THOMAS SABOがトロピカル・シリーズで2018年春夏シーズンのムードを演出
THOMAS SABOがトロピカル・シリーズで2018年春夏シーズンのムードを演出
AsiaNet 71318
【ラウフ・アン・デル・ペグニッツ、ドイツ2017年11月30日PR ニュースワイヤー】
鮮やかなジュエリー・カラー、精巧にデザインされた貴重なアイテムおよび文化の多様性を演出した2018年春夏コレクションにおいて、THOMAS SABOはこれまでにない明るいカラーを取り入れた、スターリング・シルバー・コレクションの象徴的なデザイン・ランゲージに焦点を当てています。新しいトロピカル・シリーズの神秘的な熱帯をモチーフにしたスタイル・ステートメントは特別なアクセントになっています。
(写真: http://mma.prnewswire.com/media/611819/THOMAS_SABO.jpg )
(写真: http://mma.prnewswire.com/media/611821/Parrot_Pendant.jpg)
フィリグリーのハンドクラフトのステートメント・ペンダントはハイライトとして人々を魅了しています。オウムやサンストーン・アミュレットがカラー、アステカからインスピレーションを受けた模様およびフィリグリー装飾とともに輝きを放ちます。さらに、スイング・フェザーのネックレスやリング、イヤリングおよびブレスレットは、個々のジュエリー作品に印象を与えています。
THOMAS SABOクリエイティブ・ディレクターのSusanne Kölbli氏は「トロピカル・シリーズは、見事に制作されたジュエリー作品において、ジャングルの暗緑色、動物・植物のカラーと鮮やかな光の反射との間のコントラストを読み取っています」と述べました。
トロピカル・シリーズはスターリング・シルバー・コレクションのその他の多くのイノベーションに加えて、すべてのTHOMAS SABOショップとショップ・イン・ショップ、http://www.thomassabo.com、 および2018年1月中旬から提携パートナーから利用できます。
画像は編集を目的としてここから
(http://images.thomassabo.com/www/2/2017/11/TS_Tropical_SS18_images.zip )
ダウンロードできます。
THOMAS SABOについて
THOMAS SABOは世界をリードするジュエリー、ウオッチ、ビューティー企業で、女性と男性用ライフスタイル製品のデザイン、販売、流通を手掛けています。1984 年にドイツで創業された同社は、5大陸で合計1,860名の従業員を雇い、300前後の直営店を運営しています。THOMAS SABOはまた、世界の約2800社および大手航空、クルーズ会社と販売提携をしています。
報道関係問い合わせ先:
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
国際 & 企業PR責任者
+49912397150
press@thomassabo.com
ソース:THOMAS SABO GmbH&Co. KG
(日本語リリース:クライアント提供)
THOMAS SABO is Getting in the Mood for Spring/Summer 2018 with the Tropical Series
PR71318
LAUF AN DER PEGNITZ, Germany, Nov. 30, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Vivid jewellery colours, elaborately designed precious items and cultural
diversity - for spring/summer 2018, THOMAS SABO is focusing on the iconic
design language of the Sterling Silver Collection with an unprecedented
intensity of colour. The style statements of the tropical-mythical motifs of
the new Tropical series are special eye-catchers.
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/611819/THOMAS_SABO.jpg )
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/611821/Parrot_Pendant.jpg)
Filigree handcrafted statement pendants enchant as a highlight. The parrot and
the sunstone amulet sparkle with their colours, Aztec-inspired patterns and
filigree decoration. In addition, necklaces with swinging feathers as well as
rings, earrings and bracelets impress in individual jewellery creations. The
THOMAS SABO Snake fascinates for the first time as a ring, pendant, bangle or
single earring in a green and turquoise look.
"Our Tropical series interprets the contrast between the dark green of the
jungle, the colours of the animals and plants and sparkling light reflections
in masterfully crafted jewellery creations," says Susanne Kölbli, Creative
Director at THOMAS SABO.
The Tropical series, in addition to many other innovations from the Sterling
Silver Collection, will be available in all THOMAS SABO shops and
shop-in-shops, at http://www.thomassabo.com as well as from selected partners
from mid-January 2018.
Image material is available to download for editorial purposes here
[http://images.thomassabo.com/www/2/2017/11/TS_Tropical_SS18_images.zip].
About THOMAS SABO
THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery and watches companies,
designing, selling and distributing lifestyle products for women and men. The
company, established in 1984 by Thomas Sabo in Germany, operates around 300 of
its own shops across all five continents with a total of 1,860 employees.
THOMAS SABO also collaborates globally with approximately 2,800 trade partners
as well as leading airlines and cruise operators.
Press contact
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
Head of International & Corporate PR
+49912397150
press@thomassabo.com
Source: THOMAS SABO GMBH & Co. KG
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