THOMAS SABOが2018年春夏シーズンに新デザインの時計を発表

トーマス・サボ(THOMAS SABO GmbH & Co. KG)

THOMAS SABOが2018年春夏シーズンに新デザインの時計を発表

AsiaNet 71430 (1989)

【ラウフ・アン・デル・ペグニッツ(ドイツ)2017年12月6日PR Newswire=共同通信JBN】

*スタッド付きのルックとレトロなデザインを新たなスタイルコードとして

THOMAS SABO(トーマス・サボ)は新世代の時計を発表する。「レベル・アット・ハート・ウィメン(Rebel at Heart Women)」と「レベル・アット・ハート・メン(Rebel at Heart Men)」は、今シーズンのスタイルコードへの方向性を示すためアバンギャルドな要素を用いた2つのシリーズである。

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/616179/Rebel_at_Heart_Women.jpg

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/616180/Rebel_at_Heart_Men.jpg

6点の女性用時計のデザインには、かすかなロックンロールの要素が組み込まれている。新しい女性のパワーを反映して、ベゼルのリベットや竜頭は古い習慣に捉われないが、優雅さは決して忘れていない。精巧なピラミッド型のルックでは、特別に開発されたステンレス製のバンドがアクセントとなる。レベル・アット・ハート・ウィメンは、製品としても、キャンペーンとしても、名前が全てを物語っている。

レベル・アット・ハート・メンの5点の時計は、その形状とサイズのバランスで人々の心を捉える。レトロなスタイルにおけるクラシックな構造とミニマリストなデザインが多種多様なファッションスタイルに調和する。質の高いバンドはステンレスもしくはヴィンテージレザー製で、様々な色展開のあるモデル(トーン・イン・トーン配色のルック数点を含む)は、注目を浴びることを特技としたオールラウンダーだ。

2018年1月中旬より、時計はTHOMAS SABOの全ショップ、オンライン(http://www.thomassabo.com )、提携ショップを通して入手可能となる。

編集を目的とした画像素材はこちらよりダウンロード可能。

▽THOMAS SABOについて

THOMAS SABOは世界をリードするジュエリー、ウオッチ企業で、女性と男性用ライフスタイル製品のデザイン、販売、流通を手掛ける。1984 年にドイツ南部、ラウフ・アン・デル・ペグニッツでトーマス・サボにより創業された同社は、5大陸で合計1,860名の従業員を雇い、300前後の直営店を運営する。THOMAS SABOはまた、世界の約2800社および大手航空、クルーズ会社と販売提携している。

▽報道関係問い合わせ先

THOMAS SABO GmbH & Co. KG

FeliziaKindermann

Head of International & Corporate PR

+49912397150

press@thomassabo.com

ソース:THOMAS SABO

THOMAS SABO Present New Design Timepieces for Spring/Summer 2018

PR71430

LAUF AN DER PEGNITZ, Germany, Dec. 6, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Studded Look and Retro Designs as New Style Codes

THOMAS SABO presents a new generation of timepieces: 'Rebel at Heart Women' and

'Rebel at Heart Men' are two series that use avant-garde elements to point the

way to the style codes for the season.

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/616179/Rebel_at_Heart_Women.jpg )

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/616180/Rebel_at_Heart_Men.jpg )

The design of the six women's watches incorporates subtle Rock 'n' Roll

elements. In a reflection of the new feminine power, the rivets on the bezel

and crown break with convention, but without skimping on elegance. The

specially developed stainless-steel bracelet in the elaborate pyramidal look

sets accents. Rebel at Heart Women - for the product and the campaign, the name

says it all.

The five Rebel at Heart Men timepieces are captivating for the balance of their

shapes and proportions. The classic structure and the minimalist design in

retro style harmonise with a wide variety of fashion styles. With high-quality

bracelets in stainless steel or vintage leather, the models in a variety of

colours - some with a tone-in-tone look - are all-rounders, with an absolute

talent for attention.

From mid-January 2018, the watches can be found in all THOMAS SABO Shops, at

http://www.thomassabo.com and through selected partners.

Please download image material for your editorial use here.

About THOMAS SABO

THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery and watches companies,

designing, selling and distributing lifestyle products for women and men. The

company, established in 1984 by Thomas Sabo in Lauf an der Pegnitz, southern

Germany, operates around 300 of its own shops across all five continents with a

total of around 1,860 employees. THOMAS SABO also collaborates globally with

approximately 2,800 trade partners as well as leading airlines and cruise

operators.

Press contact:

THOMAS SABO GmbH & Co. KG

Felizia Kindermann

Head of International & Corporate PR

+49912397150

press@thomassabo.com

Source: THOMAS SABO

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