TIENSグループがニューヨーク・タイムズスクエアのNASDAQスクリーンに登場

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TIENSグループがニューヨーク・タイムズスクエアのNASDAQスクリーンに登場

AsiaNet 82002 (2446)

【天津(中国)2019年12月4日 PR Newswire=共同通信JBN】世界をリードするヘルスケア企業の1つであるTIENSグループが2019年11月18日、ニューヨークのタイムズスクエアにあるNASDAQ(ナスダック)スクリーンに登場し、中国企業の魅力を世界に示した。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191204/2660567-1

(写真説明:TIENSグループがニューヨーク・タイムズスクエアのNASDAQスクリーンに登場)

タイムズスクエアはマンハッタンの世界で最も人気のある場所の1つで、「世界の交差点」として知られている。大きな注目を集めるNASDAQスクリーンは「世界でナンバーワンのスクリーン」として有名である。P&Gやアボットといった多くの有名ブランドもNASDAQスクリーンを利用して優位性やイメージを世界に伝えている。今回、TIENSグループも同社のブランド使命とイメージを世界に示すために同じことを行った。

1995年に創立したTIENSグループは2020年に25周年を迎える。李金元会長のリーダーシップの下、TIENSグループは医療・ヘルスケア産業に立脚した固有のグローバルな事業プラットフォームを構築した。190カ国超に及んで事業を展開するTIENSグループは、優れた栄養製品、世界をリードするヘルスケア管理とサービス、最先端の生命科学技術と高品質な製品を提供することにより、全世界の約4000万の家庭に良質の生活をもたらし、世界中の消費者から幅広い称賛を勝ち得ている。

近年、TIENSグループは世界的な事業開発への投資とブランド活性化の願望から、海外リテール事業のアップグレードを開始した。同ブランドは元からの事業優位性も維持している。新しい「TIENS Experience Stores(TIENS体験ストア)」がロシア、カザフスタン、日本など世界中で開店している。このストアはインタラクティブなディスプレーや未来的テクノロジーを備えた最先端のショッピング体験を創出し、幅広い年齢層の消費者ニーズに応えている。

TIENSグループは今後も「Global Great-Health Development(優良な健康をグローバルに開発)」戦略を実施し、世界的な存在感を拡大し、その企業使命である「人々の健康で成功した生活を支援することで社会に奉仕する」ことを促進する。

ソース:TIENS

添付画像リンク先:

http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=352816

TIENS Group Featured on the NASDAQ Screen in New York's Times Square

PR82002

TIANJIN, China, Dec. 4, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

TIENS Group, one of the world's leading healthcare companies, appeared on

the NASDAQ screen in New York's Times Square on November 18, 2019 to display

the charm of Chinese enterprise to the world.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20191204/2660567-1

(TIENS Group Featured on the NASDAQ Screen in New York's Times Square)

Located in one of the most popular areas of Manhattan, Times Square is known as

the "crossroads of the world". The NASDAQ screen, which attracts much attention,

is known as the "No.1 screen of the world". Many famous brands, such as P&G and

Abbott, have utilized the NASDAQ screen to show their strength and images. This time,

TIENS Group did the same to demonstrate its brand mission and image to the world.

Founded in 1995, TIENS Group is going to celebrate its 25th anniversary in 2020.

Under the leadership of Chairman Li Jinyuan, TIENS Group has created a unique

global business platform based on the medical and healthcare industry.

With its business spanning more than 190 countries, TIENS Group has brought

high-quality life to nearly 40 million families worldwide by providing excellent

nutritional products, world-leading healthcare management and services,

state-of-the-art life science technologies and high-quality products,

and it has won widespread praise from consumers around the world.

In recent years, TIENS Group has begun to upgrade its overseas retail businesses

following investments in global business development and a desire for brand rejuvenation.

The brand has also maintained its original business advantages. New "TIENS Experience

Stores" have been opened all around the world, including in Russia, Kazakhstan and Japan.

These stores create a cutting-edge shopping experience with interactive displays and futuristic

technology, meeting the needs of multi-age consumers.

Going forward, TIENS Group will continue to implement its"Global Great-Health

Development" strategy, increase its global presence, and promote its corporate

mission of "Serving society by helping people live healthy successful lives."

SOURCE  TIENS

Image Attachments Links:

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