XCMGがWorld Brand Labの2019年版「中国で最も価値のあるブランド500」の65位にランクされる

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XCMGがWorld Brand Labの2019年版「中国で最も価値のあるブランド500」の65位にランクされる

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【北京2019年7月1日PR Newswire=共同通信JBN】713億6500万元(103億7750万米ドル)のブランド価値を有する中国の大手建設機械メーカーXCMGは、6月26日に中国の北京でWorld Brand Lab(ワールド・ブランド・ラボ)がリリースしたChina's 500 Most Valuable Brands(中国で最も価値のあるブランド500)の2019年版で65位にランクされた。これは、財務状態、ブランド競争力、ブランドの消費者行動分析を評価したものである。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190701/2513912-1

XCMGは、ブランド価値を昨年より100億元以上高めており、中国の建設機械ブランドの中では6年連続で最高位にランクされた。

XCMGのゼネラルマネジャー、ヤン・トンシェン氏は、この会議の間にグローバルリーダーシップや中国ブランドの再形成を中心とする討論会に出席した。同氏は、ブランドが国全体の競争力の象徴となる一方で、XCMGは脱工業化の都市開発の一例となっていると指摘した。

ヤン氏は「XCMGブランドを構築する中で、われわれの最大の経験は低温機械製品の価値を最大化することであり、それゆえに顧客はそれらの利用を享受し、ブランドとのウィン・ウィンの関係を築き上げる」と語った。

▽世界的展望を持った持続可能な開発

全ての人々のためにより良い生活を構築できるようにカスタマイズされた耐久性のある高性能製品を開発するというXCMGのブランド戦略により、同ブランドは国内・国際両市場で連続して成功を収めることができた。2018年4月、XCMGの700トンの油圧掘削機の発売により、同社は超大型の露天掘り機械一式を開発、製造する中国唯一のメーカー、かつ世界でも数少ないメーカーの1つになった。

ヤン氏は「XCMGは顧客のニーズに合った質の高い製品を提供することで成長しており、その設計は顧客と市場の需要から発想を得ている。われわれは、顧客の視点から安全性、信頼性、快適性、コスト、環境適合性を継続的に評価している」と語った。

相互につながるデジタル時代において、XCMGは、世界的なプラットフォームとネットワークを構築して製品を監視し、リアルタイムで迅速なサポートを提供するため、デジタル化されたプログラムシステムに基づいてインテリジェントな製品およびサービスの開発を推進している。

XCMGは現在、災害救援、教育、貧困撲滅、環境保全、産業開発に焦点を合わせた14のカテゴリーの公共福祉プロジェクトを展開している。XCMGは過去10年間で世界の20の主要な救援ミッションに568の大型設備を配分し、3000万元(436万米ドル)余りを寄付している。2016年以来、XCMGはアフリカでウオーターセラー(水貯蔵室)を建設しており、これは数千人の人々に役立っている。

▽XCMGについて

XCMGは76年の歴史を持つ多国籍の重機製造会社である。同社は現在、世界の建設機械業界で6位にランクされている。同社は世界の183を超える国・地域に輸出している。

www.xcmg.com 、Facebook、Twitter、YouTube、LinkedInおよびInstagramを参照。

ソース:XCMG

画像添付リンク:

http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=339949

XCMG Ranks 65th in World Brand Lab's 2019 China's 500 Most Valuable Brands with 71.365 Billion Value

PR79477

BEIJING, July 1, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

XCMG, a leading Chinese construction machinery manufacturer with a brand value

of 71.365 billion yuan (USD 10.3775 billion), has ranked 65th in the 2019 edition of China's

500 Most Valuable Brands released by World Brand Lab on June 26 in Beijing, China,

which evaluated the financial status, brand strength and consumer behavior analysis of the brand.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190701/2513912-1

Having raised the brand value by more than 10 billion yuan from last year, XCMG has ranked

the highest among Chinese construction machinery brands for six years in a row.

Yang Dongsheng, general manager of XCMG, attended a roundtable discussion

centered on global leadership and reshaping Chinese brands during the conference.

He noted that brands had become symbols of a country's overall competitiveness,

while XCMG had become an example of post-industrial urban development.

"In building the XCMG brand, our biggest experience is to maximize the value of

the cold machinery products so the customers will enjoy using them and develop

a win-win relationship with the brand," said Yang.

Sustainable Development with a Global Vision

XCMG's brand strategy of creating customized, durable and high-end products

that can build a better life for all has enabled the brand to achieve continuous success

in both domestic and international markets.In April, 2018, XCMG's release of a 700-ton

hydraulic excavator made it the only Chinese manufacturer and one of the very few

in the world to develop and manufacture ultra-large open-pit mining machinery sets.

"XCMG thrives on providing high-quality products that suit our customers'

needs; the designs are inspired by the demands of customers and the market.

We continuously evaluate the safety, reliability, comfort, cost and environmental

friendliness from the perspective of our customers," Yang said.

In an interconnected digital age, XCMG is promoting intelligent products and

services development based on digitalized program system, to build a global

platform and network to monitor products and provide prompt support in real-time.

XCMG currently operates 14 categories of public welfare projects focusing on

disaster relief, education, anti-poverty, environment conservation and

industrial development. XCMG has allocated 568 large-scale equipment and

donated more than 30 million yuan (USD 4.36 million) in 20 major rescue

missions worldwide in the past decade. Since 2016, XCMG has been building water

cellars in Africa that have benefited thousands of people.

About XCMG

XCMG is a multinational heavy machinery manufacturing company with a history of

76 years. It currently ranks sixth in the world's construction machinery industry.

The company exports to more than 183 countries and regions around the world.

Please visit www.xcmg.com, Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn and Instagram.

SOURCE  XCMG

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