Rosewood Hotel GroupがKHOS(TM)を立ち上げ
Rosewood Hotel GroupがKHOS(TM)を立ち上げ
AsiaNet 71403 (1978)
【香港2017年12月7日PR Newswire=共同通信JBN】
*新しいグローバルビジネス・ライフスタイル・ホテルブランド
Rosewood Hotel Groupは新ホテルブランド、KHOS(TM)を立ち上げた。現代アジアのエネルギー、アート、革新、創造性、スタイル、ダイナミズムに触発された特異なライフスタイル志向を持つビジネスホテルの革新的コンセプトである。KHOSは既存のビジネスホテルの概念を覆し、特に現代のビジネストラベラー向けにデザインされている。彼らはもはや従来の仕事と遊びの境界がなく、既存のビジネスホテルが想定する機能性のためにスタイルやインスピレーション、付き合い、ウェルネスを犠牲にしたくない人々である。
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「ペア」を意味するモンゴル語を由来とするKHOSは、この高級ホテルの新ブランドが仕事と遊び、人々とアイデア、東と西、ビジネスとライフスタイルをブレンドする方法にふさわしいシンボルである。KHOSは2018年に発表しオープンするKHOSホテル第1号を皮切りに、国際的に展開し、ゲストの歩みを各国首都や都市ポータル、将来有望なビジネスセンター、また、リゾート地にマッチさせる。
Rosewood Hotel Groupのソニア・チェン最高経営責任者(CEO)は「われわれは新世代のビジネストラベラー、個人のニーズに応えようとKHOSをつくり出した。彼らは絶えず動き、自分たちのダイナミックなパーソナリティーを理解、反映、サポートする滞在場所を切望している。各ホテルはこの旅行者グループの進化について行けなかったが、KHOSはビジネス旅行がライフスタイルと不可分のホスピタリティー新時代に対応する」と語った。
KHOSのゲストは、滞在場所に高い機能性を求めながら、それが特にスタイルとともに提供されることを要求する人である。KHOSはビジネスホテルの在り方をめぐる共通の解釈に挑戦し、より現代的で活気があり協調的な仕事の時代のニーズを満たす。それはチームが団結し、リーダーが活気のある楽しい公共の場と交流する行き先として想定されている。KHOSはそれぞれのコミュニティー内で、絆を築き同好のインフルエンサーと影響し合う人々が集まる場所の役目も担う。彼らは貪欲なまでに好奇心が強く、常に刺激的な世界の文化、アート、デザイン、料理状況から識見や意欲を得ている。
既存のホテルの施設とサービスはKHOS精神に沿って、仲間の旅行者と自然に触れ合い、付き合い、祝福するチャンスを生み出すよう再考される。KHOSはまた、休息し内省する環境-緊張をほぐして瞑想、創造する時間-も提供する。仕事とレジャーが1つの連続体で結びつくライフスタイルの不可欠な要素の全てが対象である。会議施設は再考され、イベントスペースはビジネス目的とともに個人的な交流を可能にする柔軟性、社交性を高めるよう独創的にデザインされている。
KHOSブランドはアジア全域の豊かな食の伝統からヒントを得て、社会、美食双方の衝動をそそって満たす職人技の本物の地元料理オプションの創出を目指している。KHOSゲストのライフスタイルにとって最も重要なレクリエーションとリラクゼーションの革新的アプローチは、スパ、ウェルネス施設エリアからビジネスセンター、エグゼクティブラウンジまで適用される。ビジネストラベラー-に加えてカップル、友人、ファミリーも、刺激され、親しくなり、共通の意味ある体験をつくり出す豊かな環境を見いだすだろう。
▽Rosewood Hotel Groupについて
世界の大手ホテル企業の1つ、Rosewood Hotel Groupは4つのブランドを擁している。北米、カリブ海/大西洋、欧州、中東、アジアの超高級ブランド、Rosewood Hotels & Resorts(R)、中国、東南アジアの現代的高級ブランド、New World Hotels & Resorts、欧州、アジアの地域的ライフスタイルのPentahotels、そして、ダイナミックなグローバル・ビジネス・ライフスタイル・ホテルブランドのKHOS(TM)である。そのポートフォリオ全体は18カ国のホテル59軒で構成されている。Rosewood Hotel Groupは、2020年までにホテル120軒を開業することを目標に、周到な拡大戦略を追求している。詳細は以下を参照:rosewoodhotelgroup.com(http://www.rosewoodhotelgroup.com/ )
▽報道関係問い合わせ先
Maggie Leung
Rosewood Hotel Group
Telephone: +852-2138-2266
Email: maggie.leung@rosewoodhotelgroup.com
▽開発関連問い合わせ先
Ada Leung
Rosewood Hotel Group
Telephone: +852-2138-2287
Email: ada.leung@rosewoodhotelgroup.com
ソース:Rosewood Hotel Group
Rosewood Hotel Group Introduces KHOS(TM)
PR71403
HONG KONG, Dec. 7, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
New Global Business Lifestyle Hotel Brand
Rosewood Hotel Group introduces a new hotel brand -- KHOS(TM) -- an innovative
concept for business hotels with a distinct lifestyle orientation inspired by
the energy, art, innovation, creativity, style and dynamism of modern-day
Asia. KHOS aims to turn the traditional notion of a business hotel on its head
-- designed specifically for the modern business traveller, for whom the
conventional boundaries of work and play no longer exist, and who is no longer
willing to sacrifice style, inspiration, socialising and wellness for the
predictable functionality of a traditional business hotel.
