◎インフォシスBPOがビジネスプロセスを向上させるProcess Progression Modelを発表
◎インフォシスBPOがビジネスプロセスを向上させるProcess Progression Modelを発表
AsiaNet 55985
共同JBN 0232 (2014.2.28)
【バンガロール(インド)2014年2月27日PRN=共同JBN】インフォシス(Infosys)の子会社インフォシスBPO(Infosys BPO)は27日、ビジネスプロセスの最適化とエンドツーエンド変革を加速する総合的かつ革新的なフレームワークであるProcess Progression Model(商標)(PPM)を発表した。
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130122/589162)
インフォシスが開発したPPMは、多様な変革手段と機能を組み合わせ、顧客がビジネスプロセスを段階を追って推進し、各プロセスの効率と効果を最大限に引き出すことを支援する。この新しいフレームワークは、あらかじめ設定された顧客中心のベンチマークに対して各プロセスの進展状況を明確に示し、向上した価値と業績を顧客に提供する。
▽ハイライト
*PPMは深い領域専門的知識、優れたナレッジ管理、強化されたオートメーション、リスクと法令順守のパラメーターを熟練労働の総合力に一体化することによって、サービス提供を向上させる。
*このモデルは、所在地ごとに現在進行しているプロセスの達成度を総合的かつ明確に評価し、業績を向上させるための次の段階を達成するための明確なロードマップを提示する。
*この新モデルは顧客契約の全ライフサイクルに導入され、企業はビジネス課題と機会に素早く対処することが可能となる。
*PPMは企業顧客の特定ニーズを満たすようにカスタマイズされ、顧客に提供される健全性および事業変革価値の一覧を提供する。
▽引用
インフォシスBPOの最高経営責任者兼マネジングディレクターであるガウタム・タッカー氏
「今日のビジネス環境では、サービスプロバイダーはビジネスプロセスを大幅に変革し、組織全体の業績を向上させることが期待されている。Process Progression Model(商標)はインフォシスBPOにとって主要なディファレンシエーター(差別化要因)として寄与し、当社顧客のグローバルビジネス展開を強化するための明確なロードマップを提供する。Process Progression Modelは、長年の実務コンサルティング体験を通じて磨きがかかっており、われわれは顧客と協調的に作業を進め、プロセスの効率と効果を高めることができる。われわれは引き続き当社の顧客のために革新性と最適化を推進する当社の能力向上への投資を継続する」
HfS Researchのチャールズ・サザーランド執行副社長(リサーチ担当)
「PPMを導入することによって、インフォシスBPOは高度な手段を手に入れ、顧客に対する成熟したプロセスとソリューションの提供を強化することが可能となった。この総合的なモデルは柔軟性と透明性を提供し、技術オートメーションやビジネス価値の提供など重要な目的を一体化するので、インフォシスBPOにとっては主要なディファレンシエーターとして役立つことになる。このモデルは、インフォシスBPOが顧客に対する事業価値と業績提供を継続的に実証する重要なツールでもある。これはエンドツーエンド変革を実現する斬新的なモデルであり、顧客に有意義かつ無視できないビジネス上の恩恵をもたらす」
▽追加資料
Infosys BPOのProcess Progression Model(商標)(PPM)は以下を参照。
http://www.infosysbpo.com/about/what-we-do/Pages/process-progression-model.aspx
▽インフォシス(Infosys)について
インフォシスはコンサルティング、テクノロジー、アウトソーシング各ソリューションのグローバルリーダーである。同社は30カ国余りのクライアントが、最先端ビジネス動向で一歩先んじて、競争をしのぐことを可能にする。同社は戦略的識見と優れた実行力を結合する共同開発の画期的ソリューションによって、変化する世界で組織を変革し努力するクライアントを支援する。年間売上高74億米ドル、15万8000人余りを雇用しているインフォシス(NYSE:INFY)は、いかにしてBuilding Tomorrow’s Enterprise(登録商標)を目指しているかの詳細は以下のサイトを参照。http://www.infosys.com(http://www.infosys.com/Pages/index.aspx)
▽インフォシスBPO(Infosys BPO Ltd.)について
インフォシスBPO(http://www.infosysbpo.com)は、インフォシスのビジネスプロセス・アウトソーシングの子会社で、2002年4月に創立された。インフォシスBPOは、統合したエンドツーエンドのアウトソーシングに専念し、コスト削減、継続的な生産性向上、プロセスの再設計を通じて顧客に業務変換の利益を還元している。インフォシスBPOはインド、ポーランド、チェコ、オランダ、南アフリカ、ブラジル、メキシコ、コスタリカ、米国、中国、フィリピン、日本、オーストラリアで営業活動を展開し、2013年12月31日現在、2万7894人を雇用している。2012-13会計年度の総売上高は5億8310万ドル。
▽問い合わせ先
Shruti Nambiar
Infosys BPO
+91-8884578918
shruti_nambiar01@infosys.com
Ken Montgomery
GolinHaris, USA
+1-415-318-4399
KMontgomery@GolinHarris.com
Chaitali Pishay
The PRactice
+91-9379917540
chaitali@the-practice.net
ソース:Infosys
Infosys BPO Creates the Process Progression Model(TM) to Improve Business Outcomes for Clients
PR55985
BANGALORE, India, Feb. 27, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --
- Infosys BPO, a subsidiary of Infosys, today unveiled its Process
Progression Model(TM) (PPM), a holistic and innovative framework to accelerate
optimization and end-to-end transformation of business processes.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130122/589162 )
PPM brings together multiple transformation levers and competencies
developed by Infosys to help clients progress their business processes in a
phased way and maximize efficiency and effectiveness of each process. The new
framework maps the progress of each process against pre-defined client-centric
benchmarks to deliver enhanced value and improved business outcomes for clients.
