旅行ライフスタイルブランドのNINETYGOがNICEシリーズを発表、ルドビク・アルバン氏と協力

NINETYGO

旅行ライフスタイルブランドのNINETYGOがNICEシリーズを発表、ルドビク・アルバン氏と協力

AsiaNet 81297 (2118)

【上海2019年10月25日PR Newswire=共同通信JBN】最新の旅行ライフスタイルブランドのNINETYGOはこのほど、元エルメス・デザイナーのルドビク・アルバン氏とともに、世界最高の美術館の1つであるフランスのポンピドー国立芸術文化センターで新たなLINETYGO x L. a NICEシリーズを発表した。NINETYGOは、中国初の深セン証券取引所上場の国内スーツケースメーカーであるAnhui Korrun Co Ltdが所有するブランドとして、世界の同業他社に追い付こうと競争する中で、その製品ラインをさらに多様化させ、最先端のファッション要素をデザインに加える計画である。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191025/2622338-1-a

NINETYGOはスーツケース、バックパック、保管用バッグ、機能性衣服やシューズといった旅行およびアウトドア関連製品を提供するブランドであり、自分に褒美を与えたい新世代の都会のエリートに、多様な旅行シナリオに適応したモダンで高品質の体験を提供することを目指している。

フランスで今月新たにリリースされたNICE製品シリーズに関して、NINETYGOの親会社Anhui Korrunのファン・ジンソン創立者兼会長は「急成長するグローバル化のトレンド、より便利なビザの取得と他の世界の目的地への輸送に後押しされ、海外での休暇の頻度は上昇し続け、若い消費者の旅行製品への需要はもはや実用的、機能的であることに限定されない。身の回り品は、彼らの生活の好みと喜びの現れと考えられている」と述べた。

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NICEシリーズは、ラゲージだけでなく、化粧品バッグやリップスティック・バッグとしても発売される。これは、これらのアイテムが休暇体験を向上させると同時にファッショナブルな外見を演出するという休暇中の消費者のニーズを満たすことを、同社が願っているからである。NICEシリーズは、中国最大の英語ポータルであるチャイナ・デーリーで高く評価されている。

ファン氏は「次のステップとして、当社の製品ラインをさらに厚くするため、旅行前の保管、旅行エンターテインメント、出張、親子の楽しみ、ホテルでの睡眠といった多方面のシーンに基づいて研究開発を継続的に強化する」と述べた。

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同時に、NINETYGOは、新しいインスピレーションと創造的な熱意によって消費者を継続的に引き付け、国際化への歩みを決して止めることはない。同社は産業の変革者となっており、産業が向上することを促進している。ポンピドー国立芸術文化センターに登場したNINETYGOは、ファッションデザインのセンスと高い品質を備えた「新しい」中国ブランドを世界に示した。

これは、「メードインチャイナ」製品のモデルになるという決意と強さを十分に示したブランドであるだけでなく、業界の他のブランドにとって1つの手本でもある。

NINETYGOは中国のトレンドのニューフェースとして若い世代を積極的に受け入れ、国際的視点から高品質の旅行を主導している。どこに行こうとも、NINETYGOはいつもそこにあるだろう。NINETYGOは新興の旅行ライフスタイルブランドとして、消費者を「私の旅を楽しんで」と励まし、国内外における新しい旅行ライフスタイルのトレンドを促進し続ける。

ソース:NINETYGO

NINETYGO launches NICE series, the first travel lifestyle brand to collaborate with Ludovic Alban

PR81297

SHANGHAI, Oct. 25, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Recently, the neo travel lifestyle brand NINETYGO, together with former Hermes

designer Ludovic Alban, launched the new NINETYGO x L.a NICE series, in the

Pompidou National Centre for Art and Culture in France, one of the world's top

art museum. As a brand owned by Anhui Korrun Co Ltd which is the first Shenzhen

Stock Exchange-listed domestic suitcase manufacturer in China. NINETYGO plans

to further diversify its product lines and add cutting-edge fashion elements

into its designs, as it races to catch up with other global players.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191025/2622338-1-a

NINETYGO is a brand that provides travel and outdoor related products like suitcases,

backpacks, storage bags, functional clothes and shoes, which aims to provides

the new generation of urban elites who want to reward themselves with modern,

high quality experiences that adapt to multiple travel scenarios.

Regarding the newly released NICE product series in France earlier this month,

Fan Jinsong, founder and chairman of Anhui Korrun, NINETYGO's parent company,

said "Pushed by the fast-growing trend of globalization, more convenient visa access

and transportation to other global destinations, the frequency of vacations abroad will keep

rising, young consumers' demand for travel products is no longer limited to being practical

and functional - personal items are regarded as the manifestation of their life taste and joy".

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191025/2622338-1-b

The NICE series not only comes with luggage but also a whole series of cosmetic

bags and lipstick bags, as the company wishes that these items can meet the

needs of consumers while on vacation, to enhance the vacation experience at the

same time creating fashionable looks. The NICE series has been highly acclaimed

by China Daily, the largest English portal in China.

"For the next step, we will continue to raise our research and development based on

multi-dimensional scenes such as pre-trip storage, travel entertainment, business travel,

parent-child amusement, and hotel sleep to further enrich our product lines," Fan said.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191025/2622338-1-c

At the same time, NINETYGO never stops the steps for internationalization,

continuing to attract consumers with new inspiration and creative enthusiasm.

It has become an industry changer and promotes the industry to upgrade.

The appearance in Pompidou Art Center in France, NINETYGO showed to the world

a "new" Chinese brand, with a sense of fashion design and high quality.

It is not only a brand that fully demonstrates the determination and strength

to become a model for made-in-China products, but it is also an example for

other brands in the industry.

As a new face of Chinese trends, NINETYGO actively embraces the young

generation and leads high-quality travel from an international perspective.

No matter where you go, NINETYGO will always be there. As an emerging travel

lifestyle brand, NINETYGO will continue to encourage consumers to "Treat My Journey"

and promote a new travel lifestyle trend at home and abroad.

SOURCE: NINETYGO

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