ケミンが将来に向けて新たなビジョンとロゴを発表
ケミンが将来に向けて新たなビジョンとロゴを発表
AsiaNet 79201 (1068)
【デモイン(米アイオワ州)2019年6月17日PR Newswire=共同通信JBN】
*グローバル原材料メーカーの照準は2042年までに世界人口の80%を変革し続けること
グローバル原材料メーカーのケミン・インダストリー(Kemin Industries)は17日、2042年とそれ以降の企業戦略に沿う新たなグローバルビジョンとロゴを発表した。
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/901853/New_Kemin_Logo.jpg
新ビジョン「Kemin strives to sustainably transform the quality of life every day for 80 percent of the world with our products and services(ケミンはその製品とサービスによって、世界人口の80%に対する日常生活の質の変革継続を目指す)」は、6大陸で活動し500を超える特殊原材料ポートフォリオを持つ企業の戦略的成長と優先事項の基礎を築く。ケミンはこれまで、人、動物、ペット向け製品とサービスを通じて、世界人口の半数を超える38億人の日々の生活に手を差し伸べていた。このビジョンは2019年の目標達成を目指して1998年に設定されたが、ケミンはこの節目を2年早く達成した。
2042年までに世界人口は約100億人に達する。ケミンが世界人口の80%、約80億人を変革するには、人々が毎日5倍のケミン製品に出合う必要がある。日の出から日没まで、人は朝食に卵を食べ、ペットに餌をやり、ジーンズを着て、サプリをとり、ベーカリー製品や肉を市場で買う。全てがケミンの原材料が含まれる機会である。
ケミンの社長兼最高経営責任者、クリス・ネルソン博士は「われわれが20年前につくったビジョンは野心的で、事業分野全体を網羅していた。その後ケミンは10倍成長し、現在われわれが及ぼす影響はさらに大きい。分子レベルの科学専門知識を用いて革新を継続することによって、われわれには急速に変化し、成長する市場を世界規模で変革する力がある。われわれは新ビジョンの下、世界の生活の質を真に変革する製品とサービスによって、より多くの人に達する活力を再び与えられる」と語った。
このビジョンとともに、新しいケミンのロゴは、ケミンブランドの独自性の思慮深い進化を通じて歴史を尊重しながら、将来の成長に焦点を当てる企業を反映している。
ケミンのヘイリー・ストンプ上級副社長(国際マーケティング担当)は「当社の前のロゴは特有のケミンレッドの太くて赤い円に包まれていた。境界がない現在の新ロゴは、透明性と革新を表す。図案化された『K』は残され、従来のケミンのロゴ2つに敬意を表している。赤いアーチは前進を表し、『I』への注意喚起はケミンの革新を強調している。赤いアーチの後ろにある『N』は現在のケミンを支えるネルソン一族を代表している。彼らは会社創業以来いて、今後の数世代もそうし続けるだろうから」と述べた。
R・W、メアリー・ネルソン両氏が創業したケミンの当初の焦点は、革新的な農業製品の開発だった。ケミンは現在も株式非公開でネルソン一族経営のまま、人と動物の健康と栄養、水産養殖、ペットフード、栄養補給食品、食品技術、作物技術、繊維産業に手を広げた。成長と多様化につれて、ケミンは消費者が日々関わる数え切れない製品の中にいることで、世界人口の半数以上に手を伸ばせるようになった。
▽ケミンの主な革新的製品
*抗酸化物質:飼料業界初めての2つの抗酸化製品、Endox(R)とRendox(R)は動物飼料の鮮度を保つ。これらの革新的製品はケミンを世界農業市場に参入させた。数十年後、ケミンはEN-HANCE(R)、FORTIUM(R)製品ラインなど、酸化、賞味期限、カラー保存に支えられる消費者食品ソリューションを創生
*抗菌薬:動物飼料、人の食品、ペットフードの有害な細菌汚染類を削減するため、ケミンはSal CURB(R)、BactoCEASE(R)、その他の製品を発売して腐敗防止に寄与
*カビ抑制剤:非腐食性の飼料防腐剤、Myco CURB(R)は市販の穀物に見られる典型的なカビ成長を抑制する。それはトルティーヤ製品のカビ成長を阻むSHIELD(R)の発売にもつながった。ケミンのレガシー製品であるMyco CURB(R)は、今もカビ抑制剤の世界的ベストセラー
*ケミン植物
- マリーゴールド:ケミンはこの花から抗酸化分子を分離、精製する工程を開発した。ORO GLO(R)はマリーゴールドのオレオリジンを鶏の餌に加え、卵黄の黄色を自然に強める。FloraGLO(R)Luteinは目の健康をサポートする健康サプリメントに使われ、加齢黄斑変性のリスクを軽減する。FloraGLO(R)は医師が推奨するナンバー1のルテインブランドで、世界市場に初めて導入
- ローズマリー:この植物のアクティブはFORTIUM(R)Rに使われ、消費者食品の風味や色が落ちるのを防ぎ、NATUROX(R)ではペットフードの鮮度を自然保存
- オレガノ:分子カルバクロールとチモールの天然源で、抗菌性、抗炎症、抗酸化の効能があるオレガノは、動物飼料の代替抗生物質として働くことが判明
- スペアミント:ケミンは天然由来のスペアミントエキスを用い、眠りを妨げずに認知機能、機敏性、反応能力を改善する健康サプリメントに見られる向知性のNeumentix(R)によって、注意、集中、生産性を司る脳の一部、ワーキングメモリー(作業記憶)を対象にする
- ポテト:ケミンは、満腹感を大幅に高める天然エキスを出す塊茎からSlendesta(R)を作り、人の健康な体重管理をアシスト
ケミンは新ビジョンとともに、世界の生活の質を変革し続けることを目指す。新ビジョン制定とロゴ改訂によって、ケミンは国際展開拡大に焦点を当ててこの目標を達成する。事業の全局面にトリプルボトムライン手法を採用し、世界規模で促進、保護、革新する専門知識によって、ケミンは健康な人々、健康な地球、健康なビジネスの育成に尽力する。
ネルソン博士は「われわれが仕える業界、よって立つ科学が環境影響を軽減し、世界中の生活の質を変革する顧客に尽くし続けながら、われわれの貢献を増やす無限の機会を提供すると考えている。触発された分子ソリューションによってわれわれは科学を利用し、人と動物の食品、飼料、健康に関する世界の課題に答えを与える。ケミンが今日していることが確実によりよい明日を生み出すように、われわれは注意を向けたのである」と語った。
▽ケミン・インダストリーについて
