インフルエンサー産業のトークン化を目指すインダハッシュ(indaHash)、メインICOの開始について発表
インフルエンサー産業のトークン化を目指すインダハッシュ(indaHash)、メインICOの開始について発表
AsiaNet 71255
ニューヨーク、2017年11月29日/PRNewswire/ --
世界で最も急成長のインフルエンサー・マーケティング・プラットフォーム、プレICOに成功。インフルエンサー産業に革命を起こすべく、メインICOの実施へ
デジタル界のインフルエンサー30万人以上をつなぎ、世界中の様々なブランドのフォロワー10億人以上へリーチを持つ、世界的なテクノロジー・プラットフォーム、インダハッシュ・ドット・コム(indaHash.com)は本日、同社ICOのローンチについて発表しました。インダハッシュ・コイン(indaHash Coin)はソーシャル・メディア上のインフルエンサーやそのオーディエンス、ならびに様々なブランドへ提供される世界的な仮想通貨用ストラクチャーです。インダハッシュは、それぞれのオーディエンスの行動を重視した仮想通貨をインフルエンサーが自ら作成できるエコシステムを発表する予定です。インダハッシュ・コインの提供によってインダハッシュは、急速に成長しつつある仮想通貨市場へ、同社が抱える世界的なインフルエンサーのネットワークが参加することを可能にすると同時に、インフルエンサー、ブランド、そしてオーディエンス間に存在する様々な問題や課題を解決します。プレICOには4日間で100ヵ国以上から4,400人以上が参加し、ハードキャップに到達して成功裏に終わりました。メインICO (http://indahash.com/ico )は2017年11月29日に開始し、2017年12月20日まで継続する予定です。
(写真: http://mma.prnewswire.com/media/609678/indaHash_Logo.jpg )
(写真: http://mma.prnewswire.com/media/609679/indaHash_ICO.jpg )
高度に構造化された仮想経済システムを持つインダハッシュ・コインは、インフルエンサーによる全ての活動を網羅し、成長過程にあるこの市場の価値を反映させることで、世界基準の仮想通貨となる可能性を秘めています。今回のICOは、デジタル上のトレンドセッターに最新の支払い方法へのアクセスを提供しながら、より革新的で安全なプラットフォーム上で、単純化されたシームレスな支払いを行えるようにするための道を開きます。インダハッシュ・コインは優秀な商品、確実な実績、順調な売り上げ、そしてコカコーラ(Coca-Cola)、マクドナルド(McDonald's)、ロレアル(L'Oreal)といった有名なクライアントを併せ持ち、国際的なビジネスを展開してきました。
動画 -https://www.youtube.com/watch?v=AQ4MUrCBxQ4&t=5s
インダハッシュの仕組み: インダハッシュの仮想経済システムは、ブランド、インフルエンサー、オーディエンスという3つのグループ間で機能しています。
ブランド
・ ブランドは、マーケティング・キャンペーンに際してインフルエンサーへ報酬を支払うために
インダハッシュ・コイン (http://indahash.com/ico )を利用することができます。このため
インフルエンサーは、どのような場所にいても、30~60日もの間待たずに、即座に支払いを
受け取ることができます。「ペイ・ウィズ・フェーム (Pay-With-Fame)」という全く新しい
サービスの一環として、インフルエンサーは自らが入手したインダハッシュ・コインを、様々な
ブランドによる様々なオファーと交換できる可能性があります。例えばインフルエンサーへは、
限定版の製品や各種イベント、特別なワークショップなどへ早めのアクセス権が与えられます。
この新しいサービスは、インフルエンサーが、通常は受けることのない製品やサービスに対して
特別な割引を受けられるようにすることで、ブランドがインフルエンサーと協力する方法を
変えます。また、望ましいトレンドセッターから信頼性の高いレビューを受けることで、
ブランドもまたこのサービスの恩恵を受けることができます。
インフルエンサー
・ インフルエンサーは、インダハッシュ・コインをベースに自身のトークンを作成し、報酬や
ゲーム化によってオーディエンスのエンゲージメントを高めるために用いることができます。
また、所有しているトークンは払い出しを求めることも、将来的に仮想通貨市場で価値が
挙がることを見込んで所有しておくことも可能です。最も重要なのは、インダハッシュ
・コインによる払い出しを受けることでインフルエンサーも、現在成長し、変化しつづけて
いる仮想通貨業界に関わることができる、という点です。
オーディエンス(フォロワー)
・ インフルエンサーのオーディエンスは、収集したトークンを、インフルエンサーがそれぞれのコミュニティー専用に設定したアクティビティーと交換することができます。例えば、インフルエンサー個人が設定した賞品や、1対1での面会、あるいはその他の社会的なアクティビティーと交換することができます。
インダハッシュの共同設立者であるバーバラ・ソルティシンスカ(Barbara Soltysinska)氏は次のようにコメントしています。「私達はビジネスとしては、デジタルの世界に存在します。ですから、現在急速に人気を増している仮想通貨を取引するプラットフォームを私達が開設するのはきわめて理にかなっています。インダハッシュ・コインの提供開始によって、インフルエンサーによるマーケティングの世界をトークン化し、ブランドとの協力やオーディエンス開発などの面で革命を起こしたいと考えています。そして、インフルエンサー、ブランド、ファン基盤との間に存在する様々な問題や課題を解決して行きたいと考えています。」
