◎新人デザイナーのコンペ開く  フィデンツァとVogue共催

Value Retail

◎新人デザイナーのコンペ開く  フィデンツァとVogue共催

AsiaNet 50753

共同JBN 1219(12.9.25)

◎新人デザイナーのコンペ開く  フィデンツァとVogue共催

【ロンドン2012年9月25日PRN=共同JBN】Chic Outlet Shopping(登録商標)Villagesコレクションのひとつ、フィデンツァビレッジ(Fidenza Village)とVogue Italia(イタリア版ヴォーグ)は24日夜、ミラノ市内の展示場パラッツォモランドで新進デザイナーコンペティション「Who is on Next 2012?」の開幕、および彼らの衣服、宝飾品、アクセサリーのセレクション展示をめぐるVogue Talentsとの提携継続を祝賀した。

マルチメディア・ニュースリリースは以下を参照。

http://www.multivu.com/mnr/56607-fidenza-village-and-vogue-italia

フィデンツァビレッジは3年連続してミラノ・ファッションウィークにちなみ、9月21日(金)から24日(月)まで一般公開されるパラッツォモランド専用の内覧会に、Vogue Talentsと提携して参加できることを誇りにしている。Vogue Italiaとフィデンツァビレッジの間で進行中の重要な協力は、新進クリエーティブデザイナーの支援プログラムに対する熱意と献身の共有を物語っている。フィデンツァビレッジはVogue Italiaのフランカ・ソッツァーニ編集長とともに、創造性とファッションの将来のために明日のファッションへの投資、新進デザイナーの支援、素晴らしい遺産の確保に取り組んでいる。会場ではVogueの8年目の「Italian Who is on Next?」プログラムも開催される。プレタポルテファッションとアクセサリーの国内新人デザイナー発掘が狙いだ。

Vogue Talentsが選出した国際新進デザイナーは、フィデンツァビレッジの協力を得て認知され、現地でプロフェッショナルや新トレンドを探し求める一般大衆、ファッション愛好家と会うことができる。

パラッツォモランドのセレクト・デザイナーズコレクションの展示は、彼らの影響とスタイルが世界各地からいかにやって来たか明らかにする。イタリアのデザイナーは「Ely.B.」のエレオノラ・ブルーノ、「10A」のダリア・ダツァンとマテオ・シビック、「Comeforbreakfast」のフランチェスコ・アラーニャとアントニオ・ロマーニ、「LedaOtto」のシモーナ・カッサイとマルタ・サレッティ、「Halaby」のローマを本拠にするレバノン人デザイナー、ギルバート・ハラビーなど。また、デンマークのアン・ソフィー・マドセン、オーストラリアのディオン・リー、カナダのトマス・テイト、ナイジェリアのキサ・フォラウィヨ(宝飾担当はリサ)、ケニアのアデル・デジャク、中国ブランド「Vega Zaishi Wang」の王在実のものもある。

Vogue Talentsとフィデンツァビレッジは協力して2013年秋、ビレッジ内に新ブティックを開店する。フィデンツァビレッジのタレントストアはファッションデザイナー新世代を支援するクリエーティブな小宇宙になる。

Vogue TalentsのためのフィデンツァビレッジとVogue Italiaの提携は、新人ファッションデザイナーに対する関心共有を示している。ファッションを生かす革新的な方法を追求する情熱と切望は、フィデンツァビレッジのDNAの一部といっていい。

▽フィデンツァビレッジ(Fidenza Village)について

Value Retailが運営するChic Outlet Shopping(登録商標)Villagesのひとつ、フィデンツァビレッジはミラノ、ボローニャ両市からわずか60分の場所にあり、イタリアの代表的な高級アウトレットショッピング体験を提供している。フィデンツァビレッジはファッションと高級ホーム用品を提供するアウトレットブティック100店以上を抱えており、1年週7日、イタリア、海外ブランド独自セレクションの前シーズン純正コレクションを希望小売価格の最大70%割引で販売している。Brooks Brothers(ブルックスブラザーズ)、Escada(エスカーダ)、Guess(ゲス)、La Perla(ラペルラ)、Trussardi Jeans(トラサルディジーンズ)は国際ブランドのほんの一例。イタリアのデザイナーズブランド、Baldinini(バルディニーニ)、Bruno Magli(ブルーノ・マリ)、Furla(フルラ)、Simonetta(シモネッタ)の各店もある。ビレッジには、ミラノと毎日往復するShopping Express(商標)のコーチ、ツーリスト・インフォメーションセンター、パーソナルショッピングのサービスもある。各種レストラン、デリカテッセン、カフェもそろっており、ビレッジは高級ショッピング体験と楽しい外出を求める人々の目的地になってきている。詳しい情報は公式サイト(FidenzaVillage.com)を参照。

http://www.multivu.com/mnr/56607-fidenza-village-and-vogue-italia

ソース:Value Retail

Fidenza Village and Vogue Italia Inaugurate Vogue Talents 2012 at Palazzo Morando, Milan - 20 September 2012

