HONOR 20カラーリポート:ファッション首都ロンドンとミラノで「積極性」が人気

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HONOR 20カラーリポート:ファッション首都ロンドンとミラノで「積極性」が人気

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【ミラノ、ロンドン2019年6月17日PR Newswire=共同通信JBN】

*ミラノとロンドンの人々の65%は、衣類やアクセサリーのカラーが感じ方を反映していることに同意

*半数以上(53%)は、自分が身にまとうカラーでほかの人々から見立てられていると判断

*カラー専門家のジュール・スタンディッシュ氏は、カラーが人間の体験の未開発の機会だと述べ、HONORに協力して、人々が生活に与えうるカラーの積極的影響を受け入れるよう奨励

*HONOR 20シリーズは、ユーザーがプロ級カメラとTriple 3D Mesh技術を使って生み出された世界初のダイナミック・ホログラフィックデザイン(ファントムブラック、ファントムブルーの2色)で「Capture Wonder」(驚異の把握)を勧誘

世界のファッション首都ロンドンとミラノで、人々の4分の3以上(81%)は、日々見たり着用したりしているカラーが自分たちのムードに影響を与えるとみており、これを活用して、ポジティブに感じたいときにブルーの衣類やアクセサリーを選ぶ可能性が最も大きい。

https://photos.prnasia.com/prnh/20190617/2499334-1-a

しかし、その積極的なパワーにもかかわらず、われわれは身の回りのカラーに気付いていない。われわれが忙しすぎて、急いでいるか、注意散漫になっているためである。ミラノとロンドンの人々の3分の1以下(30%)は常に、外界のショーのムードを高める色調に注意を払っている。

HONOR 20カラーリポートは、この見落としに挑戦し、人々が身の回りのカラーの驚異をつかんでHONOR 20シリーズプロカメラの最先端技術の利用を奨励しようと着手された。彼らの生活にポジティブな影響を与える力を生かすためである。

HONOR 20カラーリポートによると、人々の3分の2(66%)は身にまとうカラーが最大の第一印象を形成しうると考え、半数以上(53%)はほかの人々が、着用するカラーに基づいて自分を見立てているとみている。

カラー専門家のジュール・スタンディッシュ氏は、カラートレンドの一流権威だが、カラーがわれわれの脳から論理的反応より感情を引き出すため、強力であると以下のように説明した。

https://photos.prnasia.com/prnh/20190617/2499334-1-b

「第一印象は重要であり、自身を世界に伝えるのにファッションを通じるよりいい方法はない。ブルーの衣類とアクセサリーは信用、交渉術、信頼性のイメージを醸し出す役に立ち、就職面接に最適である。初めてのデートでブラックを着用すれば、ミステリアスな印象を与え、関係が進んでからもっと本質を明らかにする意図に合わせて、感情を確実に抑制する。これと対照的に、初デートでレッドを身に着ければ、情熱と興奮を伝える」

人々が身の回りの驚異を目の当たりにしてつかむよう奨励するため、HONORは16日夜、HONOR 20シリーズを発表した。クラス最高のAIクアッドカメラを搭載したスマートフォンは、新技術がDSLR(デジタル一眼レフカメラ)のように機能するが、スマートフォンの快適性とスタイルを備えている。4つの異なるカメラレンズによって、ユーザーは日中でも夜間でも、魔法の瞬間をスチール写真やビデオに転換できる。

HONORのジョージ・チャオ社長は「HONORのわれわれは、カラーがいかに重要か知っている。HONOR 20シリーズは最先端のカメラ技術を使って、ユーザーにかつてないような世界の驚異を体験する手助けをする。HONORはカラーが単に見るものではなく、感じるものであることを理解しており、この知見が新型スマートフォンのデザインと機能に最も重要である」と語った。

「常により良く」のデザイン精神にこだわるHONORは、新型HONOR 20スマートフォンを革新的なデザインと独自カラーのファントムブラック、ファントムブルーで紹介した。これらの見事なカラーは、最先端のダイナミック・ホログラフィックデザインの驚きで高められている。このダイナミック・ホログラフィック・グラスバックは、HONORの業界初のTriple 3D Mesh技術によって可能になった2段階プロセスで製造された。層の深みは精密な技術を用いて創られた。ダイヤモンドの破片に似たミニプリズムを多数内蔵している。その結果、深みのある光学的効果が生まれ、それがHONOR 20シリーズを従来製品から際立たせている。

▽HONORについて

HONORは、大手スマートフォンブランドである。優れたユーザー体験を提供するインターネットに最適化された製品を通じ、デジタル世代の人々のニーズに応え、行動を促し、創造性を育成し、若者に夢をかなえる力を与えるために生まれた。そのためHONORはほかと違うことをして、最新の技術とイノベーションを顧客に提供するのに必要なステップを踏む勇気を示すことによって、他社と一線を画している。詳細はwww.hihonor.com のHONORオンラインを参照。

