Targetがデザイナーパートナーシップ20周年を祝賀

Target Corporation

Targetがデザイナーパートナーシップ20周年を祝賀

AsiaNet 79918 (1438)

【ミネアポリス2019年8月1日PR Newswire=共同通信JBN】

*小売業者が限定版アニバーサリーコレクションで誰もが入手しやすい素晴らしいデザインの作成20周年を記念

この秋、Target Corporation(NYSE:TGT)はシックで手ごろなデザインの調達者として量販店を差別化し続ける大胆な試み、デザイナーパートナーシップの20周年を祝賀する。1999年、著名建築家のマイケル・グレイブス氏と始めたものは、過去20年に175件を超えるデザイナーパートナーシップにつながった。Targetはこの節目を祝うためにアーカイブを公開し、ゲストに過去20年のデザイナーパートナーシップを特集する限定版コレクションを提供する。

Targetのマーク・トリットン執行副社長兼最高マーチャンダイジング責任者は「Targetはかつて不可能とみられていた、素晴らしいデザインを信じられない価格で提供することを実行することで、小売業界の景観を全く変えてしまった。このアニバーサリーは、われわれの豊かなデザインの歴史と過去20年ゲストに提供してきた多様なパートナーシップを祝福する。それぞれのパートナーシップは、ゲストに心躍る特別なものをもたらしており、20年を経てわれわれは始めたばかりである。ゲストにもっと素晴らしく感動的で手ごろなデザインを提供し、日々欠かさずTargetを選んでもらうよう期待したい」と語った。

Targetはアニバーサリーを祝うため、過去20件のデザイナーパートナーシップからアイコニックなオリジナルアイテム約300点を復活させる。限定版コレクションはアパレル、アクセサリーから室内装飾品、キッチン用品に及ぶ。アニバーサリーコレクションは9月14日から、Target店舗かTarget.comで在庫がある限り販売される。価格は7ドルから160ドル。デザイナーコレクション、アイテムは店によって異なり、ゲストはサイズ、カラーごとに最高5点まで購入可能である。ゲストはカタログを入手すればTarget.comを閲覧し、それに応じて購入計画を立てることができる。Targetの包括性に対するコミットメントを強調して、女性用アパレルはいずれも大きめのサイズを含んでいる。

▽アニバーサリーコレクションのデザインパートナーは以下の通り。

*マイケル・グレイブス(1999-2013)

*フィリップ・スタルク(2002)

*スティーブン・スプラウス(2002)

*アイザック・ミズラヒ(2003-2009)

*エリン・フェザーストン(2007)

*プロエンザ・スクーラー(2007)

*タクーン(2008)

*ジョン・デリアン(2008, 2010)

*アナ・スイ(2009)

*ロダルテ(2009)

*スティーブン・バロウズ(2010)

*ザック・ポーゼン(2010)

*ハラジュク・ミニ(2011-2012)

*ミッソーニ(2011)

*ジェイソン・ウー(2012)

*フィリップ・リム(2013)

*アルチュザラ(2014)

*リリー・ピューリッツァー(2015)

*マリメッコ(2016)

*ハンター(2018)

Targetのリック・ゴメス執行副社長兼最高マーケティング・デジタル責任者は「デザインはいつもTarget DNAの一部だった。われわれは店舗、製品から培うパートナーシップを築き、入手しやすいデザイン重視はTargetを際立たせ、それはゲストが当社製品購入を好む理由の1つになっている。われわれのマーケティングキャンペーンは、誰もが利用できる素晴らしいデザインを生み出すことによって、Targetが小売業界とゲストの生活に与える影響を強調する書籍、ドキュメンタリーを含むTargetデザインの包括的特性をたたえる」と語った。

Targetがアニバーサリーコレクションを発表したことに加えて、美しく上質な書籍を幅広く取り扱うことで知られる書店、RIZZOLI(リッツォーリ)が、9月3日(火)、Targetの豊かなデザイン史を記録し、コラボデザイナーやファンのコメントを盛り込んだ書籍を出版する。Targetはまた、制作パートナーのRadicalMediaに協力を依頼し、この秋リリースされるドキュメンタリーを制作、Targetの革新的で手ごろなデザインがどのように小売業界を全面変革したかを詳しく探る。映画は新興、有名双方のデザイナーやブランドとの協力に中心的役割を演じた人々を取り上げている。詳しい情報はTarget.com/abullseyeview(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=1068948137&u=http%3A%2F%2Fwww.target.com%2Fabullseyeview&a=Target.com%2Fabullseyeview )を参照。ゲストは#Target20でソーシャルメディア会話に参加できる。

▽Targetについて

ミネアポリスを本拠とするTarget Corporation(NYSE:TGT)は、1850以上の店舗とTarget.com(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=1596189440&u=http%3A%2F%2Ftarget.com%2F&a=Target.com )で顧客にサービスを提供している。Targetは1946年から利益の5%を地域に還元しており、現在その額は週当たり数百万ドルに相当する。最新の店舗数(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=1184842166&u=https%3A%2F%2Fcorporate.target.com%2Fpress%2Fcorporate&a=latest+store+count )や詳しい情報はTarget.com/Pressroom(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=850155607&u=http%3A%2F%2Fpressroom.target.com%2Fpr%2Fnews%2Fnews.aspx&a=Target.com%2FPressroom )を参照。Targetの舞台裏についてはTarget.com/abullseyeview(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=1068948137&u=http%3A%2F%2Fwww.target.com%2Fabullseyeview&a=Target.com%2Fabullseyeview )を参照するか、Twitterで@TargetNews(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=4164489239&u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Ftargetnews&a=%40TargetNews )をフォローを。