PR50753

LONDON, Sept. 25, 2012 /PRN=KYODO JBN/ --

    

    Fidenza Village, one of the Collection of Chic Outlet Shopping(R)Villages,

and Vogue Italia this evening celebrated Palazzo Morando's inauguration of the

Who is on Next 2012? competition for new emerging designers, as well as their

continuing partnership with Vogue Talents in an exhibition featuring a

selection of the talents' clothing, jewellery and accessories.

    To view the Multimedia News Release, please click:

    http://www.multivu.com/mnr/56607-fidenza-village-and-vogue-italia

    In honour of Milan's fashion week, Fidenza Village is proud, for the third

consecutive year, to participate in the Vogue Talents partnership with Palazzo

Morando's dedicated preview that opens to the public from Friday 21 September

until Monday 24 September. This important, ongoing collaboration between Vogue

Italia and Fidenza Village marks a shared passion and dedicates support

programmes to helping emerging creative talent. Together with Vogue Italia's

Franca Sozzani, Fidenza Village is committed to investing in fashion for

tomorrow, supporting emerging talents and ensuring an exciting legacy for the

future of creativity and fashion. The venue will also host Vogue's eighth year

of involvement in the Italian Who is on Next? programme, which aims to find new

national talents in the pret-a-porter fashion and accessories industry.

    International emerging designers chosen by Vogue Talents, thanks to the

collaboration with Fidenza Village, will achieve visibility and meet

professionals in the field as well as the general public and fashion lovers

keen to discover new trends.

    The exhibition of the selected designers' collections at Palazzo Morando

will show how their influences and styles come from all around the world: the

designers include Italian talents Ely.B. by Eleonora Bruno; 10A (Daria Dazzan

and Matteo Cibic); Comeforbreakfast (Francesco Alagna and Antonio Romani);

LedaOtto (Simona Cassai and Marta Saletti); and Halaby (Lebanese designer

Gilbert Halaby who is based in Rome); as well as Anne Sofie Madsen from

Denmark; Dion Lee from Australia; Thomas Tait from Canada; Kisa Folawiyo from

Nigeria with 'Jewel' by Lisa; Adele Dejak from Kenya; and Zaishi Wang from

China with the brand Vega Zaishi Wang.

    The link between Vogue Talents and Fidenza Village will see the launch of a

new boutique in the Village in autumn 2013, The Talent Store at Fidenza Village

- a creative microcosm supporting a new generation of fashion designers.

    The collaboration between Fidenza Village and Vogue Italia for Vogue Talents

demonstrates their shared interest in new fashion talent, as the passion and

desire to explore innovative ways to live fashion is part of the DNA of Fidenza

Village.

    About Fidenza Village

    Fidenza Village, one of the Chic Outlet Shopping(R) Villages by Value

Retail, is located just 60 minutes from both Milan and Bologna, and offers

Italy's leading luxury outlet shopping experience. With more than 100 outlet

boutiques providing fashion and luxuries for the home, Fidenza Village offers

the authentic previous seasons' collections of a unique selection of Italian

and international brands with savings of up to 70% on the recommended retail

price, seven days a week and all year round. Brooks Brothers, Escada, Guess, La

Perla and Trussardi Jeans are just a few of the international brands present,

as well as boutiques of Italian designers including Baldinini, Bruno Magli,

Furla and Simonetta. Services offered by the Village include the Shopping

Express(TM) daily coach service from Milan, a Tourist Information Centre and

personal shopping. With a selection of restaurants, a delicatessen and cafe,

the Village has become a destination for visitors seeking a superior shopping

experience and an enjoyable day out. To find out more, please visit

FidenzaVillage.com

    http://www.multivu.com/mnr/56607-fidenza-village-and-vogue-italia

    SOURCE: Value Retail

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