Mystiflyが「OnePoint C2」を発表

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Mystiflyが「OnePoint C2」を発表

AsiaNet 81692 (2296)

【シンガポール2019年11月17日PR Newswire=共同通信JBN】

*航空旅行のリテーリング体験を向上させるためにカスタマイズされた業界初のAPI

*世界をリードするAirline Retailing Marketplaceは最新の製品機能リリースでスケジュール変更/キャンセル・発券プロセスを再定義する方針である

Mystifly(ミスティフライ)は航空券発券後の体験を簡素化するもう1つの動きとして、「OnePoint C2」を発表した。旅行仲介業者にとっての顧客体験の向上に向け、C2は保証されたシングルクリックのキャンセルと自動チケット変更を可能にする。MystiflyのOne point(https://mystifly.com/onepoint-2/ )APIと組み合わせることで、C2はOTAや、水平/垂直eコマースプロバイダーなどがAir Travelをシームレスに販売できるように能力を強化する。

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1030072/Mystifly_Logo.jpg

C2をOTA向けの独自プロポジションとする特質

*航空券の払い戻し/変更に対するペナルティーコストを即時保証

*200超の航空会社をカバー

*Debit Memo無料のワンクリック航空券払い戻し/チケット変更API

*NPL/MLを搭載し、6年間の変更/キャンセルデータでモデル化されたC2は、変換後のリクエストへのアプローチを再発明する可能性を秘めている

Mystiflyのラジーブ・クマール創設者兼最高経営責任者(CEO)は「この10年は、航空会社リテーリングに革命をもたらすだろう。Mystiflyは航空業界におけるブランドおよびパートナーとして、チケット購入プロセスのあらゆる段階を強化することに専念している。当社の最新のサービスであるC2を使用し、グローバル航空運賃市場での経験、深い専門知識、数ペタバイトのデータ・機械学習を融合し、スケジュール変更/キャンセルリクエストのペナルティーコストを即座に正確に更新する製品を生み出した。このシンプルで効果的なプロセスは、平凡を排除し、より効率的なリテーリングへの道を開く」と語った。

Mystiflyはイノベーションと卓越性へのコミットメントを促進する文化により、航空会社リテーリングの展望を再定義する道を切り開き続けている。Mystifly、OnePoint、C2、およびその利点の詳細に関する詳細な情報は、2019年11月18-21日にマイアミで開催されるPhocuswrightカンファレンスのMystiflyチームを訪問を。

▽Mystiflyについて

Mystiflyは、80カ国以上の店頭販売国から入手した750超の国際航空運送協会(IATA)加盟航空会社および180超のLCCを含むIATA以外の航空会社の航空運賃および航空会社リテーリング機能を提供するB2Bのグローバルな航空料金マーケットプレースである。2009年に設立されたMystiflyは、技術と独創的な思考プロセスの適切な組み合わせの適用に注力し、航空旅行をディスラプトし、簡素化するソリューションを生み出している。同社の将来戦略の中核であるMystiflyのValue Hub Marketplaceは、NDC、One Order、NewGen ISSなどの航空リテーリングイニシアチブを強化し、流通、履行、決済を単一のプラットフォームに集約する。

Mystiflyの製品スイートは、世界中の2500を超える顧客を強化している。シリーズA資金調達を終了した、収益性の高い同社は近く、シリーズB資金調達計画を発表する。

www.mystifly.com

LinkedIn: /company/mystifly

Twitter: /MystiflyWorld

▽問い合わせ先  

Jyothi P S

Manager – Marketing

E: marketing@mystifly.com  

M: +91-80-67046000

ソース:Mystifly

Mystifly Announces Launch of 'OnePoint C2' – Industry's First API Tailored to Elevate Air Travel Retailing Experience

PR81692

SINGAPORE, Nov. 17, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/--

   -- The World's Leading Airline Retailing Marketplace is positioned to

      redefine the rescheduling/cancellation ticketing process with its latest

      product feature release

In yet another move to simplify the post ticketing experience, Mystifly unveils

– 'OnePoint C2'. Geared towards enhancing the customer experience for travel

intermediaries, C2 enables guaranteed single click cancellations and automated

ticket change. Combined with Mystifly's One point (https://mystifly.com/onepoint-2/ )

API, C2 empowers OTA's, horizontal/vertical Ecommerce providers & others to sell

Air Travel in a seamless manner.

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1030072/Mystifly_Logo.jpg

Features that make C2 a unique proposition for OTAs:

Instant guaranteed penalty costs for air ticket refunds/changes Over 200 airlines covered

Debit Memo free one-click air ticket refund/ticket change APIPowered by NPL/ML and modelled

with 6 years of change/cancellation data, C2 houses the potential to reinvent the approach

to post-conversion requests. "This decade will see a revolution in airline retailing. Mystifly as

a brand and partner in the Airline Industry is dedicated to augmenting every stage of

the ticket buying process. With our latest offering – C2, we melded our experience in the global

airfare marketplace, deep domain expertise, petabytes of data & machine learning, to create

a product that instantly and accurately updates penalty costs for rescheduling/cancellation

requests. This simple yet effective process does away with the mundane and paves the way for

more efficient retailing," says Rajeev Kumar, Founder and CEO of Mystifly.

With a culture that fosters innovation and a commitment to excellence, Mystifly continues

to pave the way in redefining the airline retailing landscape. To know more about Mystifly,

OnePoint, C2, and its benefits, visit the Mystifly team at the Phocuswright conference at Miami,

between 18th -21stNovember 2019.

About Mystifly:

Mystifly is a B2B Global Airfare Marketplace offering airfares & airline retailing capability

from 750+ IATA and non-IATA airlines, including 180+ LCCs, sourced from 80+ point-of-sale

countries. Founded in 2009, Mystifly focuses on applying the right mix of technology and

inventive thought process to create solutions that disrupt and simplify air travel.

Mystifly's Value Hub Marketplace core to its future strategy, augments air retailing initiatives

including NDC, One Order and NewGen ISS bringing distribution, fulfilment, and payment into

a single platform.

Mystifly's suite of products empowers over 2,500 clients globally. Having closed Series A,

the profitable company will shortly announce its Series B fund raise plans.

www.mystifly.com

LinkedIn: /company/mystifly

Twitter: /MystiflyWorld

Contact:

Jyothi P S

Manager – Marketing

E: marketing@mystifly.com  

M: +91-80-67046000

Source: Mystifly

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