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/954885/Target_XXO_Logo.jpg

ソース:Target Corporation

▽問い合わせ先

Courtney Foster

Target Communications

+1 (612) 761-6713

Target Media Hotline

+1 (612) 696-3400

Target Celebrates 20 Years of Designer Partnerships

PR79918

MINNEAPOLIS, Aug. 1, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Retailer to commemorate 20 years of making great design accessible to

everyone with a limited-edition Anniversary Collection

This fall, Target Corporation (NYSE: TGT) is celebrating the 20th anniversary

of its first designer partnership, a bold endeavor that has continued to

differentiate the mass retailer as the purveyor of chic, affordable design.

What started with renowned architect Michael Graves in 1999 has led to more

than 175 designer partnerships over the past two decades. In celebration of

this milestone, Target is opening up its archives to offer guests a

limited-edition collection featuring 20 of its past designer partnerships.

"Target has forever changed the retail landscape by doing what once was

considered impossible - offering great design at an incredible price. This

anniversary celebrates our rich design history and the diverse range of

partnerships we've offered our guests for the last 20 years," said Mark

Tritton, executive vice president and chief merchandising officer, Target.

"Each partnership brought something special and exciting to our guests, and

with 20 years behind us, we're only getting started. We look forward to

bringing our guests more incredible, inspiring and affordable design, creating

preference for Target each and every day."

In celebration of its anniversary, Target is bringing back nearly 300 original,

iconic items from 20 past designer partnerships. The limited-edition collection

spans apparel, accessories, home décor and kitchen necessities. The Anniversary

Collection will be available, while supplies last, Sept. 14 at all Target

stores and Target.com, with prices ranging from $7 to $160. Designer

collections and items will vary by store and guests may purchase up to five

items per size and color. Guests can visit Target.com once the look book is

available to plan their trip accordingly. Underscoring Target's commitment to

inclusivity, all women's apparel will include extended sizing. The design

partners featured in the Anniversary Collection are:

    -- Michael Graves (1999-2013)

    -- Philippe Starck (2002)

    -- Stephen Sprouse (2002)

    -- Isaac Mizrahi (2003-2009)

    -- Erin Fetherston (2007)

    -- Proenza Schouler (2007)

    -- Thakoon (2008)

    -- John Derian (2008, 2010)

    -- Anna Sui (2009)

    -- Rodarte (2009)

    -- Stephen Burrows (2010)

    -- Zac Posen (2010)

    -- Harajuku Mini (2011-2012)

    -- Missoni (2011)

    -- Jason Wu (2012)

    -- Phillip Lim (2013)

    -- Altuzarra (2014)

    -- Lilly Pulitzer (2015)

    -- Marimekko (2016)

    -- Hunter (2018)

"Design has always been a part of Target's DNA. From our stores and the

products we create to the partnerships we cultivate, our focus on accessible

design sets Target apart, and is one of the reasons guests love to shop with

us," said Rick Gomez, executive vice president, chief marketing and digital

officer, Target. "Our marketing campaign will celebrate the inclusive nature of

design at Target, including a book and documentary that highlight Target's

impact on the retail industry and our guests' lives by making great design

accessible to everyone."

In addition to Target releasing the Anniversary Collection, Rizzoli, a

publishing house known for its extensive library of beautiful, high-quality

books, is releasing a book that chronicles Target's rich history of design,

featuring commentary from designers and fans of the retailer's collaborations,

available Tuesday, Sept. 3. Target also enlisted RadicalMedia, a producing

partner, to create a documentary that will release this fall, taking a closer

look at how Target's innovative approach to affordable design forever changed

the retail industry. The film features people who have played a central role in

the retailer's collaborations with both emerging and established designers and

brands. More information can be found at Target.com/abullseyeview (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=1068948137&u=http%3A%2F%2Fwww.target.com%2Fabullseyeview&a=Target.com%2Fabullseyeview

). Guests are invited to join the conversation on social media using #Target20.

About Target

Minneapolis-based Target Corporation (NYSE: TGT) serves guests at more than

1,850 stores and at Target.com (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=1596189440&u=http%3A%2F%2Ftarget.com%2F&a=Target.com

). Since 1946, Target has given 5% of its profit to communities, which today

equals millions of dollars a week. For the latest store count (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=1184842166&u=https%3A%2F%2Fcorporate.target.com%2Fpress%2Fcorporate&a=latest+store+count

) or more information, visit Target.com/Pressroom (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=850155607&u=http%3A%2F%2Fpressroom.target.com%2Fpr%2Fnews%2Fnews.aspx&a=Target.com%2FPressroom

). For a behind-the-scenes look at Target, visit Target.com/abullseyeview (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=1068948137&u=http%3A%2F%2Fwww.target.com%2Fabullseyeview&a=Target.com%2Fabullseyeview

) or follow @TargetNews (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2540175-1&h=4164489239&u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Ftargetnews&a=%40TargetNews

) on Twitter.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/954885/Target_XXO_Logo.jpg

SOURCE  Target Corporation

CONTACT: Courtney Foster, Target Communications, +1 (612) 761-6713, Target

Media Hotline, +1 (612) 696-3400

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