LANGRIAはアトランタ空港からローカルとグローバルの大望へテークオフ

LANGRIA

2019/12/3 16:42

LANGRIAはアトランタ空港からローカルとグローバルの大望へテークオフ

AsiaNet 81986(2437)

【アトランタ2019年12月3日PR Newswire=共同通信JBN】LANGRIAはハーツフィールド・ジャクソン・アトランタ国際空港(ATL)で15秒のビデオを放映し、その「Easy, Cozy, Homey」(たやすくて居心地がよく家庭的な)家具コンセプトとデザイン製品を数百万人の地球市民に披露している。

北米で最も利用者が多いハーツフィールド・ジャクソン・アトランタ国際空港(IATA:ATL)は、月当たりの広告インプレッション(表示回数)が最多になっている。LANGRIAは「ATLと協力するこの素晴らしい機会に感謝する。米国のユーザーにあいさつし、世界中の人々に自己紹介したい」としている。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191203/2659116-1

▽ローカルは未来

2万の好意的レビューと3桁の成長率でリードするLANGRIAは、施設が整いユーザー志向の北米で現地化する。

2015年創業のLANGRIAは、消費者300万人に住宅装飾ソリューションを提供している。国際特許22件を獲得、昨年は8桁の売上高を記録し、最近ユナイテッド航空の機内誌Hemisphere Magazineの専門家が推奨した。

LANGRIAのウナ・タオ上級ブランディングマネジャーは「当社販売の50%近くは北米で、これまでに米国、カナダ、メキシコのユーザーから高く評価するフィードバックを受けている。われわれの物流サービスは全米各州、上記諸国の購買から2-7日以内の配達を保証している。北米は家庭用家具の販売にとって大変重要である」と語った。

▽ユーザーとともに革新

地元卸売業者と話すことは別として、LANGRIAはソーシャルネットワーク上のアクティブファン10万人以上を誇りにしており、製品をユーザーのためでなく、彼らとともにデザインしている。バイヤーはサイバーマンデー、クリスマス、大みそかの特別セールに招かれるだけでなく、デザイン工程にも参加している。

ウナ・タオ氏は「われわれのユーザーは、まさに地上で最も創造的な人々である。彼らは製品リストにある当社のキャビネットやガーメントラックにつるす特別なアクセサリーを示唆しており、LANGRIAジュエリーキャビネットのビデオでわれわれは一緒にブレインストーミングをしている」と熱意を込めて述べた。

「新玄関ホールのガーメントラックも共同でデザインされ、それは2020年のCreative Co-designer Program始動にヒントを与えてくれた。より多くのLANGRIAファミリーと一緒に物を作ることは光栄である」

▽自信をもってグローバル化

米国は家具販売で世界最大の市場にとどまっており、LANGRIAはこの経験とともに、より多くの人々へのサービス提供を目指している。

ウナ・タオ氏は「LANGRIAは200以上の国と地域に販売されており、これまでのところ北米、欧州、日本、オーストラリアに直接出荷することが可能である。われわれは倉庫増設と物流ネットワーク拡大を計画している」と語った。

▽「われわれは2020年を楽観」

室内装飾プロバイダーであるLANGRIAの製品範囲は室内家具から野外用家具、家庭用繊維製品、室内アクセサリーに及ぶ。Makeup Jewelry Armoire Series、Hanging Rack Wardrobe、Memory Foam PillowなどLANGRIAのベストセラー製品は、このホリデーシーズンに消費者から注目されるに違いない。

ローカライゼーションとグローバルの大望、そして「Easy, Cozy, Homey」バリューに駆動されるLANGRIAは、製品とサービスに向けて革新的実践を続けている。

LANGRIAのストーリー、サービス、およびサイバーマンデー、クリスマス、新年のイベントに関する詳細はhttps://www.langria.com/ を参照。

ソース:LANGRIA

LANGRIA Sets off Local and Global Ambition in Atlanta Airport

PR81986

ATLANTA, Dec. 3, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

LANGRIA released a 15-second video to broadcast in Hartsfield-Jackson Atlanta

International Airport (ATL), bringing its "Easy, Cozy, Homey" furnishing concept

and design products to millions of global citizens.

Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport (IATA: ATL), the busiest airport in North America,

provides the highest ad impressions per month. According to LANGRIA, "We appreciate this

great opportunity working with ATL. We wish to say Hi to American users and to introduce

ourselves to people across the world."

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191203/2659116-1

LOCAL IS THE FUTURE

Now leading with 20,000 positive reviews and a 3-digit growing rate, LANGRIA is going local

in North America: a well-facilitated, and user-oriented area.

Established in 2015, LANGRIA has provided 3 million consumers with house

decoration solutions - receiving 22 international patents, 8-digit turnover last year,

and recently expert-recommended by United Airline's Hemisphere Magazine.

"Nearly 50 percent of our sales come from North America, and so far we are receiving

very positive feedback from our users in America, Canada, and Mexico," said Una Tao,

LANGRIA's Senior Branding Manager. "Our logistics service can guarantee a 2-to-7-days delivery

from purchase in all states and said countries, which is crucial for home furnishings retail."

INNOVATE WITH USERS

Aside from talking with local whole-sellers, LANGRIA is proud of its 100,000+ active fans

in its social networks and is designing its products not for, but WITH its users.

Buyers are invited not just to special sales on Cyber Monday, Christmas and New Year's Eve,

but are taking part in the design process.

"Our users are the most creative people on earth, really," remarked Una excitedly,

"They have suggested special hanging accessories to our cabinets and garment racks

that are already on our production list, and we are having a thundering brainstorm

together on LANGRIA's jewelry cabinet videos.

"A new entry-hall garment rack is being co-designed as well, which inspires us

to start a Creative Co-designer Program in 2020. It's our honor to have more

LANGRIA families to make things together!"

GLOBALIZE WITH CONFIDENCE

The United States remains the biggest market of furnishings retail in the world,

and LANGRIA aims to serve more people across with this experience.

"LANGRIA is sold in over 200 countries and regions, as so far we can directly

ship to North America, Europe, Japan, and Australia. We are planning to make

more warehouses and expand our logistics network," said Una.

"WE ARE CONFIDENT FOR 2020"

The product range of the home decor provider covers indoors furniture, outdoor furniture,

home textiles, and decor accessories. Top-selling LANGRIA products including Makeup Jewelry

Armoire Series, Hanging Rack Wardrobe and Memory Foam Pillow should deserve consumers'

attention in this holiday season.

Driven by localization and global ambition and its "Easy, Cosy, Homey" value,

LANGRIA has kept an innovative practice towards its product and services.

To learn more about LANGRIA's story, service, and events on Cyber Monday,

Christmas and the New Year, visit https://www.langria.com/.

SOURCE: LANGRIA

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