「#BookingHero」をつけて投稿するだけ! ブッキング・ドットコムが25,000ユーロ相当のポイントが当たるSNSキャンペーンを実施
「#BookingHero」をつけて投稿するだけ!
ブッキング・ドットコムが25,000ユーロ相当のポイントが当たるSNSキャンペーンを実施
ブッキング・ドットコムが、最高な旅行の思い出を陰ながら支えているヒーローたちに光を当てるSNSキャンペーンを実施
AsiaNet 71126
[2017年11月21日 :日本発表] 彼女にビーチでプロポーズをする際、直前に相談したにもかかわらず全力で協力してくれたホテルのスタッフ。予約していた空港行きのタクシーがなかなか迎えに来なかったとき、飛行機に間に合うようにと自ら車で送ってくれたアパートメントのオーナーさん。これまでの旅行を思い返してみると、宿泊先のスタッフやオーナーひとりの力で、滞在が最高な思い出になったり、ピンチから救われた経験はありませんか?世界最大のオンライン宿泊予約サイト Booking.com (ブッキング・ドットコム)の日本法人 ブッキング・ドットコム・ジャパン株式会社(本社:東京都港区 代表:アダム・ブラウンステイン 以下:ブッキング・ドットコム)では、こうした「Hero(ヒーロー)」とも呼ぶべき縁の下の力持ちに関する投稿を対象としたSNSキャンペーンを実施いたします。当選した方には、ブッキング・ドットコムで利用できる最大25,000ユーロ相当のポイントをプレゼントします。
リリースの詳細はブッキング・ドットコムのジャパンNewsroomページで日本語でご確認いただけます。(https://news.booking.com/ja/)
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【メディアお問い合わせ先】
Booking.com PR事務局(株式会社イニシャル内)
MAIL:booking.com@vectorinc.co.jp
ブッキング・ドットコム・ジャパン株式会社 広報担当:岩崎健
MAIL:JapanPR@booking.com
日本におけるブッキング・ドットコム
2009年に渋谷に最初のオフィスを開設。現在約350名以上の従業員が日本国内のオフィスで働いており、内200名以上がインハウスのカスタマーサービスのスタッフです。国内に、6つのオフィス(東京に2ヶ所、大阪、福岡、札幌、沖縄)があります。現在、国内では約1万4,000軒以上の宿泊施設の予約が可能(2017年8月時点)です。
ブッキング・ドットコムについて
1996年にアムステルダムにて設立されたブッキング・ドットコムは、オランダの小さなスタートアップ企業から、世界最大のオンライン宿泊予約サイトに成長しました。 プライスライングループ(NASDAQ:PCLN)の一部であるブッキング・ドットコムは現在、世界70カ国・204のオフィスを設け、15,000人以上の従業員が所属しています。世界中人々に世界を体験していただくことを使命とし、気軽な旅を実現できるよう、最新の技術を取り入れています。ブッキング・ドットコムでは、アパートメント、家族経営のB&B(ベッド&ブレックファスト)スタイルの施設から、5つ星の高級リゾート、ツリーハウス、さらにはイグルーに至るまで、世界最大の宿泊施設数を提供しています。ブッキング・ドットコムのウェブサイトとモバイルアプリは、43の言語で利用でき、世界140万軒以上の施設を、227ヶ国と地域で11万以上の都市で提供しています。毎日、150万部屋以上が予約されており、お客様は24時間いつでも43の言語でサポートを受けることができます。ビジネスやレジャー等の用途に限らず、ブッキング・ドットコムで簡単に理想的な宿泊施設の予約が無料で行えます。
1996年に設立した、Booking.com B.V.はBooking.com(TM)(http://www.booking.com)の運営会社で、The Priceline Group(NASDAQ: PCLN)グループのメンバーです。さらに詳しい情報は、http://www.booking.comをご参照ください。また、Twitter、Instagram、Facebookの公式アカウントを開設して
います。
(日本語リリース:クライアント提供)
Nominate Your #BookingHero for a Chance to Win 25k Euros to Spend on Booking.com
PR71126
AMSTERDAM, Nov 20, 2017, /PRNewswire=KYODO JBN/--
Booking.com celebrates incredible guest experiences with global
social media competition to honour the unsung heroes that make travel magic
happen every day
Booking.com has launched a new social media competition, asking travellers
to think back on their most unforgettable travel memories and those that made
them happen. Remember the hotel employee that helped you organise a last-minute
proposal on the beach so you could pop the question in paradise? Or the
apartment owner that drove you to the airport when your taxi didn't show up so
you didn't miss your flight? What do these special moments have in common?
Someone went out of their way to make or save your trip and now Booking.com
wants to hear all about it. Booking.com is inviting travellers to nominate the
people that transformed their Booking.com stay into something remarkable to be
eligible for a chance to win 25,000 EURO to spend on Booking.com.
To nominate a Booking Hero and enter the competition, customers simply need
to share their story on Facebook, Instagram or Twitter and use the #BookingHero
hashtag, remembering to tag @bookingcom. They should include the name of the
property on Booking.com, the Hero's position at the property and a description
of why they're nominating them.
Booking.com will choose the three most exceptional stories of hospitality
professionals going above and beyond the call of duty to create extraordinary
experiences for their guests. One lucky Hero and the customer who nominated
them will each win 25,000 EUROS to spend on Booking.com, with the two
runners-up and their nominating customers each winning 5,000 EURO in
Booking.com travel credit.
For the full release and more information, visit Booking.com's global media
room [
] .
About Booking.com [https://www.booking.com ]:
Established in 1996 in Amsterdam, Booking.com B.V. has grown from a small
Dutch start-up to one of the largest travel e-commerce companies in the world.
Part of The Priceline Group (NASDAQ: PCLN), Booking.com now employs more than
15,000 employees in 204 offices in 70 countries worldwide.
With a mission to empower people to experience the world, Booking.com
invests in digital technology that helps take the friction out of travel. At
Booking.com, we connect travellers with the world's largest selection of
incredible places to stay, including everything from apartments and vacation
homes to 5-star luxury resorts, tree houses and even igloos.
CONTACT DETAILS FOR BOOKING.COM: mediarelations@booking.com
SOURCE: Booking.com
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