データ駆動型コマースは世界中のホスピタリティービジネスの「ゲームチェンジャー」

FreedomPay

データ駆動型コマースは世界中のホスピタリティービジネスの「ゲームチェンジャー」

AsiaNet 81401 (2196)

【フィラデルフィア2019年11月6日PR Newswire=共同通信JBN】

*FreedomPayのトム・デュロブシク創設者兼最高経営責任者(CEO)は「この新しいリポート(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2628574-2&h=4169221016&u=https%3A%2F%2Fcampaign.freedompay.com%2Fhospitality%2Freport%2F%3Futm_source%3Dpr%26utm_medium%3Dreferral%26utm_channel%3Dreferral%26utm_content%3Dhospitality-release%26utm_campaign%3Dleadgen-hospitality-hospitality-release-fy19q4-global&a=report )は急速に進化する市場で競争相手に勝つ真の戦略を提供する」と語った。

宿泊、リテール、レストランなどホスピタリティー業者向けセキュアコマース・テクノロジーの世界的リーダーであり決済イノベーターのFreedomPayは6日、「Hospitality 2020+ The Reasons Why We Talk About Data-Driven Commerce(2020年以降のホスピタリティー:われわれがデータ駆動型コマースについて語る理由)」と題する新しいリポートを発表した。

この広範な分析は、極めて競争が激しく変化しつつある分野で優位を保ち続けることを望む企業が、次世代のすべてのチャネルにわたり完全に統合された顧客中心プラットフォーム採用をどのように必要とするかに関し掘り下げた調査を行っている。

既存のレガシーシステムを強化する一方、ビッグデータのより効率的な管理、および改善されたリアルタイムの企業・顧客インテリジェンスの配信により、企業・顧客はますますテクノロジーに精通し、要求の多い消費者を満足させることができる。

新しいテクノロジー、オンラインサービス、消費者購買力増大が、ホスピタリティー産業の10年間にわたる継続的な成長を促進した。旅行と観光(ホテル、宿泊、飲食を含む)は現在、全世界のGDPの10%以上を占めている(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2628574-2&h=2179844011&u=https%3A%2F%2Fwww.wttc.org%2F&a=10%25 )。米国ホテル産業の売上高は毎年、2000億ドルを超え、世界のホテル産業単独では5250億ドル相当である(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2628574-2&h=3982084669&u=https%3A%2F%2Fwww.ihgplc.com%2F-%2Fmedia%2FFF2DB7BB29C54FF2824393006F15A08F.ashx&a=%24525bn )。

数百万ドルの潜在的可能性があるため、顧客が要求するようになったシームレスで非常に便利な体験(セキュリティー、決済、ロイヤルティー、オファーを一体化)を提供する企業は、市場で最も大きな成功を収める企業である。これらのテクノロジー面での移行には、ユーザーフレンドリーなアプリの展開、オンライン予約・チェックイン、事前注文、eロイヤルティープログラムが含まれている。

さらに、多くのホスピタリティー企業はフロントエンドの改善に注意を集中しているが、多くの企業は重要なバックエンド機能を見落しており、その結果、成長と部門での競争力を脅かす、ばらばらで断片化された運用システムとなっている。

FreedomPayのトム・デュロブシク創設者兼CEOは「ホスピタリティー部門全体で、あらゆる規模の企業自身が新しいデータ駆動型の時代で生き残るために戦略を調整する必要があることに気付きつつある-楽観的なローカルおよびグローバルな成長の1つであるが、また競争、ゲストの期待、技術的エンパワーメント、データ規制の面でも前例のない変化の1つでもある。このリポートは、店舗、オンライン、モバイルで単一の決済プラットフォームを介して完全に統合されたソリューションを提供する、真にデータ主導で顧客中心の戦略を持つことの利点を明確に強調している」と語った

▽顧客との直接的関係

世界のホテル産業の規模が5000億ドルを超えているため、この産業規模は大小の事業者を引き付け、より大きな取り分を求め争っている。同時に、価格決定力は消費者に移行しつつある。消費者は、オンラインで最高のバリュー、場所、サービスレビューを提供する場所をブラウズ(閲覧)すると思われる。

データでは、顧客をサードパーティーではなくプロバイダーの専有チャネルを介して予約するように誘導すると、最大20%の節約になることが示されている(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2628574-2&h=2823700473&u=https%3A%2F%2Fwww.cognizant.com%2Fwhitepapers%2Fhospitality-in-the-digital-era-codex2543.pdf&a=20%25 )。さらに、旅行者の26%が、滞在先を決める際に特定のブランドを選択する理由はサービスと経験であると回答しており、適切なデジタルアーキテクチャーを導入することの重要性がさらに説明されている。