インダハッシュICOのタイムライン、導入、および配分:
・ ICOは2017 年11月29日に開始し、同12月20日に終了します。
・ ICOのストラクチャーは既に実績のあるスマート契約テクノロジーを基盤として構築され、
即座にイーサリアム(Ethereum)によるインダハッシュ・コインの取引が行われます。
・ 全コインの80%が、プレICOおよびICO中に入手可能です。また、全コインの最大18%が、
現在のまたは新たなインフルエンサーによるエンゲージメントを維持する、あるいは啓蒙する
ために用いられます。
このレリース時で、70ヵ国にいる33万人以上のソーシャル・メディア・ユーザーがインダハッシュのアプリを使用しています。発行されたトークンの18%は、インフルエンサーを啓蒙し、インフルエンサーがインダハッシュ・コインを活発に利用するモチベーションを提供し、またコインの利点を完全に理解する手助けをするために用いられます。
仮想通貨が世界の金融市場で正当性と牽引力を増しています。その中、ソーシャル・メディア上のインフルエンサー達に対してこの形式による支払いを開くことによってインダハッシュは、インフルエンサー・マーケティング業界にとっての新たなビジネス・モデルを創り出す最先端に立ち、また常に革新的であり続けることができます。
トークン販売の詳細、または事前登録については次のリンク先よりご覧いただけます:indahash.com/ico (http://indahash.com/ico )。
ホワイト・ペーパーは次のリンク先よりダウンロードいただけます:
https://indahash.com/assets/images/ico_landing/reports/indahash_whitepaper_ico.pdf
インダハッシュについて:
インダハッシュはインスタグラム、フェースブック、スナップチャット(Snapchat)上のデジタル・インフルエンサーによるコンテンツ・マーケティング・キャンペーンを自動化する国際的なテクノロジー・プラットフォームで、2016年の初めにローンチされました。それ以来、同プラットフォームはEU、MENA、アメリカ、南アフリカ、インドなどの70市場以上で、コカコーラ、マクドナルド、ピー・アンド・ジー(P&G)、ロレアル(L'Oreal)などによる1,000以上のキャンペーンを実施するために使われています。30万以上のデジタル・インフルエンサーが同アプリに登録しており、そのリーチは合計で5億人以上に登ります。
情報源: インダハッシュ(indaHash)
(日本語リリース:クライアント提供)
indaHash Announces Launch of Main ICO to Tokenize the Influencer Industry
PR71255
NEW YORK, Nov. 29, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
World's fastest growing influencer marketing platform successfully closes
pre-ICO and debuts main ICO to revolutionize the influencer industry
indaHash.com [http://indahash.com ], the global technology platform that
connects more than 300,000 digital influencers with a combined reach of 1
billion followers to brands around the world, today announced the launch of
their ICO. The indaHash Coin is a universal cryptocurrency structure available
to social media influencers, their audiences and brands. indaHash is
introducing an ecosystem that enables influencers to create their own
cryptocurrencies, which would value the activity of their audience. With the
introduction of the indaHash Coin, indaHash will solve a wide range of issues
and challenges between influencers, brands and audiences, while allowing their
network of global influencers to play a part in the rapidly growing
cryptocurrency market. The pre-ICO successfully closed 100% of its hard cap in
4 days with over 4,400 participants from over 100 countries, and the main ICO
[http://indahash.com/ico ] will begin on November 29, 2017 and run through
December 20, 2017.
