ソーダストリームが飲料の画期的イノベーション「スパークリング・ゴールド」を発売
ソーダストリームが飲料の画期的イノベーション「スパークリング・ゴールド」を発売
AsiaNet 71249 (1911)
【エアポートシティー(イスラエル)2017年11月27日PR Newswire=共同通信JBN】
*世界最大の炭酸水ブランドがバブリーなクリスマスに向けて、ドイツのリースリング風味を加えたおいしい炭酸飲料を発表
ソーダストリーム(SodaStream International Ltd.)(NASDAQ: SODA)は、炭酸水に加えるアルコール濃縮材の限定版「スパークリング・ゴールド(Sparkling Gold)」を発売すると発表した。このフルーティーなリースリングワインの風味に似た舌にピリッとくる逸品は、SodaStream Germanyのオンラインショップ(www.sodastream.de )限定で販売される。
Photo: https://mma.prnewswire.com/media/610497/SodaStream_Sparkling_Gold_Ambiente_Fest2.jpg
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ソーダストリームの「スパークリング・ゴールド」限定版は革新的な開発プロセスの成果で、消費者が熱中できる炭酸飲料として考案された。2017年10月にドイツで実施された独立系市場調査によると、調査対象の76%はソーダストリームの「スパークリング・ゴールド」をフランスのシャンパンブランド「モエ・エ・シャンドン」や「ヴーヴ・クリコ」と同等もしくはそれ以上楽しんでいた(注)。
ソーダストリームのダニエル・バーンバウム最高経営責任者(CEO)は「ソーダストリームは人々の飲み方を転換している。世界の数百万人がソーダストリームを使い、普通の水道水をボタン一押しで新鮮な炭酸水に変えている。楽しく面白い濃縮材はこのホリデーシーズン中、より多くのユーザーがお祝いの飲料を楽しみ、熱中できるチャンスを与える。乾杯!」と語った。
ソーダストリームの「スパークリング・ゴールド」は、「スパークリング・ゴールド」1対炭酸水5の推奨混合比で調合すればアルコール度数10%になる。「スパークリング・ゴールド」は、ホリデー祝賀12杯分の200mlの美しい金色ガラスボトル入り。
▽ソーダストリームについて
ソーダストリーム(SodaStream)は販売量が世界ナンバーワンの炭酸水ブランドで、「Sparkling Water Makers(スパークリング・ウオーター・メーカー)」のトップメーカー兼ディストリビューターである。同社は消費者が水道水を容易にかつ数秒間で炭酸水およびフレーバー付きの炭酸水に変換することを可能にした。ただの水を楽しく面白い飲み物に変えることで、ソーダストリームは消費者がより多くの水分をとる手助けをしている。「スパークリング・ウオーター・メーカー」はペットボトルや缶入りの炭酸飲料を飲んでいる消費者に向けた高度に差別化された革新的なソリューションである。その製品は、健康やウェルネスを推進し、環境に優しく、コスト効率が良く、利用に合わせてカスタマイズできて、使うことが楽しくなる。製品は世界45カ国の8万店を超える小売店で入手可能である。
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▽報道関係問い合わせ先
Maayan Nave
Head of Global Communications
SodaStream International
maayann@sodastream.com
(注)2017年10月の独立系市場調査。対象者100人。女性の76%が「スパークリング・ゴールド」を「とてもおいしい」あるいは「おいしい」と回答。「モエ・エ・シャンドン」については56%、「ヴーヴ・クリコ」は67%が同じように回答した。
ソース:SodaStream International Ltd.
SodaStream Launches 'Sparkling Gold' Groundbreaking Beverage Innovation
PR71249
AIRPORT CITY, Israel, Nov. 27, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- World's Largest Sparkling Water Brand Introduces fine sparkling drink with
Riesling flavor in Germany for a Bubbly Christmas
SodaStream International Ltd. (NASDAQ: SODA), is announcing the launch of its
limited edition line, 'Sparkling Gold,' a fine alcoholic concentrate to be
added to sparkling water. This sparkling tangy tongue pleaser, resembling the
taste of a fruity Riesling wine, is available exclusively on the SodaStream
Germany online shop at www.sodastream.de.
Photo:
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Logo:
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SodaStream 'Sparkling Gold' limited edition is the result of an innovative
development process, designed to enable consumers a variety of indulging,
sparkling drinks. An independent market research test conducted in Germany in
October 2017, established that 76 percent of people surveyed enjoyed the taste
of SodaStream 'Sparkling Gold' as much as or more than French champagne brands
'Moet & Chardon' and 'Veuve Clicquot'. [1]
"SodaStream is changing the way people drink. Millions of people around the
globe enjoy using SodaStream to transform their ordinary tap water into fresh
sparkling water at the touch of a button," said Daniel Birnbaum, Chief
Executive Officer of SodaStream. "Fun and exciting concentrates give more users
the opportunity to enjoy and even indulge in festive beverages this holiday
season… Cheers!"
SodaStream 'Sparkling Gold' contains 10 percent alcohol by volume when prepared
using the recommended mixing ratio of one part 'Sparkling Gold' concentrate to
five parts sparkling water. 'Sparkling Gold' comes in a beautiful 200ml
gold-tinted glass bottle that creates 12 glasses of holiday celebration.
About SodaStream
SodaStream is the No. 1 sparkling water brand in volume in the world and the
leading manufacturer and distributor of Sparkling Water Makers. SodaStream
enables consumers to easily transform ordinary tap water into sparkling water
and flavoured sparkling water in seconds. By making ordinary water fun and
exciting to drink, SodaStream helps consumers drink more water. Sparkling Water
Makers offer a highly differentiated and innovative alternative to consumers of
bottled and canned carbonated soft drinks. The products promote health and
wellness, are environmentally friendly, cost effective, and are customizable
and fun to use. Products are available at more than 80,000 retail stores across
45 countries. To learn more about how SodaStream makes water exciting and
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( https://twitter.com/SodaStreamUSA ), Pinterest (
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Media Contact:
Maayan Nave
Head of Global Communications
SodaStream International
maayann@sodastream.com
[1] independent market research October 2017, 100 testers, 76% of women
"Sparkling Gold" tastes very good or good, 56% "Moet & Chandon", 67% "Veuve
Clicquot".
SOURCE: SodaStream International Ltd.
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