TOUSがエマ・ロバーツと共に新たなキャンペーンを開始

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TOUSがエマ・ロバーツと共に新たなキャンペーンを開始

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【バルセロナ(スペイン)2019年11月25日PR Newswire=共同通信JBN】

*「The almost perfect gift(ほぼパーフェクトなギフト)」がジュエリーブランドの新たなキャンペーン

*ミュージカル仕立てのキャンペーンではエマ・ロバーツとアイコニックなTOUSの丸い箱が主役

祝祭のシーズンが近づき、誰もが完璧なギフトを求めに出かける。TOUS(トウス)「はそのことを知っている。今回のキャンペーンで、同社はそれを見つける「ほぼパーフェクトな」方法をプレゼントする。

今回の新キャンペーンで、同ジュエリーブランドは初めてミュージカルを発表している。女優のエマ・ロバーツが与える喜びをたたえるストーリーを語り、ブランドのアイコニックな丸い箱とそのラッピングの難しさを面白おかしく伝える。

コミカルで奇抜なタッチの同キャンペーンは「ほぼパーフェクトな」ギフトを見つけ、与える喜びをたたえる。今回のために特別につくられた歌と振り付けがグランドフィナーレに達するとき、視聴者はラッピングの心配は要らないという結論に至るだろう。大切なのは中身なのだから。そういうわけで、キャンペーンの主張は「Hard to wrap, easy to Love(ラッピングは難しいが、愛するのは易しい)」。

キャンペーンはスペイン、メキシコ、ポルトガル、ロシアでテレビ放映され、ポーランド、ウクライナ、チェコ共和国では映画館で上映される予定である。キャンペーンはデジタルメディア、外部メディアおよび報道機関を通じて全世界で継続する。

▽TOUSについて

4000人を超すプロフェッショナルを擁するTOUSは、既にジュエリー事業に携わっていた1920年の創業以来、同社のレガシー、コミットメント、創造性に基づく企業文化を醸成してきた。グローバルブランドのTOUSは現在50カ国以上で展開し、バルセロナ、北京、メキシコシティ、ドバイ、ジェッダ、マドリード、マイアミ、モスクワ、ニューヨーク、パリ、ローマ、上海、東京の都市に700店舗以上を有する。

同社の使命は、全ての人々の人生の大切な瞬間にジュエリーとアクセサリーを提供し世界中で愛されることと、エキサイティングなブランドであることである。TOUSのビジョンは、世界で最も求められ、成功し、かつ手頃な高級ジュエリーブランドであることである。TOUSは顧客、従業員および社会全体に価値を提供することにコミットしている。www.tous.com(https://www.tous.com )を参照。

Video - https://www.youtube.com/watch?v=woQh0ypZI1k

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1033702/Emma_Roberts_for_TOUS.jpg

ソース:TOUS

TOUS Launches New Campaign With Emma Roberts

PR81813

BARCELONA, Spain, Nov. 25, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- "The almost perfect gift" is the new campaign of the jewelry brand

- Emma Roberts and the iconic TOUS round box star in a campaign with a musical theme

The festive season is coming and everyone is out searching for the perfect gift.

TOUS knows that. With this campaign, the company presents the "almost perfect"

way to find it.

In its new campaign, the jewelry brand is launching a musical for the first time.

Actress Emma Roberts tells a story that celebrates the joy of giving while making

fun of the brand's iconic round box and how hard it is to wrap.

With a touch of comic whimsy, the campaign celebrates the excitement of finding

and giving that "almost perfect" gift. When the song and choreography especially

created for the occasion reaches its grand finale, the audience will conclude that

you don't have to worry about the wrapping, because what really matters is what's

inside. Hence, the campaign's claim: Hard to wrap, easy to love.

The campaign will be broadcast on television in Spain, Mexico, Portugal and

Russia and shown in movie theaters in Poland, Ukraine and the Czech Republic.

It will continue on digital media, external media and in the press worldwide.

About TOUS

With over 4,000 professionals, TOUS has been fostering its corporate culture

based on its legacy, commitment and creativity ever since its beginnings in

1920, when the company was already in the jewelry business. A global brand,

TOUS is now present in 50 countries, with more than 700 stores in cities from

Barcelona, Beijing, Mexico City, Dubai, Jeddah, Madrid, Miami, Moscow, New York,

Paris, Rome, Shanghai to Tokyo.

Its mission to be loved around the world for offering jewelry and accessories

for every one of life's moments, and to be an exciting brand. TOUS's vision is

to be the most sought-after, successful and affordable luxury jewelry brand in

the world. It is committed to providing value to customers, employees and

society as a whole. www.tous.com [https://www.tous.com ]

Video - https://www.youtube.com/watch?v=woQh0ypZI1k

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1033702/Emma_Roberts_for_TOUS.jpg

Source: TOUS

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