InterGlobe Technologiesが旅行、運輸、ホスピタリティーにおけるCXサービスの「リーダー」に認定される

InterGlobe Technologies

InterGlobe Technologiesが旅行、運輸、ホスピタリティーにおけるCXサービスの「リーダー」に認定される

AsiaNet 73842 (0993)

【グルグラム(インド)2018年6月5日PR Newswire=共同通信JBN】

*NelsonHall NEATリポートで「リーダー」に指名

グローバルな旅行&ホスピタリティー業界向けの統合されたIT、BPM(ビジネスプロセス管理)、デジタルサービスとソリューションの世界有数のプロバイダーであるInterGlobe Technologies(IGT)は、NelsonHall NEATリポートによる2018年の旅行、運輸、ホスピタリティー分野のCX(カスタマーエクスペリエンス)サービスのリーダーに指名された。

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(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/700511/NEAT_CXServices_Travel_Transport_Hospitality.jpg

NelsonHall NEATリポートは、NEATグラフに示されているように、IGTを総合的な市場セグメントにおけるリーダーに認定した。この市場セグメントは、旅行業界のCXサービスの顧客に直ちに利益をもたらすだけでなく、将来の顧客の要求を満たすIGTの総合的な能力を反映している。NEATリポートはIGTを以下の点で「リーダー」と認定している。

*「コスト最適化」

*「CX改善」

*「収益の創出」

NelsonHallのCXサービス主任リサーチアナリストのアイバン・コツェフ氏は「IGTの自動化、分析、オムニチャネルのためのドメイン固有のプラットフォーム&フレームワークの独自スイートは、旅行・ホスピタリティー業界におけるCXに関する深い専門知識を示している。同社の自動化技術と新興のデジタルチャネルへの継続的な投資は、ダイナミックな市場の変化に対処するのに適合しており、旅行者のエンドツーエンドのCXを最前線にもたらしている」と述べた。

IGTのビプル・ドシ最高経営責任者(CEO)は「NelsonHallにより、顧客サービスのベンチマークである当社のBPM CX能力とその収益、コスト、経験への影響に対し、リーダーと認定されたことは光栄である。この業界認定は、当社の顧客中心主義へのグローバルなフォーカスと、当社の深い分野的専門知識に裏打ちされたRPA、AIおよび分析などの新時代のデジタルサービス&ソリューションの開発を通じて一貫して最良のものを提供する当社の能力に対する証である」と語った。

IGTは、シームレスで結合した旅行体験のためにデジタル、オムニチャネル、ロボティクスに焦点を当てた革新的な技術ソリューションにより旅行業界を変革するリーダーシップの役割を果たすことを目指している。IGTは2017年、チャットボット、会話音声分析、Digital Contact Centerソリューション、mTAF(モバイルテストオートメーション)などのデジタルサービスとソリューションのスイートによりもっとも革新的なラインナップを主導した。IGT Digital Contact Centerソリューションは、BPMとデジタル全体の分析、プラットフォーム、プロセスを統合することにより、旅行顧客がシームレスな顧客体験(CX)を実現するのをサポートする。

中南米と欧州でのGlobal Delivery Centerの構築によるIGTのプレゼンス拡大は、旅行業界向けの変革的なCXソリューションを提供するスケーラビリティーと常に拡大するグローバルな顧客基盤を実証している。

▽InterGlobe Technologiesについて

InterGlobe Technologies(IGT)は、旅行業界向けのIT、BPMおよびデジタルソリューションとサービスのグローバルプロバイダーである。IGTは旅行とホスピタリティー分野全体のイノベーションとビジネス卓越性を提供することに取り組んでいる。同社は世界中の旅行業界に統合されたIT-BPM、RPA、アプリケーション開発と保守、デジタルコンタクトセンター、バックオフィス・サービスおよびソリューション・フレームワークを提供している。IGTはInterGlobe Enterprises Limitedの一部で、5大陸にわたる世界中に1万人以上の旅行専門家を雇用している。