Logo - https://photos.prnasia.com/prnh/20171205/2007564-1LOGO
Derived from the Mongolian word meaning "pair" -- KHOS is a befitting symbol
how this new brand of upscale hotels will blend work and play, people and
ideas, East with West, and business with lifestyle. KHOS will establish a
global footprint, matching the footsteps of its guests to capital cities and
urban portals, up-and-coming business centres, and resort destinations as well,
with the first KHOS hotels to be announced and opened in 2018.
"We have created KHOS to serve the needs of the new generation of business
travellers, individuals who are constantly on the move and crave places to stay
that understand, mirror and support their dynamic personas," says Sonia Cheng,
chief executive officer of Rosewood Hotel Group. "Hotels have not kept pace
with the evolution of this group of travellers and KHOS reflects a new age in
hospitality in which business travel is inseparable from lifestyle."
The KHOS guest will be one who demands high functionality where they stay, but
requires practicality delivered with style. Challenging the common
interpretation of what a business hotel must be, KHOS will fulfill the needs of
a more contemporary, vibrant and collaborative work era. It is envisioned as
the go-to destination for teams to unite and leaders to socialise with public
spaces that are vibrant and convivial. Within each of its communities, KHOS
will also act as a gathering point for people to form bonds and gain mutual
inspiration with like-minded influencers, those who are insatiably curious and
gain their insight and motivation from a constantly stimulating global backdrop
of cultures, art, design and cuisine.
In keeping with the KHOS spirit, traditional hotel facilities and services will
be re-conceived to create opportunities to spontaneously interact, relate and
celebrate with fellow travellers. KHOS will also deliver an environment for
repose and reflection -- time to unwind, meditate and create -- all essential
components of a lifestyle in which work and leisure are intertwined in one
continuum. Meeting facilities have been reimagined, and event spaces
ingeniously designed for greater flexibility and sociability facilitating
personal interaction along with business purpose.
Taking inspiration from the wealth of culinary traditions from all across Asia,
the brand will aim to create authentic, artisanal, communal dining options to
intrigue and satisfy both social and gastronomic urges. Innovative approaches
to recreation and relaxation, of central importance to the KHOS guest
lifestyle, will be applied in areas from spas and wellness facilities to
business centres and executive lounges. Couples, friends and families in
addition to business travellers will find a fertile environment to be inspired,
grow closer and create shared and meaningful experiences.
About Rosewood Hotel Group
Rosewood Hotel Group, one of the world's leading hotel companies, encompasses
four brands: ultra-luxury Rosewood Hotels & Resorts(R) in North America,
Caribbean/Atlantic, Europe, the Middle East and Asia; contemporary deluxe New
World Hotels & Resorts in China and Southeast Asia; neighbourhood lifestyle
pentahotels in Europe and Asia; and KHOS(TM), a dynamic global business
lifestyle hotel brand. Its combined portfolio consists of 59 hotels in 18
countries. Rosewood Hotel Group is pursuing a thoughtful expansion strategy
with a target of 120 hotels in operation by 2020. For more information, please
visit rosewoodhotelgroup.com ( http://www.rosewoodhotelgroup.com/).
For media enquiries, please contact:
Maggie Leung
Rosewood Hotel Group
Telephone: +852-2138-2266
Email: maggie.leung@rosewoodhotelgroup.com
For enquiries related to development, please contact:
Ada Leung
Rosewood Hotel Group
Telephone: +852-2138-2287
Email: ada.leung@rosewoodhotelgroup.com
SOURCE Rosewood Hotel Group
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