ハイセンス、Gorenje、ASKOがIFA 2019でプレゼンテーション
ハイセンス、Gorenje、ASKOがIFA 2019でプレゼンテーション
AsiaNet 80395 (1667)
【ベルリン2019年9月6日PR Newswire=共同通信JBN】9月6日、IFA 2019がベルリンで正式に開幕した。世界の大手家電製品メーカー、ハイセンスグループ(Hisense Group)はハイセンス(Hisense)、Gorenje(ゴレニア)、ASKOの3つの主要ブランドで前例のない規模でプレゼンテーションを行い、展示会の焦点となった。
テクノロジーをリードするHisense Laser TV、ハイテクアプリケーションを備え適切に設計されたGorenje冷蔵庫、およびハイエンドのASKOキッチン用品が展示会で展示されている。この3つのブランドの革新的製品により、ハイセンスは最も完全なカテゴリーを持つ家電プロバイダーの1つとなっている。
ハイセンスの欧州市場での卓越した実績は、常に大きな注目を集めている。2006年以来、ハイセンスは「ブランドグローバリゼーション」戦略を推進し、20%を超える複合年間成長率で急速な開発トレンドを維持してきた。欧州市場は、ハイセンスの戦略的国際化レイアウトの重要分野である。10年以上に及ぶ開発の後、ハイセンスはドイツ市場を中心とした販売ネットワークを構築し、スペイン、イタリア、英国、フランスなどの市場に拡大している。ハイセンスは製品現地化のため、欧州の研究・開発センターと生産拠点も建設した。2019年1月から7月にかけ、欧州市場でのハイセンス・ブランドの販売数量は前年比19.4%増加し、ドイツや英国などの主要市場の成長率は20%を超えた。
一方、ハイセンスは、合併・買収を通じ欧州市場への参入を加速した。 ハイセンスは2018年8月、欧州の家電大手Gorenjeの買収を正式に完了した。ブランド認知度が高いGorenjeは、欧州の大手高品質家電製品メーカーの1つである。GorenjeはATAGやASKOなどのハイエンドブランドを保有しており、欧州に生産拠点を持っている。Gorenjeとハイセンスは、本格的な製品および、研究、生産、販売を含む完全なシステムを確立し、市場開発プロセスを加速した。
UEFA EURO 2016(TM)および2018 FIFA World Cup(TM)のスポンサーとなったことにより、ハイセンスのブランド認知度は欧州で大幅に向上した。Hisenseは再度、UEFA EURO 2020(TM)の公式パートナーである。試合が近づくにつれ、ハイセンスは欧州でさらに強い成長を示すと見込まれる。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190906/2572217-1
ソース:Hisense
画像添付リンク:
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Hisense, Gorenje and ASKO present at IFA 2019
PR80395
BERLIN, Sept. 6, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
On Sept. 6th, IFA 2019 officially kicked off in Berlin. Hisense Group, the world's leading
home appliance enterprise, presented in an unprecedented scale with three major brands:
Hisense, Gorenje and ASKO, and they became the focus of the exhibition.
The technology-leading Hisense Laser TV, well designed Gorenje refrigerator
with high-tech applications, and high-end ASKO kitchen appliances are on
display at the exhibition. The innovative products of the three brands make
Hisense one of the home appliance providers with the most complete categories.
Hisense's outstanding performance in the European markets has always attracted much
attention. Since 2006, Hisense has put forward the strategy of "brand globalization" and
maintained a rapid development trend, with a compound annual growth rate of over 20%.
The European market is a key area for Hisense's strategic internationalization layout.
After more than ten years of development, Hisense has formed a sales network centered
on the German market and expanding to Spain, Italy, the UK, France and other markets.
Hisense has also built its Europe R&D center and production base in order to localize products.
From January to July 2019, the sales volume of Hisense brand in the European market
increased by 19.4% YoY, and the growth in key markets such as Germany and
the United Kingdom exceeded 20%.
Meanwhile, Hisense also accelerated its entry into the European market through
mergers and acquisitions. In August 2018, Hisense officially completed the
acquisition of European appliance giant Gorenje. With a high brand awareness,
Gorenje is one of the leading manufacturers of high quality home appliances in
Europe. Gorenje owns high-end brands such as ATAG and ASKO, and it has a
production base in Europe. With Gorenje, Hisense has established full-scale
products and a complete system containing research, production and sales,
which accelerated its market development process.
Hisense's brand awareness has increased significantly in Europe by sponsoring
UEFA EURO 2016(TM) and 2018 FIFA World Cup(TM). Once again, Hisense is
the official partner of UEFA EURO 2020(TM). As the competition approaches,
Hisense is expected to show even stronger growth in Europe.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190906/2572217-1
SOURCE Hisense
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