▽NelsonHallについて

NelsonHallは、組織がITおよびビジネスサービスにおける「art of the possible(可能な限り最良の技術)」を理解するのをサポートすることに専念するグローバルな大手アナリスト企業である。米国、英国および欧州大陸のアナリストにより、NelsonHallはバイサイドの組織に市場とベンダー(NEAT評価を含む)に関する詳細で重要な情報を提供し、迅速で深い情報に基づいた意思決定を支援する。またベンダーに対しては、NelsonHallは市場ダイナミクスとユーザーの要件に関する深い知識を提供し、彼らの市場開拓戦略に磨きをかけるのに役立っている。NelsonHallのリサーチは厳密で、まったく独創的なリサーチに基づいており、その分析の質、深さ、洞察により幅広く尊敬されている。

▽メディア問い合わせ先

Renee Kishore

Email: renee.kishore@interglobetechnologies.com

ソース:InterGlobe Technologies

InterGlobe Technologies Recognized a 'Leader' in NelsonHall NEAT Report for CX Services in Travel, Transport & Hospitality 2018

PR73842

GURGAON, India, June 5, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

InterGlobe Technologies (IGT), one of the world's foremost providers of

integrated IT, BPM and Digital services and solutions for the global Travel and

Hospitality industry, has been named a Leader in the 2018 CX Services in

Travel, Transport & Hospitality by the NelsonHall NEAT report. Leader is the

report's highest quadrant.

(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/680654/InterGlobe_Technologies_Logo.jpg

)

(Photo:

https://mma.prnewswire.com/media/700511/NEAT_CXServices_Travel_Transport_Hospitality.jpg

)

The NelsonHall NEAT report identified IGT as a Leader in the Overall market

segment, as shown in the NEAT graph. This market segment reflects IGT's

comprehensive ability to meet future client requirements as well as delivering

immediate benefits to CX services clients in the travel industry. The NEAT

report marks IGT as a 'Leader' in the following:

'Cost Optimization'

'CX Improvement'

'Revenue Generation'

Ivan Kotzev, CX Services lead research analyst at NelsonHall, said, "IGT's

proprietary suite of domain-specific platforms and frameworks for automation,

analytics, and omnichannel showcases a deep expertise in CX in the travel and

hospitality industries. The company's continuous investments in automation

technology and emerging digital channels are well suited to address the dynamic

market changes, bringing travelers' end-to-end CX to the forefront."

Vipul Doshi, CEO, IGT said, "It's an honor to be recognized by NelsonHall as a

Leader for our BPM CX capabilities and its impact on revenue, cost and

experience - the benchmarks of customer service. The industry recognition is

testament to our global focus on client-centricity and our ability to

consistently provide the best, through development of new-age digital services

& solutions like RPA, AI and analytics under-pinned by our deep domain

expertise."

IGT aims to take on a leadership role in reshaping the travel industry with

innovative technology solutions focused on digital, omnichannel and robotics

for a seamless and connected travel experience. In 2017, IGT led its most

innovative lineup with digital services and solutions suite which include

Chatbots, Speech analytics, Digital Contact Center solutions, mTAF (Mobile test

automation) among others. IGT Digital Contact Center solutions help travel

clients to realize seamless customer experience, by unifying analytics,

platforms and processes across BPM and digital.

IGT's growing presence with the launch of Global Delivery Centers in LATAM and

Europe demonstrate scalability and an ever-expanding global client base

delivering transformative CX solutions for the travel industry.  

About InterGlobe Technologies

InterGlobe Technologies (IGT) is a global provider of IT, BPM and digital

Solutions and services to the travel industry. IGT is committed to delivering

innovation and business excellence across the entire spectrum of the travel and

hospitality domain. The company offers integrated IT-BPM, RPA, application

development and maintenance‚ digital contact center, back office services and

solution frameworks to the travel industry worldwide. IGT is part of InterGlobe

Enterprises Limited and employs over 10,000 travel experts worldwide across 5

continents.

About NelsonHall

NelsonHall is the leading global analyst firm dedicated to helping

organizations understand the 'art of the possible' in IT and business services.

With analysts in the U.S., U.K., and Continental Europe, NelsonHall provides

buy-side organizations with detailed, critical information on markets and

vendors (including NEAT assessments) that help them make fast and highly

informed sourcing decisions. And for vendors, NelsonHall provides deep

knowledge of market dynamics and user requirements to help them hone their

go-to-market strategies. NelsonHall's research is based on rigorous,

all-original research, and is widely respected for the quality, depth, and

insight of its analysis.

Media Contact:

Renee Kishore

Email: renee.kishore@interglobetechnologies.com

Source: InterGlobe Technologies

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