machineVantageの画期的なAI駆動・市場調査テクノロジーがオグルヴィ賞を受賞
machineVantageの画期的なAI駆動・市場調査テクノロジーがオグルヴィ賞を受賞
AsiaNet 80835 (1884)
【バークリー(米カリフォルニア州)2019年10月1日 PR Newswire=共同通信JBN】
*人工知能企業がAdvertising Research Foundationから栄誉を受ける
ビジネス向けの人工知能と機械学習のアプリケーションが専門の企業であるmachineVantageは、Advertising Research Foundation(ARF)からSilver David Ogilvy Award(シルバー・デイヴィッド・オグルヴィ賞)を授与された。ARFの年次表彰大会のHealth & Personal Care(健康・介護)分野で表彰されたものである。
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machineVantageはマーケティングと製品開発にイノベーションをもたらすため、先端の神経科学の知識を組み合わせた特許取得の人工知能と機械学習のアルゴリズムを使用している。
machineVantageの創立者兼最高経営責任者(CEO)であるA・K・プラディープ博士は「今回の受賞は、企業向けの人工知能が駆動するシステムの、増大しているグローバルなアプリケーションの価値を明確に強調するものである。そうした企業はマーケティングと新製品開発のイノベーションを通し、市場で独自の競争優位性を得ようと試みている。産業全体にわたるこの評価を受けたことは、先端テクノロジーがどのようにして現在のビジネス-今回の例では市場調査-の全ての側面の効率性を変革・向上させているのかを示唆している」と述べた。
プラディープ博士自身はARF最高の個人賞であるGrand Prize – Great Minds賞の元受賞者で、神経科学の知識と方法論をマーケティングと組み合わせた先駆的な取り組みによる受賞だった。同博士は「AI For Marketing And Product Innovation」(https://amzn.to/2m7Cnum )の共同著者で、ベストセラーの「The Buying Brain」(https://amzn.to/2n74rOD )も執筆した。
machineVantage(www.machinevantage.com )は製品イノベーション、ブランド記号論、独創的インスピレーション、デジタルとリテールのポイント・オブ・セールス・メッセージングを導き出す、特許を取得した人工知能アルゴリズムと機械学習技術を使用する。当社は北米で大手の多国籍クライアントと、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東では個別の市場で業務展開をしている。
ソース:machineVantage
▽問い合わせ先
Tom Robbins
tom@machinevantage.com
machineVantage's Breakthrough AI-Powered Market Research Technology Wins Ogilvy Award
PR80835
BERKELEY, California, Oct. 1, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
- Artificial Intelligence Company Honored By The Advertising Research Foundation
machineVantage, the company specializing in artificial intelligence and machine
learning applications for businesses, was honored with the Silver David Ogilvy
Award from the Advertising Research Foundation. The prize was given in the
Health & Personal Care category of the ARF's annual awards competition.
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machineVantage applies proprietary artificial intelligence and machine learning
algorithms combined with advanced neuroscience knowledge to deliver innovations
in marketing and product development.
"This award underscores the value of growing global applications of artificial
intelligence-driven systems for companies looking to gain unique competitive
advantages in the marketplace, through innovations in marketing and new product
development," said Dr. A. K. Pradeep, founder and CEO of machineVantage. "To
receive this industry-wide recognition signals how advanced technologies are
transforming and improving the effectiveness of every aspect of business today,
in this instance the field of market research."
Dr. Pradeep himself is a prior winner of the ARF's top individual honor, the
Grand Prize - Great Minds Award, which he received for his pioneering work
combining neuroscientific knowledge and methodologies with marketing. He is the
co-author of "AI For Marketing And Product Innovation" (
https://amzn.to/2m7Cnum ), and also wrote the best-selling "The Buying Brain" (
machineVantage ( www.machinevantage.com ) applies proprietary artificial
intelligence algorithms and machine learning techniques to extract product
innovations, brand semiotics, creative inspirations, and digital and retail
point of sale messaging. The company works with major multinational clients in
North America and in individual markets in Europe, the Asia Pacific region,
Latin America, and the Middle East.
SOURCE machineVantage
CONTACT: Tom Robbins, tom@machinevantage.com
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