Shanxi Launches Third Season of 'The Chief Experience Officer,' Journeying Through Five Millennia of History

xinhuanet

BEIJING, Oct. 26, 2024 /PRNewswire/ – Xinhuanet reported:

 

 

The third season of The Chief Experience Officer, an immersive experiential series produced by the Shanxi Provincial People's Government Office, has been released worldwide. This season stars Rees, a British millennial, as he embarks on an extensive journey through 5,000 years of Shanxi's rich history and culture, culminating in an enduring exploration through time.

 

Renowned for its rich heritage, Shanxi is a repository of traditional Chinese wooden architecture, with more than 28,000 ancient structures dotting its terrain. Covering 160,000 square kilometers, Rees's journey traverses the Neolithic Age and various historical epochs, including the Han, Sui, Tang, Song, Yuan, and Qing dynasties, offering a profound exploration of China's extensive history and the vibrant culture of Shanxi.

 

PR Newswire Asia Ltd.

 

 

PR Newswire
1954年に設立された世界初の米国広報通信社です。配信ネットワークで全世界をカバーしています。Cision Ltd.の子会社として、Cisionクラウドベースコミュニケーション製品、世界最大のマルチチャネル、多文化コンテンツ普及ネットワークと包括的なワークフローツールおよびプラットフォームを組み合わせることで、様々な組織のストーリーを支えています。www.prnasia.com

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

プレスリリース添付画像

プレスリリース添付動画

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中