『K-POPのリズムに乗ってアジア攻略に乗り出したK-Beauty!』 CELLRETURN、アジア最大のミュージックフェスティバル「2019MAMA」でK-Beautyをアピール

CELLRETURN

『K-POPのリズムに乗ってアジア攻略に乗り出したK-Beauty!』

CELLRETURN、アジア最大のミュージックフェスティバル「2019MAMA」でK-Beautyをアピール

AsiaNet 82052

ソウル(韓国)、2019年12月6日/PRニュースワイヤー/ --

- CELLRETURN、アジア最高のミュージックアワード「MAMA2019」にメインスポンサーとして参加…4万人以上の観覧客にK-Beautyをアピール

- MAMA最大規模のブースでCELLRETURN製品の紹介と体験のチャンスを提供…ブランド認知度をグローバルに高める

- 中国・日本などのアジア圏顧客層との接点を強化…アジア市場拡大の基盤を構築

グローバルビューティー&ヘルスケアをリードする企業、CELLRETURN(CEO:キム・イルス)は、去る4日に開催されたアジア最大のミュージックフェスティバル「Mnet Asian Music Awards」(以下、MAMA)にメインスポンサーとして参加し、大韓民国の「K-Beauty」をアジア市場にアピールしたことを明かした。

https://photos.prnasia.com/prnh/20191205/2661998-1

CELLRETURN Promotes K-beauty at Asia's Largest Music Festival, "2019 MAMA"

今年で20周年を迎えるMAMAは、毎年全世界のファンが注目するアジア圏最大のミュージックアワードだ。今年もBTSやTWICEなど韓国最高のミュージシャンが参加して熱い関心を集め、歴代最大規模の公演には4万人以上の観覧客が訪れ、盛況のうちに幕を閉じた。YouTube、TwitterなどのグローバルSNSチャンネルを通じて現場生中継が行われるなど、全世界の人々の注目を浴びながら、またもグローバル文化交流の場としての成果を誇示した。

今回のイベントでは、MAMAの2019メインスポンサーとして参加したCELLRETURNが、K-POPをきっかけにK-Beautyを紹介して観覧客の注目を集めた。授賞式の一角に最大規模で設けられたCELLRETURNゾーンには、世界各国の数多くの訪問客が集中して盛況を収め、アジア地域のビューティートレンドをリードする大韓民国の最新ビューティー商品や技術に対して熱い関心が寄せられた。

MAMAで大韓民国を代表するビューティートレンドを紹介したCELLRETURNは、近赤外線とLEDに対する長きにわたる研究を通じて積み重ねてきた専門性と技術力をもとに、スキンケアに最適化されたLEDベースのホームケアビューティーデバイスを披露するグローバルビューティー&ヘルスケアのリーディングカンパニーだ。専門サロンレベルのスキンケアを自宅でも手軽にできるLEDマスクを発表したことで、大韓民国でホームケアビューティートレンドのリードに成功し、顧客からの熱い好評を博して、2018年度売上額は昨年比1700%成長した651憶ウォンを記録するなど、眩い超高速成長を遂げている。

この日、CELLRETURNが紹介したLEDベースのビューティーデバイス「LEDマスク」製品は、近赤外線、レッド波長、ブルー波長を発する1,026個のLEDが装着されている。肌全体にLEDの光をまんべんなく照射でき、20分以内の短い使用時間でも肌の鎮静、角質改善、毛穴改善などのスキンケア効果を得られる。アジア地域のビューティー市場トレンドを導くK-Beautyの影響力を考慮すると、LEDマスクを活用したスキンケアトレンドは、大韓民国を超えてアジアの国々へもすぐに普及することが予想される。

CELLRETURNの関係者は、『MAMAのようなアジア最大のミュージックフェスティバルにメインスポンサーとして参加できて、嬉しく思っている。K-POPを媒介に、ベトナム、中国、日本、シンガポールなどのアジア圏地域に最新のK-Beauty製品と技術を紹介して、全世界のお客様が深い関心を寄せていることを確認できた』と述べ、また、『今後も、MAMAのようなグローバルイベントを通じて全世界のお客様との接点を広げ、全世界にK-Beautyのトレンドをアピールしていきたい』と語った。

