TCLが「Born a Legend」UGCグローバルマーケティングキャンペーンを開始

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TCLが「Born a Legend」UGCグローバルマーケティングキャンペーンを開始

AsiaNet 79927 (1444)

【深セン(中国)2019年8月1日PR Newswire=共同通信JBN】世界のTV業界の主要プレーヤーで大手家電メーカーのTCLは1日、「Born a Legend(レジェンドに生まれて)」というテーマでグローバルなマーケティングキャンペーンを開始した。キャンペーンは、消費者や従業員がユーザー生成コンテンツ(UGC)を作成し、日常生活の中で自身を「レジェンド」にするものを示すことを奨励している。

このキャンペーンは、デジタルチャンネルを超えて世界の視聴者に関わり、インスピレーションを与えるTCL戦略の一環である。従業員や消費者は、8月1日から9月29日までに自身のショートビデオを作成し、自身のソーシャルメディアページまたはTCLウェブサイト(https://www.tcl.com/legend )にアップロードするよう推奨される。TCLはこの中から複数のベストビデオを選定し、それらを世界中のファンが気に入るビデオに投票できる次のステージに進める。最も得票の多い3本のビデオが9月30日に総合優勝者として発表され、トップ賞の応募作品には伝説的な1万米ドルの賞金が贈られる。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190801/2540945-1

(TCLが「Born a Legend」UGCグローバルマーケティングキャンペーンを開始)

TCL Smart Device Groupの海外事業グループの最高マーケティング責任者、アイリーン・サン氏は「グローバルキャンペーンの開始にわくわくしており、情熱的な消費者や従業員がこの楽しい企画に参加するよう期待している。TCLでわれわれは常に、誰もが自分の夢に忠実で、自分を駆り立て続け、自身がレジェンドになるよう励ますことに努めている。この精神は、人々が何をするにおいても、生涯を通じて役立つと信じている」と述べた。

「Born a Legend」ビデオの投稿、閲覧は以下のTCL公式ウェブサイトおよびソーシャルメディアアカウントを参照。

Facebook @tclelectronicsglobal

Twitter @TCL_TV_Global

Instagram @tclelectronics

YouTube @TCL Electronics

TCL公式ウェブサイト: www.tcl.com/legend

▽TCLについて

TCLは急成長している家電メーカーであり、世界のTV業界をリードする企業である。1981年に中国で設立され、現在、世界160以上の市場で事業を展開している。2018年、TCLは世界のTV市場で2位にランクされた。TCLはTV、携帯電話、白物家電、オーディオ、スマートホーム製品など家電製品の研究、開発、製造を専門にしている。TCLは「AI x IoT」戦略を通じて、消費者がスマートで健康的な生活を送るのに役立つ世界有数のスマート技術企業になることを目指している。

▽メディア問い合わせ先

TCL Electronics

Siyang Wang

+86-755-3331-1958

siyang.wang@tcl.com

BlueCurrent Hong Kong

Calvin Choi

+852-2586-7893

calvin.choi@bluecurrentgroup.com

画像添付リンク:

http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=342087

(TCLが「Born a Legend」UGC グローバルマーケティングキャンペーンを開始)

ソース:TCL

TCL Launches "Born a Legend" UGC Global Marketing Campaign

PR79927

SHENZHEN, China, Aug. 1, 2019/PRNewswire=KYODO JBN/--

TCL, one of the leading players in the global TV industry and a leading consumer

electronics company, today launched a global marketing campaign with the theme

"Born a Legend" to encourage consumers and employees to create User-Generated Content

(UGC) to demonstrate what makes them a 'legend' in everyday life.

The campaign is part of TCL's strategy of engaging and inspiring global audiences

across digital channels. Employees and consumers are encouraged to create and

upload their own short videos to their own social media pages or the TCL website

(https://www.tcl.com/legend ) between August 1st and September 29th.

TCL will select the best videos and put them forward to a further stage where fans

from around the world will be able to vote for their favorite videos. The three videos with

the most votes will be announced as the overall winners on September 30th and the top

winning submission will be rewarded with a legendary prize of USD10,000.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190801/2540945-1

TCL Launches “Born a Legend” UGC Global Marketing Campaign

"I am thrilled to be kicking-off our global campaign and I hope our passionate

consumers and employees will join the fun and participate," said Eileen Sun,

Chief Marketing Officer, Overseas Business Group of TCL Smart Device Group.

"At TCL, we always strive to inspire everyone to be true to their dreams, keep

pushing themselves, and be their own legends. I believe this spirit will help

people throughout their lives and in whatever they do."

To submit or view the "Born a Legend" videos, please visit TCL's official

website and social media accounts:

Facebook @tclelectronicsglobal

Twitter @TCL_TV_Global

Instagram @tclelectronics

YouTube @TCL Electronics

TCL official website: www.tcl.com/legend

About TCL

TCL is a fast-growing consumer electronics company and leading player in the

global TV industry. The company was founded in 1981 in China and now operates

in more than 160 markets globally. In 2018, TCL was ranked second in the global

TV market. TCL specializes in the research, development and the manufacturing

of consumer electronics products ranging from TVs, mobile phones, white goods,

audio and smart home products. Through its strategy of 'AI x IoT', TCL strives

to become a world-leading smart technology company that helps its consumers

live a smart and healthy life.

Media Contacts:

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Siyang Wang

+86-755-3331-1958

siyang.wang@tcl.com

BlueCurrent Hong Kong

Calvin Choi

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calvin.choi@bluecurrentgroup.com

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