Logo: http://mma.prnewswire.com/media/609678/indaHash_Logo.jpg
Photo: http://mma.prnewswire.com/media/609679/indaHash_ICO.jpg
Because of a highly structured crypto-economic system, the indaHash Coin
has the potential to become the world-standard cryptocurrency for settling all
influencer activities, reflecting the value of this growing market. This ICO
paves the way to enable simplified, seamless deposits on an innovative and
secure platform, while granting digital tastemakers access to a leading-edge
form of payment. It comes from an international business with a proven
product, established track record, healthy revenue and recognizable clients
including Coca-Cola, McDonald's and L'Oreal.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=AQ4MUrCBxQ4&t=5s
How it works: The indaHash crypto-economic system works between three
groups: brands, influencers and audiences.
Brands
- Brands can use indaHash Coin [http://indahash.com/ico ] to reward
influencers for marketing campaigns. Because of this, influencers, no matter
where they are located, can receive transfers immediately, eliminating the
30-60 day waiting periods for payments. As part of a completely new service,
"Pay-With-Fame", influencers will have the possibility of exchanging their
earned indaHash Coins for a variety of different offers from brands. For
example, influencers will receive early access to limited edition products, as
well as events and exclusive workshops. The new feature will change the way
brands work with influencers by allowing influencers to receive exclusive
discounts on products and services they wouldn't normally receive. Brands will
also benefit from this feature by receiving authentic reviews from desirable
trendsetters.
Influencers
- Influencers, based on indaHash Coin, can create their own tokens and use
them to increase their audience engagement by rewards and gamification. They
are also able to exchange their tokens for payout, or hold onto them in hopes
their value will grow with time based on the cryptocurrency marketplace. Most
importantly, payout with indaHash Coin will allow them to be an integral part
of the growing and evolving cryptocurrency industry.
Audience (followers)
- Influencer audiences can use collected tokens and exchange them for
exclusive actions set by the influencer for their community. For example,
customized prizes personalized by the influencer, one on one meetings and other
social activities.
Barbara Soltysinska, co-founder of indaHash.com commented, "As a business,
we exist in the digital realm so it makes perfect sense to open up the platform
to transactions in cryptocurrency which is rapidly growing in popularity. With
the introduction of indaHash Coin, we want to tokenize the influencer marketing
world and create a revolution in terms of brand cooperation and audience
development, solving a wide range of issues and challenges between influencers,
brands and fan bases."
Timeline, implementation and distribution of the indaHash ICO:
- ICO begins November 29 and will run through December 20, 2017.
- ICO structure will be built on proven smart contract technology and
perform an immediate exchange of indaHash Coins from Ethereum.
- 80% of all coins are available during pre-ICO and ICO. A maximum of 18%
of the total supply of coins will be used to engage and educate existing and
new influencers.
At the time of this release, the indaHash app is used by over 330,000
social media users in 70 countries. Eighteen percent of the token emission will
be used to help educate influencers and motivate them to actively use and fully
understand the benefits of the indaHash Coin.
As cryptocurrency gains legitimacy and traction within the global financial
market, opening up this form of payment to social influencers allows indaHash
to be at the forefront of creating a new business model for the influencer
marketing industry and stay highly innovative.
For more information or to pre-register for token sales visit
indahash.com/ico [http://indahash.com/ico ].
Whitepaper download:
https://indahash.com/assets/images/ico_landing/reports/indahash_whitepaper_ico.pdf
About indaHash:
indaHash - is an international technology platform that automates content
marketing campaigns with digital influencers on Instagram, Facebook and
Snapchat. It was launched at the beginning of 2016. Since then, the platform
has been used to execute over 1000 campaigns in EU, MENA, USA, South Africa,
India (in total, over 70 markets) for brands such as Coca-Cola, McDonald's,
P&G, or L'Oreal. The app has over 300,000 registered digital influencers with a
total reach of over half a billion followers.
Source: indaHash
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