Tata Harperが強力な新Supernaturals 2.0をリブランド

School House

Tata Harperが強力な新Supernaturals 2.0をリブランド

AsiaNet 81223(2073)

【ニューヨーク2019年10月23日PR Newswire=共同通信JBN】

*School HouseとTata Harperが自然界随一の強力な植物にヒントを得て、高級スキンケア製品のリパッケージで提携

ニューヨークを拠点とし、世界で最も需要のあるビューティーブランド向けの戦略と独創的で認識を定義するリテールコンセプトで知られる広告代理店のSchool Houseは、アイコニックなSupernaturalsコレクションを高めようとTata Harperと提携した。100%自然のスキンケア製品向けに、注目すべきTata Harperのブランド目標を記憶に残る新ブランドルックに転換するパッケージ体験によってである。

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1010303/Tata_Harper_Supernaturals_Serum.jpg

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1010304/Tata_Harper_Supernaturals_Packaging.jpg

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School Houseは戦略的調査を行い、パッケージ体験の外見と感触を刺激する自然の中にシンプルで強力な真実を見いだした。例えば、影響がミニマルな気密性カスタムガラス部品は製品の有効性を維持し、ラグジュアリー製品の風通しの良い高品質を補完する。

Tata Harperのアイコニックな緑のシルエットに黄色が着色された箱からいったん取り出すと、ボトルが光を浴び、最も強力な植物を代表する虹色の紫の色合いが現れ、その紫色が含む力と成分が明らかになる。

パッケージは先駆的ブランドのオリジナル高級製品にヒントを得て、ボトルから外殻までカスタマイズされた詳細を表し、同時に、完全リサイクルとアップサイクル素材、持続的プロセスの持続可能性というブランドの基本的コミットメントをたたえている。

Tata HarperのSupernaturals製品は、自然製品および究極的なラグジュアリーとプレステージの連結点に位置している。パッケージを検討するにあたって、School Houseは箱から取り出す体験に注目することから始めた。新パッケージは消費者に、外殻から内部の第2の箱を取り出すよう誘い、Supernaturalsの工程と素材を詳述した文章が印刷された再生ベラム(上質皮紙)を見つけるようにする。リサイクル紙に収納された製品は、空気と光にさらされる。

ブランドの繊細な表現と視覚的なアイデンティティー探しを通じて、School Houseは微妙に構成されたエレガントなデザインを生み出すことができた。それは注目を引いてSupernaturalsを表す物語と戦略を告げ、顧客のインタラクションと探索の比類ないプロセスになる。

School Houseは米ニューヨーク州ニューヨーク市20 West 22nd Streetに位置する。詳細はexpress@weareschoolhouse.com に問い合わせるか、www.weareschoolhouse.com を参照。

@schoolhousenyc からハッシュタグ#greenyourbeautyroutineでInstagram(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2609989-1&h=2592317566&u=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fschoolhousenyc%2F%3Fhl%3Den&a=Instagram )の会話に参加を。

▽School Houseについて

School Houseは、前LVMHエグゼクティブのクリストファー・スキナー氏が創業した独立系広告代理店で、先駆者的戦略を専門とし、世界で最も需要のあるビューティーブランド向けのクリエーティブで没入型の環境を実現し、ブランドを真に命ある物に変えてきた長年のビューティー部門の実績を利用し、計測可能な成果と顧客とのつながりの一層の深化を促進している。

School Houseは、現在のビューティー市場で必要とされる主要なクリエーティブ分野にわたる専門の人材を擁する社内クリエーティブスタジオを反映するように構築されている。それらは、ブランドとコマーシャル戦略、ブランディングとビジュアルデザイン、クリエーティブ制作、デジタルとソーシャルデザイン、インダストリアルデザイン、ビジュアル・マーチャンダイジングとアーキテクチュアル・デザインの各分野である。

えり抜きのクライアントはDr. Dennis Gross Skincare、Kevyn Aucoin Beauty、Amore Pacific Luxury Group、Malin + Goetz、Tata Harper Skincare、ロクシタン(L'Occitane en Provence)、Clark's Botanicals、Eve LomおよびVolition Beautyなど。

ソース:School House

▽問い合わせ先

Christopher Skinner

cskinner@weareschoolhouse.com

Tata Harper Introduces a Potent New Supernaturals 2.0 Rebrand

PR81223

NEW YORK, Oct. 23, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- School House and Tata Harper partner to repackage its luxury skincare line,

inspired by nature's most potent botanicals.

School House, the New York-based creative agency known for strategy, creative

and perception-defining retail concepts for the world's most in-demand beauty

brands, partnered with Tata Harper to elevate its iconic Supernaturals collection

with a packaging experience that translates Tata Harper's remarkable brand purpose

into an unforgettable new brand look for the 100% natural skincare line.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1010303/Tata_Harper_Supernaturals_Serum.jpg   

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1010304/Tata_Harper_Supernaturals_Packaging.jpg

  

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1010292/School_House__Logo.jpg  

School House undertook a strategic exploration that uncovered simple, powerful

truths found in nature that inspired the look and feel of the packaging experience.

Including a minimal-impact, air-tight custom glass componentry which maintains

product efficacy and complements the airy, elevated quality of the luxury product.

Once unboxed, the yellow coloration, a play on the iconic Tata Harper green silhouette,

reveals a tint of iridescent purple as the bottle hits the light, representing the most potent

types of plants, whose purple pigments announce the power and ingredients they contain.

Inspired by the original prestige line from the pioneering brand, the packaging

features fully custom detailing from bottle to outer shell while simultaneously

celebrating the brand's foundational commitment to sustainability with

completely recycled and upcycled materials and a sustainable process.

Tata Harper's Supernaturals line exists at the nexus of natural product and

ultimate luxury and prestige. In considering the repackaging, School House

began with a focus on the unboxing experience. The new package invites

consumers to pull the internal secondary box out of its shell, revealing

recycled vellum printed with text detailing Supernaturals' process and

ingredients. Exposing the product, snug inside a recycled pulp, to air and light.

Through the subtle expression of the brand and a visual identity exploration,

School House was able to produce an elegant design, with nuanced componentry,

that commands attention and tells the story and strategy of what Supernaturals

stands for, translated into an unparalleled process of customer interaction and exploration.

School House is located at 20 West 22nd Street, New York, NY. For additional information,

please contact us at express@weareschoolhouse.com, or visit us at

www.weareschoolhouse.com.

Join the conversation on Instagram (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2609989-1&h=2592317566&u=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fschoolhousenyc%2F%3Fhl%3Den&a=Instagram ) at @schoolhousenyc using hashtag #greenyourbeautyroutine.

About School House

School House is an independent creative agency, founded by former LVMH

Executive Christopher Skinner, specializing in cut-through strategy, engaging

creative and immersive environments for the world's most in-demand beauty

brands, leveraging their years of beauty experience to transform brands into

truth-livers, driving measurable results and deeper consumer connection.

School House is built to mirror that of an in-house creative studio with

dedicated talent across key creative disciplines needed in today's beauty

market: brand and commercial strategy, branding and visual design, creative

production, digital and social design, industrial design, visual merchandising

and architectural design.

Select clients include Dr. Dennis Gross Skincare, Kevyn Aucoin Beauty, Amore

Pacific Luxury Group, Malin + Goetz, Tata Harper Skincare, L'Occitane en Provence,

Clark's Botanicals, Eve Lom and Volition Beauty.

SOURCE  School House

CONTACT: Christopher Skinner, cskinner@weareschoolhouse.com  

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