ケミン・インダストリー(Kemin Industries)(www.kemin.com )はグローバルな原材料メーカーで、その製品とサービスによって、世界人口の80%に対する日常生活の質の持続的変革を目指している。ケミンは人と動物の健康と栄養、ペットフード、水産養殖、栄養補給食品、食品技術、作物技術、繊維産業向けに500を超える特殊原材料を供給している。
ケミンは半世紀以上にわたり応用科学を用いて業界の課題に取り組み、120カ国以上の顧客に製品ソリューションを提供してきた。ケミンは食品、飼料、健康関連製品の品質、安全、効能にコミットして増え続ける人口を養う原材料を提供する。
1961年に創業したケミンは株式非公開の家族経営企業で、世界に従業員2800人以上を抱えて90カ国で活動、ベルギー、ブラジル、中国、インド、イタリア、ロシア、サンマリノ、シンガポール、南アフリカ、米国に製造施設がある。
▽メディア問い合わせ先
Lauren M.G. Burt
Worldwide Communications Manager
lauren.burt@kemin.com
+1 (515) 249-4219
(C) Kemin Industries, Inc. and its group of companies 2019. 不許複製。 (R) (TM) Trademarks of Kemin Industries, Inc., U.S.A. 特定の声明、製品の表示、および請求は地域によって、または政府の要件によって要求されるものと異なる場合がある。
ソース:Kemin Industries
Kemin Launches New Vision and Logo for the Future
PR79201
DES MOINES, Iowa, June 17, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- Global ingredient manufacturer sets sights on sustainably transforming 80
percent of the world by 2042
Today Kemin Industries, a global ingredient manufacturer, unveiled its new
global vision and logo to align the company strategically for 2042 and beyond.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/901853/New_Kemin_Logo.jpg
The new vision, "Kemin strives to sustainably transform the quality of life
every day for 80 percent of the world with our products and services", lays the
groundwork for strategic growth and priorities for the company with operations
on six continents and a portfolio of more than 500 specialty ingredients.
Previously, Kemin reached 3.8 billion lives - more than half the world's population
- every day through its products and services for humans, animals and pets.
This vision was set in 1998, with a target goal of 2019. Kemin achieved the milestone
two years early.
By 2042, the world's population will reach approximately 10 billion people.
For Kemin to transform 80 percent of the world's population - approximately 8 billion -
people must encounter Kemin products five times each day. From sunrise to sunset,
a person may have eggs for breakfast, feed their pet, wear jeans, take a supplement and
purchase bakery items or meat at the market - all opportunities that include Kemin ingredients.
"When we created our previous vision 20 years ago, it was ambitious and
encompassed all aspects of our business. Since then, Kemin has grown ten-fold,
and now the impact we can create is even greater," said Dr. Chris Nelson,
President and CEO, Kemin. "By using our scientific expertise at the molecular
level and continuing to innovate, we have the ability to be transformative on a
global scale in a rapidly changing and growing marketplace. With a new vision
to guide us, we are reenergized to reach more people with our products and
services to truly transform the quality of life around the world."
Along with this vision, the new Kemin logo reflects the company's focus on future growth
while respecting its history through a thoughtful evolution of the Kemin brand identity.
