グローバルソーシャル大手と提携:Havalがアップグレードされた2020 F7およびF7x Performance Editionを発表

Haval

グローバルソーシャル大手と提携:Havalがアップグレードされた2020 F7およびF7x Performance Editionを発表

AsiaNet 81745 (2330)

【北京2019年11月19日PR Newswire=共同通信JBN】中国の大手SUVブランドであるHaval SUV(以下「Haval」)は、11月6日に、Global Social Strategic Alliance(グローバル社会戦略アライアンス)を発表するとともに、同社のHaval F7、F7x Performance Edition、およびF5の各車種モデルをアップデートした。Haval Global Social Strategy Conference and Fan Festivalの一環として実施された。Haval F7x Performance Editionは、11月7日にロシアでもリリースされた。

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Havalのグローバル社会戦略アライアンスは、Vibrato Douyin、Ximalaya、iQIYI、Autonavigate、Tencent(テンセント)、iFlytekなどの大手ブランドと提携し、5GとAIテクノロジーをビッグデータ、ソーシャルプラットフォーム、共有リソースと組み合わせてコネクテッドスマートソーシャルカー・エコシステムを構築することを特徴としている。Fシリーズは「Future、Fashion(未来、ファッション)」および「Fun(楽しさ)」というF3(3つのF)のコンセプトに基づいて構築されているが、Havalの最新のアップデートはF4(4つのF)時代の始まりを示している。すなわち4つ目の構成要素である「Friends(友達)」が、ソーシャルシェアリング(社会的共有)トレンドが今日の若者のドライビング体験をいかに再定義することになるかに注意を向けている。

長城汽車(Great Wall Motor)の副ゼネラルマネジャーであるウェン・フェイ氏は「グローバリゼーションのトレンドが5Gであれ、AIであれ、Havalの未来は無限の成長の可能性に満ちている。われわれは自分たちの想像力によってのみ制限される。Havalは「心のこもった車」を作るというビジョンを維持し続け、最新のトレンドを活用して世界中の顧客の期待に応え、さらにその期待を上回る」と述べた。

Havalのグローバル社会戦略アライアンスは、テクノロジー、ビッグデータ、グローバリゼーションの主要なトレンドに適応するために設立された。テクノロジーの分野では、Havalは新しいモデルで業界をリードする5GおよびAIテクノロジーを使用する。一方この自動車メーカーはソーシャルプラットフォームとドライビング行動からのビッグデータを活用して、より快適で便利なドライブのための改善点を提供する。最終的にHavalは、グローバルソーシャルプラットフォームとテクノロジーを統合してグローバルな相互作用のためのより多くの機会を生み出す。テクノロジーと消費者トレンドに適応することを通じてHavalは次世代のSUVを形成した。

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発売開始以来の驚異的な販売実績に続いて、Havalは同社の人気の高いHaval F7 SUV と Haval F7x Performance Edition SUVを、スマートテクノロジーとソーシャルプラットフォームの統合を向上させることによりアップデートし、ターゲットオーディエンスの若者の進化するトラベルニーズに対応した。Haval F7xは、以前のモデルが今年初めにデビューした後、11月7日にロシア市場でリリースされた。同自動車メーカーのグローバル化戦略の先駆的な1歩であるHavalのロシアにおける成功は、同自動車メーカーのグローバルな展開に広範にわたる影響を与えている。

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「AIスマートソーシャルSUV」と位置付けられているHaval F7は、中国ブランドによって創造された最初の真のグローバル車であり、中国のSUVのグローバル化のベンチマークになっている。Haval F7は中国で最初の海外で製造、販売された車両で、ロシア市場向けの最初の生産ラウンドは6月に同メーカーの新しいトゥーラ工場で完了した。わずか4カ月前にロシアでデビューして以来、このSUVはロシアにおけるベストセラーの中国車となり、HavalのFシリーズの海外収益の40%を占めている。さらにHaval F7は、この地域の長城汽車の業績にとって不可欠となっており、ロシア市場の総売上高は2019年9月現在で前年比452%の増加となっている。

