ代表団はチリの中国大使館の代表者たちと友好的な会合を持った。マオタイは、チリでの大掛かりなブランド・プロモーション会議の開催に加え「Cultural Moutai - Colorful Guizhou(文化のマオタイ-色彩豊かな貴州)」をテーマに幾つかの製品展示会と試飲会も開催すると報告されている。李保芳氏とその代表団はチリ、アルゼンチン、ペルーの中国大使館も訪問する。

ブランド・プロモーション・キャンペーンはマオタイ製品、ブランド、文化、マーケティングの国際化を強化するのが狙いだ。マオタイ酒のチリ市場への進出からの14年間、同キャンペーンは、そのブランドに反映された文化的魅力で消費者の膨らむ崇高な探究を満足させることに常に注意を払ってきた。ブランド・プロモーション・キャンペーンの開始で、チリ、さらには南米の市場におけるマオタイ酒の評価と人気はさらに高まり、このナショナルブランドの対外イメージ形成の成功は世界における中国の名声を高めるだろう。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190408/2426775-1

キャプション:空港でマオタイ・グループを歓迎するチリのファンら

ソース:Moutai Group

写真添付リンク:http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=333466

Cultural Moutai - Colorful Guizhou B&R Journey Sets Sail, Moutai Carrying Chinese Culture Expanding to South America

PR78206

SANTIAGO, Chile, April 8, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

On April 6, a delegation led by Li Baofang, Secretary of the Party Committee,

Chairman and General Manager of Kweichow Moutai Group, arrived at Chile's

Santiago International Airport, to kick off the 15-day "Cultural Moutai -

Colorful Guizhou Belt and Road (B&R) Journey - Walking into Chile Brand

Promotion Campaign (the Brand Promotion Campaign)".

On the morning of the April 6th local time, as soon as Li Baofang and his

delegation left the airport corridor, they were surrounded by the enthusiasm of

South American fans of Moutai. The fans sincerely expressed their welcome to Li

Baofang and his delegation in less proficient Chinese. Li Baofang waved kindly

to the fans and expressed his thanks. Subsequently, the Moutai delegation held

a friendly meeting with representatives of the Chinese Embassy in Chile. It is

reported that in addition to holding a large-scale brand promotion conference

in Chile, Moutai will also hold a number of product exhibitions and tasting

sessions themed "Cultural Moutai - Colorful Guizhou". Li Baofang and his

delegation will also pay visits to Chinese embassies in Chile, Argentina and Peru.

The Brand Promotion Campaign aims to enhance the internationalization of Moutai

products, brand, culture, and marketing. During the 14 years of Moutai's entry

into the Chilean market, it has always paid attention to satisfying the growing

spiritual pursuit of consumers with the cultural charm reflected by its brand.

It is believed that with the launching of the Brand Promotion Campaign, the

reputation and popularity of Moutai in Chile and even in the South American

market will be further enhanced, and the success in shaping the external image

of the national brand will illumine China in the world.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190408/2426775-1

CAPTION: Fans from Chile greet Moutai Group at the airport

SOURCE: Moutai Group

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