拡大し続ける:エルサルバドルがMINISO名創優品の次の目的地
拡大し続ける:エルサルバドルがMINISO名創優品の次の目的地
AsiaNet 77102 (0091)
【広州(中国)2019年1月16日PR Newswire=共同通信JBN】デザイナーブランドのMINISO名創優品は1月9日、中国の広州でエルサルバドルのパートナーと戦略的協力協定を結び、同国市場に進出することを確認した。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190116/2348506-1
(写真説明:MINISO名創優品代表とエルサルバドルのパートナーが戦略的協力協定に調印)
MINISO名創優品のグローバル共同創業者兼チーフデザイナーの三宅順也氏は調印式で、同社が間もなくエルサルバドルに進出し、地元消費者がMINISO名創優品で高品質かつ最も手ごろな製品を購入でき、ストレスのないショッピングを楽しむことを願うと述べた。
エルサルバドルのパートナーのジャスティン・ウィリングハム氏は、2年前にこのブランドと接触してすぐにほれ込み、MINISO名創優品と協力する機会を待ち望んでいたと述べた。同氏は、MINISO名創優品は若者をとてもよく理解し、彼らのショッピングの需要に精通してその好みを尊重するブランドだと語り、このブランドのビジネスモデルを高く評価してもいる。ジャスティン・ウィリングハム氏は「エルサルバドルは中米北部の沿岸国で、中米で最も人口密度の高い国でもある。国内消費市場は活発で、国民の消費需要は強い」と述べ、この市場でのMINISO名創優品の営業実績が将来、本部の予想を超えることへの希望を表明した。
MINISO名創優品は創業以来、生活の質のコンセプトを重視し、「単純、自然で良質」の生活哲学と、「自然に帰り、製品のエッセンスに立ち戻る」というブランドのテーマを追求している。同社は良質で、創造的、低価格の製品を消費者に提供することに専念し、世界の消費者の支持を得ている。費用効果の高い製品に加え、MINISO名創優品は消費者にとってわが家のような、リラックスしたショッピング体験を創造することに熱心に取り組み、すべての消費者にショッピングの幸せを提供することを望んでいる。
MINISO名創優品は今日、活発に世界市場を開拓中で、米国、カナダ、オーストラリア、アラブ首長国連邦(UAE)、シンガポール、香港(中国)、マカオ(中国)など80以上の国・地域と戦略的協力協定を結んだ。MINISO名創優品は世界の消費者に受け入れられ、世界中の消費者から信頼と支持を獲得している。
ソース:MINISO Japan
Continuing to Expand - El Salvador is the Next Destination for MINISO
PR77102
GUANGZHOU, China, Jan. 16, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
On January 9, the designer brand MINISO reached a strategic cooperation
agreement with its Salvadoran partner in Guangzhou, China, confirming that
MINISO will soon enter the El Salvadoran market.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190116/2348506-1
(Caption: The representatives of MINISO and the Salvadoran partner signing the
strategic cooperation agreement.)
Mr. Miyake Junya, the global co-founder and chief designer of MINISO, said at
the signing ceremony that he hoped MINISO could develop soon in El Salvador, so
that local consumers are able to purchase the high quality and the most
affordable products in MINISO, and enjoy stress-free shopping.
Mr. Justin Willingham, the representative of the Salvadoran partner said that
he came into contact and fell in love with this brand as early as two years
ago, and has been longing for the opportunity to cooperate with MINISO. Mr.
Justin Willingham stated that MINISO is a brand that understands young people
very well, is familiar with their shopping needs, and respects their
preferences. At the same time, he also highly recognized the business model of
the brand. "El Salvador is a coastal country located in the north of Central
America, and it is also the most densely populated country in Central America.
The domestic consumer market is active and the national consumer demand is
strong," Mr. Justin Willingham said. He hoped that the business performance of
MINISO in this market will exceed the expectations of the headquarters in the
future.
MINISO has advocated the concept of quality life since its establishment, and
it pursues a life philosophy of "simple, natural and quality" and a brand
proposition of "coming back to nature, and reverting to the essence of
products". It dedicates itself to providing customers with quality, creative
and low-price products, which win favor of global consumers. In addition to
providing cost-effective products, MINISO also works hard to create a home-like
and relaxed shopping experience for consumers, hoping to provide every consumer
with the happiness of shopping.
Nowadays, MINISO is actively developing the global market, and has reached
strategic cooperation agreements with more than 80 countries and regions such
as the United States, Canada, Australia, the United Arab Emirates, Singapore,
Hong Kong (China) and Macao (China). MINISO has been well received by global
consumers, gaining trust and support from consumers throughout the world.
SOURCE MINISO Japan
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