Cision(R)がコミュニケーションチームを支援する次世代Cision Communication Cloud(R)を発表

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Cision(R)がコミュニケーションチームを支援する次世代Cision Communication Cloud(R)を発表

AsiaNet 80000 (1482)

【シカゴ2019年8月7日PR Newswire=共同通信JBN】

*Cisionは直近の買収に続き、次世代のCision Communications Cloudを同社の著名なアーンドメディア管理技術上に構築

Cision(NYSE: CISN)は7日、クラス最高のアーンドメディア監視・分析、向上したインフルエンサー・キャンペーン、ペイドオーディエンス・ターゲティングを提供する同社のコミュニケーションプラットフォームである次世代のCision Communications Cloudを発表した。Cisionは1月、スタートアップのTrendKiteとFalcon. ioの買収を発表しており、これによりCisionに新たな革新的能力がもたらされた。TrendKiteの強力な監視・分析は、Cisionの総合的コンテンツ、メディアデータベース、ニュースワイヤー配信、営業成績の特定機能と統合されている。このアップデートされたCision Communications Cloudプラットフォームは、PRおよびコミュニケーションのチームに対し、向上したユーザー体験、よりインテリジェントで双方向のリポーティング、より優れたキャンペーンの実行を提供する。

Cisionのケビン・アクロイド最高経営責任者(CEO)は「われわれは最近の買収を経て進化し続けており、Cisionにとって刺激的な時期である。当社の製品ポートフォリオから最高の要素を取り入れることによって、われわれは包括的なアーンドメディア管理プラットフォームを開発した。これは、われわれを市場の他の全てから際立たせるものである。2018 Cision/PR Week Surveyによると、コミュニケーションの専門家の77%は、自分たちの仕事のROI(投資利益率)をもっとうまく測定できると感じており、次世代のCision Communication Cloudは、彼らがそうすることができるように構築されている。当社はエンドツーエンドのワークフロー、リアルタイムの知見、そしてアーンドメディアの価値を正確に測定する唯一のコミュニケーションプラットフォームを提供している」と述べた。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190807/2545772-1-a

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190807/2545772-1-b

次世代のCision Communication Cloudにより、コミュニケーションチームは現在、以下のような強化機能を持つ:

高速、柔軟な監視と分析:CisionがTrendKiteを買収したことで、インフルエンサーの発見から営業実績のリポーティングまで、コミュニケーションのワークフローのあらゆる段階に新しいアーンドメディアの監視と分析がもたらされる。この新機能には、制限のないダッシュボード、リアルタイムのアラート、AI駆動の知見、画像監視、ソーシャルリスニングが含まれる。

個人的に大規模にオーディエンスを参加させる:Cision Communications Cloudは、PR専門家に利用可能な最大規模のコンタクトデータベースを目玉としており、140万件以上のプロフェッショナルメディアのプロフィール、9億1000万件のソーシャルインフルエンサーのプロフィールを備え、興味、専門知識、オーディエンス層によって検索可能である。同社に最も近い競合他社より最大2倍の検索トラフィックを生成するCision PR Newswireによるプレスリリースの配信、G SuiteおよびOffice 365との統合、ソーシャルキャンペーンの管理もまた、アップデートされたCision Communications Cloudで利用可能である。

アーンドメディアのキャンペーンからより多くのものを得るためにペイドメディアのツールを統合:営業実績とROI測定のソリューションであるImpactのような業界をリードするCision IDソリューションに基づくCision Communications Cloudは現在、アーンドメディアに精通したカスタムオーディエンスの創出、ターゲティング、アクティベーションを実現させている。Cisionは、数百万のオンラインパブリケーションにわたって真のアーンドメディアの到達範囲を測定するための唯一のソリューションを提供する。ユーザーはアーンドメディアのエンゲージメントに基づいてカスタム・インタレスト・オーディエンスを作成してMadTech(TM)ソリューションで動作させ、これらのキャンペーンのコンバージョンを測定することができる。

CisionのクライアントであるBrookings Institutionのコミュニケーションマネジャーを務めるブレナン・ホバン氏は「Brookings InstitutionがCisionとできる限り長く協力してきたのには理由がある。Cisionはクライアントのニーズを第一に考えて発展しており、われわれのワークフローと全体的な業績を向上させている。彼らはこの業界を前へと進めており、われわれは、他に何が用意されているかに非常に興味がある」と述べた。

次世代のCision Communications Cloudは現在、米国で利用可能で、間もなく全世界で利用できるようになる。Cision Communications Cloudに関する詳細はwww.cision.com を参照。