▽ジュール・スタンディッシュ氏について

カラーカウンセラーのジュール・スタンディッシュ氏は個人向けスタイルとカラー専門のコンサルタント。ロンドン・カレッジ・オブ・スタイルの講師、演説家、メディア解説者で、Amazonのベストセラー「How NOT to Wear Black」「The Essential Guide to Mindful Dressing」の著者でもある。詳細はhttp://www.colourconsultancy.co.uk/about.html を参照。

ソース:Honor

The HONOR 20 Color Report: 'Positivity' in Vogue in Fashion Capitals London and Milan

PR79258

MILAN and LONDON, June 17, 2019/PRNewswire=KYODO JBN/--

- 65% of people in Milan and London agree that the color of their clothes and

accessories reflects how they want to feel

- Over half (53%) of people believe that other people form opinions of them

based on the colors they wear

- Color Expert Jules Standish says color is an untapped opportunity for human

experience, and is working with HONOR to encourage people to embrace the

positive impact it can have on their lives

- The new HONOR 20 Series invites users to 'Capture Wonder' with a

professional-grade camera and the world's first Dynamic Holographic design in

Phantom Black and Phantom Blue - created using Triple 3D Mesh technology.

More than three quarters (81%) of people in the fashion capitals of the world,

Milan and London, believe the colors they see and wear everyday impact their

mood and, to capitalise on this, are most likely to choose blue clothing and

accessories when wanting to feel positive.

https://photos.prnasia.com/prnh/20190617/2499334-1-a

However, despite the positive power of color, we're not taking notice of the

colors around us, because we're too busy, in a hurry or distracted. Less than 1

in 3 (30%) people in Milan and London are always paying attention to the

mood-enhancing shades on show in the world around us.

The HONOR 20 Color Report has been commissioned to challenge this oversight and

encourage people to capture the wonder of color around them and utilise the

cutting-edge technology of the HONOR 20 Series professional camera - harnessing

the power to positively impact their lives.

The HONOR 20 Color Report found two-thirds (66%) of people believe the colors

they wear can create the ultimate first impression, and more than half (53%)

believe other people form opinions of them based on the colors they wear.

Color Expert Jules Standish - a leading authority on color trends - explains

that color is powerful because it elicits emotional rather than rational

responses from our brains:

https://photos.prnasia.com/prnh/20190617/2499334-1-b

"First impressions are important, and what better way to broadcast to the world

who you are than through fashion. Blue clothing and accessories help you

project an image of trust, diplomacy and reliability - which is perfect for job

interviews. Wearing black for a first date projects mystery, and ensures you

keep your emotions in check with the intention of revealing more about your

true nature at a later stage of the relationship. In comparison, wearing red on

a first date projects passion and excitement, while demanding attention."

To encourage people to witness and capture the wonder around them, HONOR last

night unveiled the HONOR 20 series. Built with a best-in-class AI quad camera

smartphone, the new technology performs like a DSLR but with the comfort and

style of a smartphone. With four different camera lenses, it allows users to

transform a magical moment into a still photograph or a video both during the

day and at night.

HONOR President George Zhao said, "At HONOR, we know how important color is.

The HONOR 20 series has used the most advanced camera technology to help users

experience the wonders of the world like never before. HONOR understands that

color is not just a thing that you see, but something that you feel - and this

insight is paramount to the design and performance of the new smartphone."

HONOR, design ethos 'Always Better' is showcased in the innovative design and

unique colors of the new HONOR 20 smartphone - Phantom Black and Phantom Blue.

These magnificent colors have been elevated by the wonder of cutting edged

dynamic holographic design. This dynamic Holographic glassback was made in a

two-staged process made possible by HONOR's industry-first Triple 3D Mesh

technology. The depth layer is created using a precise technique. It is

embedded with millions of miniature prisms that resemble pieces of diamonds.

The outcome is a depth-inducing optical effect that makes the HONOR 20 Series

stand out from its predecessors.

About HONOR

HONOR is a leading smartphone brand. The brand was created to meet the needs of

digital natives through internet-optimized products that offer superior user

experiences, inspire action, foster creativity and empower the young to achieve

their dreams. In doing this, HONOR has set itself apart by showcasing its own

bravery to do things differently and to take the steps needed to usher in the

latest technologies and innovations for its customers. For more information,

please visit HONOR online at www.hihonor.com.

About Jules Standish

Jules Standish, The Color Counsellor is an expert personal style & color

consultant, lecturer at The London College of Style, public speaker, media

commentator and author of the Amazon bestseller "How NOT to Wear Black" and

"The Essential Guide to Mindful Dressing". For more information, visit:

http://www.colourconsultancy.co.uk/about.html

SOURCE:Honor

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