Xinhua Silk Road:ハイアールがスマート家電をパキスタンの消費者に提供

Xinhua Silk Road Information Service

Xinhua Silk Road:ハイアールがスマート家電をパキスタンの消費者に提供

AsiaNet 81991 (2438)

【北京2019年12月3日PR Newswire=共同通信JBN】中国家電の巨人・ハイアールは11月16日、ラホール中心街の同社スマート家電店舗で無料のオンサイト(現地)サービスキャンペーンを開始した。この店舗を当日に訪れた顧客には、ハイアールのオンサイトサービスが無料で提供された。

4月に事業を開始した230平方メートルのHaier Smart Homeは、パキスタンで同社が設立したその種の施設では初めてのものである。高級スマート家電を展示するほか、店舗ではスマートキッチンやスマートリビングルームといったインタラクティブな形態も展示している。

Haier Smart Homeのマネジャー、アブドル・ワヒド氏によると、ハイアールはSmart Homeを設立することで、人と機械の相互交流を通してパキスタンの顧客の生活をよりスマートに、より良くすることを目指している。

Haier Pakistan(Pvt)Limited(Haier Pakistan)はスマート家電事業に向けた変革を2018年に開始した。同社ディレクターのシャー・ファイサル・アフリディ氏は、現在までに同社がスマートエアコン、スマートテレビといったスマート製品を発売し、パキスタンの家電市場で30%のシェアを占めてブランディングならびに製品で大きな実績があると述べた。

Haier Pakistanのマーケティング業務責任者、チョウ・ジエンイン氏によると、Haier Pakistanは2020年に4つのHaier Smart Homesを現地に設立し、300のハイアール・スマートサービスセンターをアップグレードして、顧客にさらに進んだ固有のスマートな体験を提供する。

ハイアールはパキスタン市場に参入した最初の中国家電ブランドの1つで、2001年にはパキスタンで初の工場を設立した。ハイアールは長年にわたってパキスタンで5億米ドルの投資を行い、1000万ユニットの製品を製造・販売し、現地の人々に毎年1万以上の仕事を創出している。アフリディ氏は、パキスタンの家電市場でハイアールはナンバーワンのブランドに成長したと述べた。

アフリディ氏は、Haier Pakistanは事業の成功以上のことを探求し、パキスタンの家電産業をアップグレードし、発展させる取り組みを推進していると付け加えた。例えばハイアールは現地産業の全体的な管理レベルの向上に役立つ管理方法を導入しながら、パキスタンの家電産業で環境に優しい技術の採用を促進している。

オリジナルリンク:https://en.imsilkroad.com/p/309715.html  

ソース:Xinhua Silk Road Information Service

Xinhua Silk Road: Haier delivers smart home appliance offerings to Pakistani customers

PR81991

BEIJING, Dec. 3, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Chinese home appliance giant Haier initiated a free on-site service campaign in

its smart home store located in the downtown of Lahore on November 16.

Customers who visited the store on the day could enjoy Haier's on-site service for free.

Having started operation in April, the 230-square-meter Haier Smart Home is the first of its

kind Haier has established in Pakistan. Besides displaying high-end smart home appliances,

the store also showcases interactive scenarios such as smart kitchen and smart living room.

By setting up the Smart Home, Haier aims to make Pakistani customers' life smarter and better

via human-machine interaction, according to Abdul Wahid, manager of the Haier Smart Home.

Haier Pakistan (Pvt) Limited (Haier Pakistan) initiated the transformation

toward smart home appliance business in 2018. So far, it has launched smart

products including smart air conditioner and smart TV and made great

achievements in branding and products with a share of 30 percent in the

Pakistani home appliance market, said Shah Faisal Afridi, director of the company.

Haier Pakistan will set up four Haier Smart Homes locally and upgrade 300 Haier

smart service centers in 2020 to bring more unique smart experience to customers,

according to Zhou Jianying, head of marketing affaires of Haier Pakistan.

Haier is one of the first Chinese home appliance brands to enter the Pakistani

market and it built the first factory in the country in 2001. Over the years,

Haier has invested 500 million U.S. dollars in Pakistan, produced and sold 10 million

units of products, and created over 10,000 jobs each year for the local people.

It has grown into the No.1 brand in the Pakistani home appliance market, said Afridi.

He added seeking more than business success, Haier Pakistan also strived to push forward

the upgrading and development of Pakistani home appliance industry. For example, Haier has

been promoting the application of environmentally friendly technology in the Pakistani home

appliance industry, while introducing its management mode that has helped improve

the overall management level of the local industry.

Original link: https://en.imsilkroad.com/p/309715.html

SOURCE  Xinhua Silk Road Information Service

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