▽Cisionについて

Cision Ltd.(NYSE: CISN)は、アーンドメディア・ソフトウエアと、パブリックリレーションズおよびマーケティング・コミュニケーションの専門家向けのサービスの世界的な大手プロバイダーである。Cisionのソフトウエアにより、ユーザーは重要なインフルエンサーを識別し、戦略的なコンテンツを制作、流通させ、その有意義な影響を測定することができる。Cisionは、米州、EMEA(欧州・中東・アフリカ)およびAPAC(アジア太平洋)の22カ国にオフィスを構え、4000人以上の従業員を雇用している。Cision Communications Cloudを含む受賞歴のある同社の製品とサービスに関する詳しい情報はウェブサイトwww.cision.com を参照し、Twitterの@Cisionでフォローを。

▽メディア問い合わせ先

Rebecca Dersh

PR & Earned Media Manager, Cision

cisionpr@cision.com

ソース:Cision

画像添付リンク:

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http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=342437

Cision(R) Unveils the Next Generation Cision Communications Cloud(R), Designed to Empower Communications Teams

PR80000

CHICAGO, Aug. 7, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- Following its most recent acquisitions, Cision builds on its renowned Earned

Media Management technology with the next generation Cision Communications Cloud

Cision (NYSE: CISN) today announced the next generation Cision Communications

Cloud - the company's communications platform that delivers best-in-class

earned media monitoring and analytics, improved influencer campaigns, and paid

audience targeting. In January, Cision announced that it had acquired startups

TrendKite and Falcon.io, providing the company with additional innovative capabilities.

TrendKite's powerful monitoring and analytics have been integrated with Cision's

comprehensive content, media database, newswire distribution, and business results

attribution capabilities. This updated Cision Communications Cloud platform delivers

an improved user experience, more intelligent and interactive reporting,

and better campaign execution for PR and communications teams.

"This is an exciting time for Cision as we continue to evolve after our recent acquisitions,"

said Kevin Akeroyd, Cision CEO. "By taking the very best elements from across our product

portfolio, we've created an inclusive earned media management platform that sets us

apart from anything else in the market. According to a 2018 Cision/PR Week Survey,

77% of comms professionals feel they could better measure the ROI of their work,

and the next generation of Cision Communications Cloud is built to empower them to do so.

We're offering an end-to-end workflow, real-time insights, and the only communications platform

that truly measures the value of earned media."

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190807/2545772-1-a

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190807/2545772-1-b

With the next generation Cision Communications Cloud, comms teams will now have

the following enhanced capabilities:

Fast, flexible monitoring and analytics: Cision's acquisition of TrendKite brings new earned media

monitoring and analytics to every step of the comms workflow - from influencer discovery

to business results reporting. The new functionality includes unlimited dashboards,

real-time alerts, AI-powered insights, image monitoring, and social listening.

Engage audiences personally and at scale: The Cision Communications Cloud

features the largest contact database available to PR pros, with more than 1.4 million

professional media profiles and 910 million social influencer profiles, searchable by interest,

expertise, and audience demographics. Press release distribution by Cision PR Newswire,

which generates up to 2x the search traffic as our closest competitor, integration with G Suite

and Office 365, and social campaign management are also available in the updated

Cision Communications Cloud.

Integrate paid media tools to get more from earned media campaigns: Building on

its industry-leading Cision ID solutions such as Impact, a business results and

ROI measurement solution, the Cision Communications Cloud now delivers

earned-media-informed custom audience creation, targeting and activation.

Cision provides the only solution to measure true earned media reach across

millions of online publications. Users can create custom interest audiences

based on earned media engagement to activate in their MadTech(TM) solutions

and measure the conversion of these campaigns.

"There's a reason The Brookings Institution has worked with Cision for as long

as we have," said Brennan Hoban, Communications Manager of The Brookings

Institution, a Cision client. "Cision makes advancements with clients' needs

top of mind, improving our workflow and overall results. They're pushing the

industry forward, and we can't wait to see what else is in store."

The next generation Cision Communications Cloud is available now in the United

States and will soon be available globally. To learn more about the Cision

Communications Cloud, please visit www.cision.com.

About Cision

Cision Ltd (NYSE: CISN) is a leading global provider of earned media software

and services to public relations and marketing communications professionals.

Cision software allows users to identify key influencers, craft and distribute

strategic content, and measure meaningful impact. Cision has over 4,000

employees with offices in 22 countries throughout the Americas, EMEA, and APAC.

For more information about its award-winning products and services, including

the Cision Communications Cloud, visit www.cision.com and follow Cision on

Twitter @Cision.

Media Contact:

Rebecca Dersh

PR & Earned Media Manager, Cision

cisionpr@cision.com

SOURCE  Cision

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