▽ソリューション-本当のエンドツーエンド統合の価値

統合されたコマースプラットフォームを中央データエンジンとして使用することにより、企業は現在のサイロ化されたシステムを囲い込んで拡張し、ゲスト体験を向上させ、運用が容易なフランチャイジー管理システムをつくり、よりスマートなデータ・ビジネスインテリジェンスを提供することができる。また、顧客中心のコマースプラットフォームは、イノベーションを促進するアーキテクチャーを作成し、企業に「将来においても有効な」機能とリスクのないサービスを提供し、企業の意思決定の迅速化と競争上の優位性向上を可能にする。

FreedomPayのクリストファー・クローネンタール社長兼最高技術責任者(CTO)は「ホスピタリティー組織は、時代遅れのレガシープロバイダーによる逡巡をもはや許すことができず、重要な機能をデータ駆動のコネクトされたデジタルアーキテクチャーに同化するべく今行動する必要がある。プロセッサーの大半は、進歩するテクノロジーに遅れずについてゆくことができない」と付言した。

「Commerce Platformは、最小限のリスクと中断でこれを実現するための実行可能な機会を提供する。複数の予約・販売ポイント(POS)でのリアルタイムのやり取りからの取引データを管理することに加えて、何が起きているのか、なぜ起きているのかを明確に理解することができる。購入の過程だけではなく、業界のすべてのサイロを横断し、意思決定に影響を与える重要な要因と経験を明らかにする」

「オープンで統合されたエンジンとしてのプラットフォームを使ってデータを駆動し、ホスピタリティー機能と向き合っている非営業部門とデータをやり取りし、コストを削減し、顧客の経験と売上高を向上させ、ロイヤルティーと長期的収益性を高めるという巨大な潜在的可能性を解き放つのだ」

Hospitality 2020+ The Reasons Why We Talk About Data-Driven Commerce Reportへのアクセスは、以下のリンクを参照:https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2628574-2&h=2985255078&u=https%3A%2F%2Fcampaign.freedompay.com%2Fhospitality%2Freport%2F%3Futm_source%3Dpr%26utm_medium%3Dreferral%26utm_channel%3Dreferral%26utm_content%3Dhospitality-release%26utm_campaign%3Dleadgen-hospitality-hospitality-release-fy19q4-global&a=this+link

▽FreedomPayについて

FreedomPay Commerce Platformは、リテール、ホスピタリティー、宿泊、ゲーム、スポーツ、エンターテイメント、フードサービス、教育、ヘルスケア、金融サービスの分野で、世界中の多くの大企業が選択するテクノロジーである。FreedomPayのテクノロジーは、グローバルコマースの極めて複雑な環境の下で堅実なパフォーマンスを提供する目的で構築されている。同社は世界クラスのセキュリティー環境を維持しており、PCI Security Standards Councilによる北米のPoint-to-Point Encryption(P2PE / EMV)標準に対する得難い検証を最初に獲得した。決済、セキュリティー、ID、およびデータ分析にわたるFreedomPayの堅牢なソリューションは、店舗内、オンライン、モバイルで利用可能であり、迅速なAPIアダプションによりサポートされている。受賞歴のあるFreedomPay Commerce Platformは、複数の大陸にまたがる単一の統合されたテクノロジースタック上で作動し、企業が世界的規模で一貫した再現可能な体験を提供できるようにする。詳細な情報はwww.freedompay.com を参照。

ソース:FreedomPay

▽問い合わせ先

Gug Kyriacou

FWD Consulting

freedompay@fwdconsulting.co.uk

+44 (0) 207 623 2368

Data-Driven Commerce is the 'Game Changer' for Hospitality Businesses Worldwide

PR81401

PHILADELPHIA, Nov. 6, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- "This new report (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2628574-2&h=4169221016&u=https%3A%2F%2Fcampaign.freedompay.com%2Fhospitality%2Freport%2F%3Futm_source%3Dpr%26utm_medium%3Dreferral%26utm_channel%3Dreferral%26utm_content%3Dhospitality-release%26utm_campaign%3Dleadgen-hospitality-hospitality-release-fy19q4-global&a=report )

provides real strategy to outperform the competition in a rapidly evolving market,"

said FreedomPay Founder and CEO, Tom Durovsik

Payments Innovator, FreedomPay, the global leader in secure commerce technology

for lodging, retail, restaurants and other hospitality merchants, today announced

the publication of a new Report entitled Hospitality 2020+ The Reasons Why We Talk

About Data-Driven Commerce.

The extensive analysis takes an in-depth look at how enterprises that wish to

get and stay ahead in a highly competitive and changing sector, need to embrace

a next generation fully integrated customer centric platform across all channels.

More efficient management of big data, and the delivery of improved real-time

business and customer intelligence, while enhancing existing legacy systems, will allow

them to satisfy the demands of increasingly tech-savvy and demanding consumers.