Highlights:
- PPM improves service delivery by bringing together the combined strengths
of a proficient workforce with deep domain expertise, superior knowledge
management, enhanced automation and assured monitoring of risk and compliance
parameters
- The model provides a comprehensive and transparent assessment of current
process maturity at a location level and outlines a clear roadmap for achieving
the next phase of improved business results
- The new model will be deployed across the entire lifecycle of a client
engagement. It will enable enterprises to respond quickly to business
challenges and opportunities
- PPM is customized to suit specific needs of client enterprises and offers
a unified view of the health and business transformation value delivered to the
client
Quotes:
Gautam Thakkar, Chief Executive Officer and Managing Director, Infosys BPO:
In today's business environment, service providers are expected to
significantly transform business processes and enhance organizational
performance. The Process Progression ModelTM serves as a key differentiator for
Infosys BPO by providing a clear roadmap to enhance our clients' global
business operations. Honed through years of practitioner consulting experience,
it helps us to work collaboratively with clients and amplify process efficiency
and effectiveness. We will continue to invest in our capabilities to drive
innovation and optimization for our clients.
Charles Sutherland, EVP Research, HfS Research:
"The deployment of PPM provides Infosys BPO with an advanced methodology
enabling the enhanced delivery of mature processes and solutions to clients.
The holistic model provides flexibility and transparency, and integrates
important objectives such as technology automation and business value delivery,
thus serving as a key differentiator for Infosys BPO. It is also a valuable
tool for the company to document the delivery of operational value and business
outcomes for clients on an ongoing basis. It is a progressive model enabling
end-to-end transformation, to provide significant and measurable business
benefits to clients."
Additional Resource:
Infosys BPO Process Progression Model(TM) (PPM)
[http://www.infosysbpo.com/about/what-we-do/Pages/process-progression-model.aspx
]
About Infosys
Infosys is a global leader in consulting, technology and outsourcing
solutions. We enable clients, in more than 30 countries, to stay a step ahead
of emerging business trends and outperform the competition. We help them
transform and thrive in a changing world by co-creating breakthrough solutions
that combine strategic insights and execution excellence. Visit
http://www.infosys.com [http://www.infosys.com/Pages/index.aspx ] to see how
Infosys (NYSE: INFY), with $7.4B in annual revenues and 158,000+ employees, is
Building Tomorrow's Enterprise(R) today.
About Infosys BPO
Infosys BPO Ltd. (http://www.infosysbpo.com), the business process
outsourcing subsidiary of Infosys Ltd., was set up in April 2002. Infosys BPO
focuses on integrated end-to-end outsourcing and delivers transformational
benefits to its clients through reduced costs, on-going productivity
improvements, and process reengineering. Infosys BPO operates in India, Poland,
the Czech Republic, the Netherlands, South Africa, Brazil, Mexico, Costa Rica,
the United States, China, the Philippines, Japan and Australia, and as of
December 31, 2013, employed 27,894 people. It closed FY 2012-13 with revenues
of $583.1 million.
Safe Harbor
Certain statements in this release concerning our future growth prospects
are forward-looking statements, which involve a number of risks and
uncertainties that could cause actual results to differ materially from those
in such forward-looking statements. The risks and uncertainties relating to
these statements include, but are not limited to, risks and uncertainties
regarding fluctuations in earnings, fluctuations in foreign exchange rates, our
ability to manage growth, intense competition in IT services including those
factors which may affect our cost advantage, wage increases in India, our
ability to attract and retain highly skilled professionals, time and cost
overruns on fixed-price, fixed-time frame contracts, client concentration,
restrictions on immigration, industry segment concentration, our ability to
manage our international operations, reduced demand for technology in our key
focus areas, disruptions in telecommunication networks or system failures, our
ability to successfully complete and integrate potential acquisitions,
liability for damages on our service contracts, the success of the companies in
which Infosys has made strategic investments, withdrawal or expiration of
governmental fiscal incentives, political instability and regional conflicts,
legal restrictions on raising capital or acquiring companies outside India, and
unauthorized use of our intellectual property and general economic conditions
affecting our industry. Additional risks that could affect our future operating
results are more fully described in our United States Securities and Exchange
Commission filings including our Annual Report on Form 20-F for the fiscal year
ended March 31, 2013 and on Form 6-K for the quarter ended December 31, 2013.
These filings are available at http://www.sec.gov. Infosys may, from time to
time, make additional written and oral forward-looking statements, including
statements contained in the company's filings with the Securities and Exchange
Commission and our reports to shareholders. The company does not undertake to
update any forward-looking statements that may be made from time to time by or
on behalf of the company unless it is required by law.
For more information, please contact:
Shruti Nambiar
Infosys BPO
+91-8884578918
shruti_nambiar01@infosys.com
Ken Montgomery
GolinHaris, USA
+1-415-318-4399
KMontgomery@GolinHarris.com
Chaitali Pishay
The PRactice
+91-9379917540
chaitali@the-practice.net
SOURCE: Infosys
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