IPCとレッドボックスが戦略的提携
IPCとレッドボックスが戦略的提携
AsiaNet 81424 (2172)
【ロンドン、ニューヨーク2019年11月4日PR Newswire=共同通信JBN】
*IPCのUnigyプラットフォームの活用で金融市場参加者向けコンプライアント音声キャプチャソリューションを提供
金融市場コミュニティー向けの安全、コンプライアントな通信・ネットワーキングソリューションのグローバルプロバイダーであるIPC(https://www.ipc.com/ )は、安全な音声録音とコンプライアンスにまつわるグローバル金融市場のニーズに対するサービス向上のため、業界をリードするボイスキャプチャ専門企業であるレッドボックス(Red Box)(http://www.redboxvoice.com/ )と提携した。
金融サービス各社は競争の激しい市場で差別化を図ろうとしており、コンプライアンスAIプラットフォームを活用し、顧客体験の向上や積極的リスク管理、自動不正検出・監視といった成果につながる貴重なインサイトを提供するため、高品質のオーディオデータセットへの安全なアクセスと支配に対する需要が高まっている。
IPCのデービッド・ブラウン最高執行責任者(COO)は「IPCとレッドボックスは、この新たな関係をフルに活用してオープンなエコシステムアプローチを採用、われわれの顧客が価値の極めて高い戦略的データセットに安全にアクセスし、十分な利益を得られるようにしている」と語った。
レッドボックスのリチャード・スティーブンソン最高経営責任者(CEO)は「レッドボックスのアプローチはオープンな哲学に支えられており、金融サービスとコンプライアンス分野のリーダーであるIPCと戦略的パートナーシップを結ぶことをうれしく思っている。われわれの組織は昨年統合を発表したUnigyプラットフォームと長年の関係があり、IPCと力を合わせて顧客がそれぞれの組織全体からAI対応の音声データセットを提供され、選んだアプリケーション内でコール後およびリアルタイムでの分析を加速させ、実用的なインサイトを提供できるようにするのは非常に楽しみだ」と語った。
▽レッドボックスについて
レッドボックス(Red Box)は業界をリードする音声専門企業であり、各企業が企業全体の持つ音声価値を捉え、保護し、収益機会にできるよう支援している。当社は最もオープンでコネクトされたプラットフォームを使用し、グローバル企業や中小企業の55を超える(レガシーおよび新規)システムから音声通信をキャプチャし、文字化する。顧客は完全なデータ支配権を保持、当社は彼らを最も幅広いパートナーエコシステムにコネクトし、キャプチャされた音声データの価値を最大化する。
当社はグローバルリセラーチャンネルと連携、金融、コンタクトセンター、政府、公共安全部門の主要組織(世界のトップバンク6社、グローバル・インターディーラーブローカーの85%、1700のコールセンター、英国警察の70%超を含む)から信頼されており、世界中の3000を超える顧客に対し毎日何百万ものコールをキャプチャし、保護している。
詳細はwww.redboxvoice.com を参照。
▽IPCについて
IPCは、グローバル金融市場を支える技術とサービスのリーダーである。当社は、クライアントが変化を予測して問題を解決するのを支援、業界の専門知識、卓越したサービス、包括的技術で標準を設定している。IPCは顧客第一の精神で、全資産クラスと市場参加者にまたがる、最大かつ最も多様なグローバル金融エコシステムの1つを取りまとめている。このエコシステムを実現するため、IPCは同コミュニティーが市場の変化や課題に向き合い、処理し、対応できるようにしている。当社はまた、顧客と協力して安全性、生産性、コンプライアンス、接続性を実現している。詳細は、ipc.com(http://www.ipc.com/ )を参照。
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▽問い合わせ先
Nadine Edmondson
Red Box
+44(0)1159-377 100
nedmondson@redboxvoice.com
ソース:Red Box and IPC
IPC and Red Box Form Strategic Partnership to Offer Compliant Voice Capture Solutions to Financial Market Participants Leveraging IPC's Unigy Platform
PR81424
LONDON and NEW YORK, Nov. 4, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
IPC [https://www.ipc.com/ ] , a leading global provider of secure, compliant
communications and networking solutions for the financial markets community,
has partnered with Red Box [http://www.redboxvoice.com/ ], a leading dedicated
voice capture specialist to further service the global financial markets needs
around secure voice recording and compliance.
As financial services organizations look to differentiate themselves in a
competitive market place, there is increasing demand for secure access to and
sovereignty over high quality audio data sets to fuel compliance AI platforms
and deliver valuable insights that will drive outcomes such as enhanced
customer experience proactive risk management and automated fraud detection and
surveillance.
"Fully leveraging this new relationship, IPC and Red Box are embracing an open
ecosystem approach to ensure our customers can fully benefit from secure access
to an extremely valuable and strategic data set," said IPC Chief Operating
Officer David Brown.
"The Red Box approach is underpinned by our open philosopy and we're delighted
to form a strategic partnership with IPC as a leader in the financial services
and compliance space," commented Richard Stevenson, CEO of Red Box. "Our
organizations have a long-standing relationship, with the Unigy platform
integration announced by Red Box last year, and we're excited to join forces
with IPC to ensure customers are provided with AI-ready voice data sets from
across their organization to fuel post-call and real-time analysis within their
applications of choice, to deliver actionable insights."
About Red Box
Red Box is the leading dedicated voice specialist, empowering organizations to
capture, secure and unlock the value of enterprise wide voice. With the most
open and connected platform, we capture and transcribe voice communications
from over 55 systems (legacy and new), across global enterprises and SMEs. Our
customers retain complete data sovereignty and we connect them to the broadest
partner ecosystem to maximize the value of captured voice data.
Working with our global reseller channel, we are trusted by leading
organizations across financial, contact center, government and public safety
sectors (including six of the world's top banks, 85% of global interdealer
brokers, 1,700 call centers and over 70% of UK police forces) and we capture
and secure millions of calls daily for over 3,000 customers around the world.
For more information visit www.redboxvoice.com
About IPC
IPC is a technology and service leader powering the global financial markets.
We help clients anticipate change and solve problems, setting the standard with
industry expertise, exceptional service and comprehensive technology. With a
customer-first mentality, IPC brings together one of the largest and most
diverse global financial ecosystems spanning all asset classes and market
participants. As the enabler of this ecosystem, IPC empowers the community to
interact, transact and react to market changes and challenges, and we
collaborate with our customers to make them secure, productive, compliant and
connected. Learn more at ipc.com [http://www.ipc.com/ ]
Certain statements contained in this press release may be forward-looking
statements. These statements may be identified by the use of forward-looking
terminology such as "anticipate," "believe," "continue," "could," "estimate,"
"expect," "intend," "may," "might," "plan," "potential," "predict," "should" or
"will" or similar terminology. Any forward-looking statements are based on
current expectations, assumptions, estimates and projections. Such forward
looking statements involve known and unknown risks and uncertainties, many of
which are beyond our control. Actual results may differ materially from any
future results expressed or implied by these forward-looking statements.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/728408/Red_Box_logo.jpg
Contact:
Nadine Edmondson
Red Box
+44(0)1159-377 100
nedmondson@redboxvoice.com
Source: Red Box and IPC
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