New technology, online services and increased consumer spending power have fuelled

a decade of continuous growth for the hospitality industry. Travel and tourism (including hotel,

lodging and food and beverage) now accounts for over 10% (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2628574-2&h=2179844011&u=https%3A%2F%2Fwww.wttc.org%2F&a=10%25 )

of global GDP. The global hotel industry alone is worth $525bn (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2628574-2&h=3982084669&u=https%3A%2F%2Fwww.ihgplc.com%2F-%2Fmedia%2FFF2DB7BB29C54FF2824393006F15A08F.ashx&a=%24525bn ), with US revenues upward of $200bn annually.

With potentially millions at stake, businesses that deliver seamless,

ultra-convenient experiences that their customers have come to demand

(combining security, payment, loyalty and offers), are those that will achieve

the most significant success in the market. These technological shifts include

the rollout of user-friendly apps, online booking and check-in, advance

ordering and e-loyalty programs.  

Additionally, while many hospitality businesses have focussed their attentions

on front-end improvements, a large number have overlooked vital back-end

functionality, resulting in disjointed and fragmented operational systems which

are a threat to growth and their competitive place in the sector.

FreedomPay Founder and CEO, Tom Durovsik said: "Across the hospitality sector,

businesses of all sizes are finding themselves having to adjust their strategies to

survive in a new data driven era - one of optimistic local and global growth but also

one of unprecedented change in terms of competition, guest expectation,

technological empowerment and data regulation. This report clearly highlights

the advantages of having a truly data driven customer centric strategy that provides

fully integrated solutions via a single payments platform across in-store, online and on-mobile."

A direct relationship with customers

With the hotel industry surpassing $500bn globally, the size of the prize is

attracting large and small operators, all battling for a bigger slice of the pie.

At the same time, pricing power is shifting to the consumer, who is likely to browse

online for venues offering the best value, location, and service reviews.  

Data indicates that enticing customers to book through a provider's proprietary

channel rather than a third-party, results in savings of up to 20%

(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2628574-2&h=2823700473&u=https%3A%2F%2Fwww.cognizant.com%2Fwhitepapers%2Fhospitality-in-the-digital-era-codex2543.pdf&a=20%25 ).

To add to this, 26% of travelers say that service and experience is why they choose

a particular brand when deciding where to stay, which further outlines the importance

of having the right digital architecture in place.

The solution -- value of true end-to end integration

Using an integrated commerce platform as a central data engine allows

businesses to surround and expand current siloed systems, improving the guest

experience, creating an effortless franchisee management system and providing

smarter data and business intelligence. A customer-centric commerce platform

also creates an architecture that fuels innovation and provides businesses with

the ability to 'future-proof' and de-risk services, allowing for agile business

decision making and driving competitive advantage.

Christopher Kronenthal, President and CTO of FreedomPay added: "Hospitality

organizations can no longer allow outdated legacy providers to hold them back

and must act now to assimilate important functions into data driven connected

digital architecture. The vast majority of processors simply cannot keep pace

with advancing technology.   

"A Commerce Platform provides a viable opportunity to achieve this with minimal

risk and disruption. In addition to managing transactional data from real-time

interactions across multiple booking and sales points (POS) -- they are able to

deliver a clear understanding of what is happening and why. Not just within the

purchase journey, but across all industry silos to reveal the key factors and

experiences that are influencing decisions.

"Using a platform as an open and integrated engine to drive data to, and from,

other non-sales facing hospitality functions, unlocks huge potential to reduce

cost, improve customer experience and revenue as well as to enhance loyalty and

long-term profitability."

To access the Hospitality 2020+ The Reasons Why We Talk About Data-Driven

Commerce Report, please visit this link (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2628574-2&h=2985255078&u=https%3A%2F%2Fcampaign.freedompay.com%2Fhospitality%2Freport%2F%3Futm_source%3Dpr%26utm_medium%3Dreferral%26utm_channel%3Dreferral%26utm_content%3Dhospitality-release%26utm_campaign%3Dleadgen-hospitality-hospitality-release-fy19q4-global&a=this+link ).

About FreedomPay

The FreedomPay Commerce Platform is the technology of choice for many of the largest

companies across the globe in retail, hospitality, lodging, gaming, sports and entertainment,

foodservice, education, healthcare and financial services. FreedomPay's technology has been

purposely built to deliver rock solid performance in the highly complex environment of global

commerce. The company maintains a world-class security environment and was first to earn

the coveted validation by the PCI Security Standards Council against Point-to-Point Encryption

(P2PE/EMV) standard in North America. FreedomPay's robust solutions across payments,

security, identity and data analytics are available in-store, online and on-mobile and

are supportedby rapid API adoption. The award winning FreedomPay Commerce Platform

operates on a single, unified technology stack across multiple continents allowing enterprises

to deliver a consistent, repeatable experience on a global scale. For more information,

please visit www.freedompay.com.

SOURCE: FreedomPay

CONTACT: Gug Kyriacou, FWD Consulting, freedompay@fwdconsulting.co.uk,

+44 (0) 207 623 2368

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