なお、CELLRETURNは、「ただ効果にのみこだわります」という経営理念をもとに2008年に創業されて以来、近赤外線・LEDのみを研究して、強固な技術力と完成度を持つホームケア機器を提供しているグローバルビューティー&ヘルスケアのリーディングカンパニーだ。R&Dから企画・製造・アフターサービスまで、すべてのプロセスのワンストップ韓国生産インフラを有しており、顧客満足を最優先課題とする厳しい品質管理を通じて製品競争力を強化し、顧客からの信頼を高めている。「お肌に有効な波長出力促進のためのLEDモジュール」特許を保有して、LEDマスクのコア技術といえるLEDモジュール分野において独歩的な専門性を持っており、これをもとにスキンケアに効果的な製品を提供している。

(日本語リリース:クライアント提供)

CELLRETURN Promotes K-beauty at Asia's Largest Music Festival, "2019 MAMA"

PR82052

SEOUL, South Korea, Dec. 6, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

"K-beauty sweeps the continent of Asia in rhythm with K-pop"

- CELLRETURN participated in Asia's biggest music award ceremony, MAMA 2019,

as a title sponsor; promoted K-beauty to about 40,000 visitors

- Introduced CELLRETURN products at MAMA's largest booth and provided opportunity

for visitors to experience products; and increasing recognition as a global brand

- Strengthened contact with customers from Asia (China and Japan); establishes

foundation for expansion into Asian market

CELLRETURN (Chairman Kim Il Soo), a global company leading the beauty & health care

industry, promoted South Korea's K-beauty in the Asian market by as the title sponsor

of Asia's largest music festival "2019 Mnet Asian Music Awards (MAMA)" held on December 4.

https://photos.prnasia.com/prnh/20191205/2661998-1

CELLRETURN Promotes K-beauty at Asia's Largest Music Festival, "2019 MAMA"

MAMA, which celebrates its 20th anniversary this year, is the largest music award

ceremony in Asia, attracting countless music fans from around the world.

This year too, Korea's best musicians such as BTS and TWICE participated in the

lineup of the awards ceremony, captivating the largest audience of about 40,000 visitors

with great performances and contributing to the create success of the event. It once again

became a global cultural exchange venue grabbing the attention of the world through onsite,

real-time broadcasts via social media channels such as YouTube and Twitter

CELLRETURN, which participated in the event as MAMA 2019's title sponsor,

caught visitors' attention by introducing K-Beauty through K-POP. Many visitors

came to visit the CELLRETURN Zone that was the largest booth situated in one

corner of the venue. The number of visitors reflected the high interest of the visitors

in Korea's newest beauty products and technologies that are leading the beauty trends in Asia.

CELLRETURN introduced Korea's beauty trends at MAMA as a company leading

the global beauty & health care industry that presents LED-based at-home care

and beauty devices optimized for skincare based on accumulated research, expertise,

and technology related to near-infrared and LED light. The company is successfully

leading at-home care and beauty trends in Korea with the launch of LED mask products

that can be used conveniently, promoting the enjoyment of quality skin care at home

that is equivalent to receiving professional care at a dermatologist or aesthetician.

Thanks to the great responses from CELLRETURN's customers, the company is demonstrating

rapid growth, recording a sales growth of 1700% compared to the previous year (2018).

The LED-based beauty device, "LED Mask" product, that was introduced by CELLRETURN

during the music festival contains 1,026 LED bulbs that generate near-infrared light,

red wavelengths, and blue wavelengths. As the product can evenly radiate LED lights

over the entire face, it provides various skincare effects such as skin soothing, dead skin

cell reduction, and skin pore improvement, even after just 20 minutes. When considering

the influence of South Korea's K-Beauty which leads the trends of the Asian beauty market,

the beauty care trend of using LED masks is expected to spread to countries in Asia,

going beyond the borders of Korea.

Representatives of CELLRETURN said, "We are thrilled to have participated in

Asia's largest music festival, MAMA, as the title sponsor. We were able to attract

the attention of customers from around the world by introducing the newest

K-Beauty products and technology to countries in Asia such as Vietnam, China,

Japan, and Singapore through K-Pop. We will continue to spread K-Beauty trends

to the entire world as we expand contact points with global customers by participating

global events such as MAMA in the coming years."

CELLRETURN is a company leading the global beauty & health care industry that

presents at-home care devices made with excellent technologies and a great finish

based on accumulated research on near-infrared and LED light since its foundation

in 2008 under the management philosophy, "We focus on effects only."

The company is equipped with a one-stop Korean production infrastructure for

the entire processes, from R&D, planning, and production to after service warranty.

CELLRETURN is increasing customer reliability with competitive products through

strict quality control by prioritizing customer satisfaction. The has a patent on

an "LED module that promotes the output of effective wavelengths for the skin,"

presenting effective skincare products based on unique expertise in the field of LED

module, a core technology of LED masks.

Source: CELLRETURN

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中