HEYTEAが中国巻物にインスパイアされたインテリアデザインのウエストゲート店をオープン

HEYTEA

HEYTEAが中国巻物にインスパイアされたインテリアデザインのウエストゲート店をオープン

AsiaNet 80335(1636)

【シンガポール2019年9月5日PR Newswire=共同通信JBN】HEYTEA(喜茶)は9月7日、シンガポールのウエストゲートに新店舗をオープンする。ウエストゲート店のデザインは「伝統的な中国巻物」テーマを特徴とし、「Zen(禅)」をスペースに追加する。

▽巻物にインスパイアされたスペース

店舗デザインは、HEYTEAが「インスピレーション」をどのように実証するかの典型である。HEYTEAは、ミニマリズムの概念に基づき、ウエストゲート店に多次元スペースを創出する。Zenの概念を調和させるために、中国巻物の特徴を捉えた家具が店内で採用されている。茶は何千年もの間、中国文化の重要な一部となってきた。HEYTEAは、茶文化に新たな生命を吹き込み、伝統的なスタイルで独特な美をさらに高めることを望んでいる。

▽旬のアイテム

HEYTEAはオレオとともに、オレオクッキーとインスピレーションで作られた2つの全く新しいさわやかなドリンクを紹介する。

Oreo Boboshakeは歯ごたえのあるBrown Boboをオレオクッキー、フレッシュミルクと組み合わせた美味しいコンボである。

Oreo Sundaeは、オレオ愛好家のための新しいごちそうでもある。それはKing Fone Cheezoアイスクリームとトッピングされたオレオクランブルを組み合わせた、夏の魅力的な元気回復の一杯である。これらは9月末までに発売開始される。

▽中国茶文化の国際化

HEYTEAは2012年以来、中国茶文化の活性化と国際化を願い、デジタル化時代のテクノロジーを活用して業務を強化し、新しいスタイルの中国茶文化を世界中に広めることを目指している。

HEYTEAの創立者であるNeo Nie氏は、茶文化は中国の代表的なシンボルであり、HEYTEAは茶のグローバルブランドを構築することができるし、これからも努力すると考えている。

HEYTEAの初の海外店舗は2018年にシンガポールにオープンした。HEYTEAはシンガポールをグローバルな旅の始まりとして、国際的な拡大計画に取り組み続けており、最終的にはグローバル化を達成したいと期待している。

▽HEYTEAについて

「茶のインスピレーション」

2012年、HEYTEAは史上初のCheezo Tea(チーズ茶)をつくり出し、茶を飲む新しい体験を中国と海外にもたらした。 HEYTEAは、中国の35を超える都市に268の店舗を開設している。2012年以来、伝統的茶文化に新たな命を吹き込むことを期待し、独創性と創意工夫で作られた最高級の茶飲料の提供にコミットしている。

ソース:HEYTEA

HEYTEA Opens Westgate Store with the interior design inspired by Chinese handscrolls

PR80335

SINGAPORE, Sept. 4, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

HEYTEA will open a new store at Westgate, Singapore on Sept. 7. The Westgate store

design features a "traditional Chinese handscrolls" theme to add more "Zen" to the space.

A space inspired by handscrolls

Store design has been the epitome of how HEYTEA demonstrates "inspiration".

With the conceptual idea of minimalism, HEYTEA creates a multi-dimensional

space at Westgate. Furniture that capture the features of Chinese handscrolls

are adopted in-store to harmonize the notion of Zen. Tea has been an essential

part of Chinese culture for thousands of years. HEYTEA hopes to bring forth new

life to the tea culture and further elevate special aesthetics in a traditional style.

In-season items

Together with Oreo, HEYTEA introduces two brand new delightful drinks made with

Oreo cookies and inspirations.

Oreo Boboshake is a palatable combo pairing Oreo cookie, fresh milk with chewy Brown Bobo.

Oreo Sundae is also a new treat for Oreo lovers. Combining King Fone Cheezo ice cream

with Oreo crumbles sprinkled atop, it is an irresistible pick-me-up for summer time.

They will be launched by the end of September.

HEYTEA also introduces an ingenious version of Very Grape Cheezo -- Tipsy Grape Beer.

It is currently available in both Clarke Quay and ION stores, and will come to Westgate store soon.

Internationalize Chinese tea culture

Since 2012, HEYTEA has been aspiring to rejuvenate and internationalize Chinese

tea culture, to use technology in the age of digitalization to enhance operations,

and to spread a new style of Chinese tea culture around the globe.

HEYTEA's founder Neo Nie believes that tea culture has been a representative

symbol in China, and HEYTEA can and will be striving to build a global brand for tea.

HEYTEA's first overseas store was launched in Singapore in 2018. Taking Singapore

as the start of its global journey, HEYTEA continues to work on its international

expansion plan and hopes to ultimately achieve globalization.

ABOUT HEYTEA

"INSPIRATION OF TEA"

In 2012, HEYTEA created the first ever Cheezo Tea, bringing a brand new

tea-drinking experience to China and abroad. HEYTEA has opened 268 stores in

more than 35 cities in China and aboard. Since 2012, it has been committed to

serving the finest tea drinks made with originality and ingenuity, hoping to

inject new life to traditional tea culture.

Source: HEYTEA

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中