"Our previous logo was encased with a thick, red circle in the signature Kemin
red. Now without a border, the new logo represents transparency and
innovation," said Haley Stomp, Senior Vice President - Worldwide Marketing,
Kemin. "The stylized 'K' remains, paying homage to the two previous Kemin
logos. The red arch represents forward movement and calls attention to the 'I',
emphasizing Kemin's innovation. The 'N' behind the red arch represents the
Nelson family who stand behind Kemin now, as they have since the company's
founding, and will continue to do so for generations to come."
Established in 1961 by R.W. and Mary Nelson, Kemin's primary focus was to
develop innovative agricultural products. Today, Kemin remains privately
owned-and-operated by the Nelson family and has expanded into the human and
animal health and nutrition, aquaculture, pet food, nutraceutical, food technologies,
crop technologies and textile industries. With its growth and diversification, Kemin has
been able to reach more than half the world's population by being the science inside
countless products consumers interact with every day.
Major Kemin Product Innovations:
- Antioxidants: Two of the first antioxidant products in the feed industry,
Endox(R) and Rendox(R) preserve freshness in animal feed. These
innovative products launched Kemin into global agricultural markets.
Decades later, Kemin created consumer food solutions, including EN-HANCE
(R) and the FORTIUM(R) product line to assist with oxidation, shelf life
and color preservation.
- Antimicrobials: To reduce the likelihood of harmful bacterial
contamination in animal feed, human food and pet food, Kemin launched Sal
CURB(R), BactoCEASE(R) and other products to help prevent spoilage.
- Mold Inhibitors: Myco CURB(R), a non-corrosive feed preservative,
inhibits typical mold growth found in commercial grain, which also led
to the creation of SHIELD(R) to prevent mold growth in tortilla
products. Still a legacy product for Kemin, Myco CURB(R) remains the
world's most widely sold mold inhibitor.
- Kemin Botanicals:
- Marigolds: Kemin pioneered the process of isolating and purifying
antioxidant molecules from this flower. ORO GLO(R) adds marigold
oleoresin to chicken feed to naturally enhance egg yolks' yellow
color. FloraGLO(R) Lutein is used in health supplements to support
eye health and reduce the risk of age-related macular
degeneration.
FloraGLO(R) is the #1 doctor-recommended lutein brand and was the
first introduced into the global marketplace.
- Rosemary: Actives from this plant are used in FORTIUM(R) R to
protect against flavor and color loss in consumer food, and in
NATUROX(R) to naturally keep pet food fresh.
- Oregano: A natural source of the molecules carvacrol and thymol,
which have antimicrobial, anti-inflammatory and antioxidant
benefits, oregano is shown to work as an antibiotic alternative in
animal feed.
- Spearmint: Kemin uses naturally sourced spearmint extract to
target working memory - the part of the brain that supports
attention, focus and productivity - with Neumentix(R), a nootropic
found in health supplements that improves cognitive function,
agility and reaction performance without disrupting sleep.
- Potato: The tuber provides a natural extract that significantly
enhances satiety and which Kemin uses to create Slendesta(R) to
assist with healthy weight management in humans.
With the new vision, Kemin strives to sustainably transform the quality of life
around the world. By forming a new vision and transformed logo, Kemin is
focused on expanding its global reach to achieve this goal. By incorporating a
triple-bottom-line approach into all aspects of the Kemin business, and with
its expertise on how to nourish, protect and innovate on a global scale, the
company is dedicated to fostering healthy people, a healthy planet and a
healthy business.
"We believe the industries we serve and the science we stand behind offer
endless opportunities to reduce our environmental impact and increase our
contribution - all while continuing to serve our customers to transform the
quality of life around the world," said Dr. Nelson. "With inspired molecular
solutions, we are using science to provide answers to the world's challenges
related to food, feed and health for humans and animals. We've turned our
attention to ensuring that what we do at Kemin today creates a better tomorrow."
About Kemin Industries
Kemin Industries (www.kemin.com) is a global ingredient manufacturer that
strives to sustainably transform the quality of life every day for 80 percent
of the world with its products and services. The company supplies over 500
specialty ingredients for human and animal health and nutrition, pet food,
aquaculture, nutraceutical, food technologies, crop technologies and textile
industries.
For over half a century, Kemin has been dedicated to using applied science to
address industry challenges and offer product solutions to customers in more
than 120 countries. Kemin provides ingredients to feed a growing population
with its commitment to the quality, safety and efficacy of food, feed and
health-related products.
Established in 1961, Kemin is a privately held, family-owned-and-operated
company with more than 2,800 global employees and operations in 90 countries,
including manufacturing facilities in Belgium, Brazil, China, India, Italy,
Russia, San Marino, Singapore, South Africa and the United States.
Media Contact: Lauren M.G. Burt, Worldwide Communications Manager,
lauren.burt@kemin.com,
+1 (515) 249-4219
Media Kit: www.kemin.com/mediakit
(C) Kemin Industries, Inc. and its group of companies 2019. All rights
reserved. (R) (TM) Trademarks of Kemin Industries, Inc., U.S.A.
Certain statements, product labeling and claims may differ by geography or as
required by government requirements.
SOURCE: Kemin Industries
本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。
このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。
プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。