Xinhua Silk Road:Moutaiが中国トップ10の酒造会社にランク入り

Xinhua Silk Road Information Service

Xinhua Silk Road:Moutaiが中国トップ10の酒造会社にランク入り

AsiaNet 81172 (2050)

【上海2019年10月21日PR Newswire=共同通信JBN】Kweichow Moutai(貴州茅台酒)は、開催中の第14回China International Alcoholic Drinks ExpoでChina National Light Industry Council(中国軽工業連合会)およびChina Alcoholic Drinks Association(CADA)によって他の9社と並んで中国トップ10の酒造会社に選定された。

その他9社にはWuliangye(五粮液)、Yanghe(洋河)、Luzhoulaojiao(瀘州老窖)、Gujing Group(古井集団)、Fenjiu Group(汾酒集団)、Yanjing Beer(燕京ビール)、COFCO Greatwall Wine(中国長城葡萄酒)、Jing Brand(勁牌)、Shaoxing Wine(紹興酒)がある。

CADAのワン・ヤンツァイ社長は、このエキスポが過去のエキスポより多くの出展者と出席者を世界中から集め、交流を促進して協力を深める効率的なプラットフォームとなったと述べた。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191021/2616614-1-a

(写真説明:第14回China International Alcoholic Drinks ExpoのMoutai展示ブース入り口)

Kweichow Moutaiは「smart Moutai and smart brewing(スマートなマオタイ酒、スマートな醸造)」という原則に沿って中国蒸留酒業界の発展を主導することを目標とし、エキスポの中心に置かれた展示ブースで、ビッグデータ技術と伝統的な醸造技術を結び付けてマオタイ文化を紹介している。

過去数年にわたってKweichow Moutaiは、洞察力、細部へのこだわり、信頼できる仕事を一体にする自社の文化を育成している。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191021/2616614-1-b

(写真説明:エキスポにおけるマオタイ酒製品の看板)

3日間にわたるInternational Alcoholic Drinks Expoは2006年に第1回が開催され、中国の蒸留酒、ワイン、ビール、ブランデー、ウイスキーまで幅広い製品を持つ3000社以上の酒造会社を集めてきた。

オリジナルリンクは以下の通り:

https://en.imsilkroad.com/p/308884.html?from=singlemessage

ソース:Xinhua Silk Road Information Service

画像添付リンク:

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Xinhua Silk Road: Moutai ranks among top ten liquor making companies in China

PR81172

SHANGHAI, Oct. 21, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/--

Kweichow Moutai, together with other nine companies, was ranked among the top

ten liquor making companies in China by China National Light Industry Council

and China Alcoholic Drinks Association (CADA) at the ongoing 14th China

International Alcoholic Drinks Expo.

The other nine companies include Wuliangye, Yanghe, Luzhoulaojiao,Gujing Group,

Fenjiu Group, Yanjing Beer, COFCO Greatwall Wine, Jing Brand, and Shaoxing Wine.

The expo has attracted more exhibitors and attendees from all over the world

than the previous ones and has become an efficient platform for them to boost

exchanges and deepen cooperation, said Wang Yancai, President of CADA.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191021/2616614-1-a

(caption: Entrance to Moutai exhibition booth at the 14th China International

Alcoholic Drinks Expo)

At its exhibition booth at the center of the expo, Kweichow Moutai is

displaying its Moutai culture by connecting its traditional liquor brewing

techniques with big data technology, as the company is aiming to lead the

development of Chinese liquor industry with the principle of "smart Moutai and

smart brewing."

Over the past years, Kweichow Moutai is fostering its culture, which integrates

visions, focus on details and reliable work.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191021/2616614-1-b

(caption: Billboard for Moutai products at the expo)

The three-day International Alcoholic Drinks Expo, first held in 2006,

attracted more than 3,000 liquor companies, with products ranging from Chinese

liquor, wine, beer, brandy, to whiskey.

See the original link:

https://en.imsilkroad.com/p/308884.html?from=singlemessage

SOURCE: Xinhua Silk Road Information Service

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