THOMAS SABOが2018年春夏シーズンに新デザインの時計を発表
THOMAS SABOが2018年春夏シーズンに新デザインの時計を発表
AsiaNet 71430 (1989)
【ラウフ・アン・デル・ペグニッツ(ドイツ)2017年12月6日PR Newswire=共同通信JBN】
*スタッド付きのルックとレトロなデザインを新たなスタイルコードとして
THOMAS SABO(トーマス・サボ)は新世代の時計を発表する。「レベル・アット・ハート・ウィメン(Rebel at Heart Women)」と「レベル・アット・ハート・メン(Rebel at Heart Men)」は、今シーズンのスタイルコードへの方向性を示すためアバンギャルドな要素を用いた2つのシリーズである。
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/616179/Rebel_at_Heart_Women.jpg )
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/616180/Rebel_at_Heart_Men.jpg )
6点の女性用時計のデザインには、かすかなロックンロールの要素が組み込まれている。新しい女性のパワーを反映して、ベゼルのリベットや竜頭は古い習慣に捉われないが、優雅さは決して忘れていない。精巧なピラミッド型のルックでは、特別に開発されたステンレス製のバンドがアクセントとなる。レベル・アット・ハート・ウィメンは、製品としても、キャンペーンとしても、名前が全てを物語っている。
レベル・アット・ハート・メンの5点の時計は、その形状とサイズのバランスで人々の心を捉える。レトロなスタイルにおけるクラシックな構造とミニマリストなデザインが多種多様なファッションスタイルに調和する。質の高いバンドはステンレスもしくはヴィンテージレザー製で、様々な色展開のあるモデル(トーン・イン・トーン配色のルック数点を含む)は、注目を浴びることを特技としたオールラウンダーだ。
2018年1月中旬より、時計はTHOMAS SABOの全ショップ、オンライン(http://www.thomassabo.com )、提携ショップを通して入手可能となる。
編集を目的とした画像素材はこちらよりダウンロード可能。
▽THOMAS SABOについて
THOMAS SABOは世界をリードするジュエリー、ウオッチ企業で、女性と男性用ライフスタイル製品のデザイン、販売、流通を手掛ける。1984 年にドイツ南部、ラウフ・アン・デル・ペグニッツでトーマス・サボにより創業された同社は、5大陸で合計1,860名の従業員を雇い、300前後の直営店を運営する。THOMAS SABOはまた、世界の約2800社および大手航空、クルーズ会社と販売提携している。
▽報道関係問い合わせ先
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
FeliziaKindermann
Head of International & Corporate PR
+49912397150
press@thomassabo.com
ソース:THOMAS SABO
THOMAS SABO Present New Design Timepieces for Spring/Summer 2018
PR71430
LAUF AN DER PEGNITZ, Germany, Dec. 6, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Studded Look and Retro Designs as New Style Codes
THOMAS SABO presents a new generation of timepieces: 'Rebel at Heart Women' and
'Rebel at Heart Men' are two series that use avant-garde elements to point the
way to the style codes for the season.
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/616179/Rebel_at_Heart_Women.jpg )
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/616180/Rebel_at_Heart_Men.jpg )
The design of the six women's watches incorporates subtle Rock 'n' Roll
elements. In a reflection of the new feminine power, the rivets on the bezel
and crown break with convention, but without skimping on elegance. The
specially developed stainless-steel bracelet in the elaborate pyramidal look
sets accents. Rebel at Heart Women - for the product and the campaign, the name
says it all.
The five Rebel at Heart Men timepieces are captivating for the balance of their
shapes and proportions. The classic structure and the minimalist design in
retro style harmonise with a wide variety of fashion styles. With high-quality
bracelets in stainless steel or vintage leather, the models in a variety of
colours - some with a tone-in-tone look - are all-rounders, with an absolute
talent for attention.
From mid-January 2018, the watches can be found in all THOMAS SABO Shops, at
http://www.thomassabo.com and through selected partners.
Please download image material for your editorial use here.
About THOMAS SABO
THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery and watches companies,
designing, selling and distributing lifestyle products for women and men. The
company, established in 1984 by Thomas Sabo in Lauf an der Pegnitz, southern
Germany, operates around 300 of its own shops across all five continents with a
total of around 1,860 employees. THOMAS SABO also collaborates globally with
approximately 2,800 trade partners as well as leading airlines and cruise
operators.
Press contact:
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
Head of International & Corporate PR
+49912397150
press@thomassabo.com
Source: THOMAS SABO
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