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▽Haval SUVについて

長城汽車(Great Wall Motor Company Limited) (OTCPink: GWLLF) の傘下のHaval SUVは、中国ナンバーワンのSUVブランドで、急成長するグローバルSUVメーカーである。2013年から独立営業するHavalはBrand Finance Auto & Tyres 2017によるランキング「Most Valuable SUV(最も価値あるSUV)」で2位、Brand Finance Auto & Tyresの「100 World's Most Valuable Automobile Brands of 2018(2018年世界で最も価値ある自動車ブランド100)」で16位にランクされた。

詳細は、http://www.haval-global.com/ を参照。

ソース:Haval

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Joining Hands with Global Social Giants: Haval Unveils Upgraded 2020 F7 and F7x Performance Edition

PR81745

BEIJING, Nov. 19, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Haval SUV ("Haval"), China's leading SUV brand, has unveiled its Global Social

Strategic Alliance and updated models for its Haval F7, F7x Performance Edition

and F5 vehicles on November 6. Held as part of the Haval Global Social Strategy

Conference and Fan Festival. Haval F7x Performance Edition was also released in

Russia on November 7.

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Haval's Global Social Strategic Alliance features partnerships with leading brands

including Vibrato Douyin, Ximalaya, iQIYI, Autonavigate, Tencent, and iFlytek,

combining 5G and AI technology with big data, social platforms and shared

resources to build a connected smart social car ecosystem. The F-series was built

upon the F3 concept of "Future, Fashion" and "Fun", and Haval's latest updates

signal the start of the F4 era, where the fourth component - "Friends" - refers

to how social sharing trends will redefine the driving experience for the youth of today.

"Whether it's trends in globalization, 5G or AI, Haval's future is filled with

endless possibilities for growth. We are limited only by our imagination," said

Wen Fei, Deputy General Manager of Great Wall Motor. "Haval will continue to

uphold our vision of creating 'cars with heart', harnessing the latest trends

to meet and exceed the expectations of customers worldwide."

Haval's Global Social Strategic Alliance was established to adapt to key trends

in technology, big data and globalization. On the technology front, Haval will

use industry-leading 5G and AI technology in their new models; meanwhile,

the automaker will harness big data from social platforms and driving behavior

to deliver improvements for a more comfortable and convenient drive.

Finally, Haval will integrate global social platforms and technologies to create

more opportunities for global interactions. Through adapting to technology

and consumer trends, Haval has shaped the next generation of SUVs.  

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Following phenomenal sales performance since its launch, Haval updated its highly popular

Haval F7 SUV and Haval F7x Performance Edition SUV with improved smart technology and

social platform integration to adapt to the evolving travel needs of its youthful target audience.

Haval F7x  were released on the Russian market on November 7, after the previous models

debuted earlier this year. A pioneering step in the automaker's globalization strategy,

Haval's success in Russia has far-reaching implications for the automaker's global expansion.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191119/2645799-1-c

Positioned as the "AI Smart Social SUV", the Haval F7 is the first truly global car created

by a Chinese brand and has become a benchmark for the globalization of Chinese SUVs.

The Haval F7 is China's first vehicle manufactured and distributed overseas, with the first

round of production for the Russian market completed in June at the automaker's new

Tula Factory. Since its debut in Russia just four months ago, the SUV has become

the best-selling Chinese vehicle in Russia and accounts for 40% of Haval's F-series

overseas revenue. In addition, the Haval F7 has been integral to Great Wall Motor's

performance in the region, with total sales in the Russian market growing 452% year-on-year

as of September 2019.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191119/2645799-1-d

About Haval SUV

Haval SUV, part of Great Wall Motor Company Limited (OTCPink: GWLLF), is China's No. 1

SUV brand and a fast-growing global SUV manufacturer. Independently operated since 2013,

Haval was ranked second in the 'Most Valuable SUV' rankings by Brand Finance Auto & Tyres

2017, and sixteenth in Brand Finance Auto & Tyres' '100 World's Most Valuable Automobile

Brands of 2018'.

For more information, please visit http://www.haval-global.com/

SOURCE: Haval

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