ヤング・リヴィングがマーケティング担当執行副社長にウェイン・ムーアヘッド氏を任命

Young Living Essential Oils

ヤング・リヴィングがマーケティング担当執行副社長にウェイン・ムーアヘッド氏を任命

AsiaNet 77141 (0108)

【レヒ(米ユタ州)2019年1月19日PR Newswire=共同通信JBN】

*ヤング・リヴィングの新たなマーケティング担当執行副社長はブランドの一貫性が同社のビジョン、任務、目的を反映することを確実にする

エッセンシャルオイルの世界的リーダーであるヤング・リヴィング・エッセンシャルオイル(Young Living Essential Oils)(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2351440-1&h=1841318092&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2351440-1%26h%3D1217618144%26u%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.youngliving.com%252Fen_US%252Fcompany%252Fabout%26a%3DYoung%2BLiving%2BEssential%2BOils&a=Young+Living+Essential+Oils )は19日、ウェイン・ムーアヘッド(Wayne Moorehead)氏をこのほどマーケティング担当執行副社長に任命したと発表した。ウェイン氏はマーケティングとブランド戦略の豊富な経験を携えてヤング・リヴィングの経営陣に加わり、健康およびウエルネスの大手ブランドとしての同社の継続的な成功をサポートする。

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ヤング・リヴィングの社長兼最高執行責任者(COO)であるジャレド・ターナー氏は「ウェイン・ムーアヘッド氏は、小売業界および直販業界での豊富な経験を通じたマーケティング戦略とブランド位置付けに関する実証済みの専門知識を携えヤング・リヴィングに入社した。同氏は、5×5誓約の遂行をサポートするための、ブランド開発およびマーケティング戦略強化という当社の継続的コミットメントに尽力する。ウェイン氏は、ヤング・リヴィング幹部チームの最も新しいメンバーとして、ヤング・リヴィング・エッセンシャルオイルを世界中のすべての家庭に持ち込むためのマーケティング戦略を監督することによって、エッセンシャルオイルの世界的リーダーとしての当社の地位を高めることを担当する」と語った。

ウェイン氏はヤング・リヴィングに加わる前は、さまざまな企業が自社ブランドを定義し、伝達し、活性化することを支援するため、自分の専門知識とブランディングへの情熱を注いだ。同氏のこれまでの経験には、大規模な上場ナチュラルサプリメント会社のCMO、およびINC 500企業のCMOとしての役割などがあり、この会社で同氏は10億ドル規模のブランド構築に尽力した。

ウェイン氏は、ニューヨークの広告制作会社とソルトレイクシティを拠点とする企業で、ジョンソン・エンド・ジョンソン、フェンダー、ホールフーズ、インテルなど多くのアイコニックなブランドと仕事をしてきた。直近では、ウェイン氏は最も急成長しているデジタルネイティブバーティカルブランド(DNVB)の1つで最高ブランド責任者を務めた。同氏はMarriott School of BusinessからMBAを取得している。

ウェイン氏は「このような素晴らしい、目的主導型の会社に入社できて非常にうれしい。ヤング・リヴィングの社員と製品は信じられないほどの成長を後押しし、自社を一流のウェルネスブランドとしてしっかりと確立した。ヤング・リヴィングのエキサイティングな未来を担うことを楽しみにしている」と述べた。

▽ヤング・リヴィング・エッセンシャルオイルについて

ユタ州リヒに本社を置くヤング・リヴィング・エッセンシャルオイル(Young Living Essential Oils, LC)はエッセンシャルオイルの世界的なリーダーで、最高品質のオイル・インフーズド製品を提供している。ヤング・リヴィングは業界のリーダーシップを真摯に考え、調達、科学および規格という3本の重要な柱を含む独自のSeed to Seal(R)(種まきから製品まで)というコミットメントに基づき規格を設定している。これらの指針となる原則は、ヤング・リヴィングが地球を保護し、そのメンバーが友人や家族との使用や共有について自信を持つことができる純粋で本物の製品を提供することをサポートしている。企業所有の農場、提携農場、Seed to Seal認証を取得したサプライヤーから提供されるヤング・リヴィングの製品は、健康的なライフスタイルをサポートするだけでなく、500万人を超える世界中のメンバーに、彼らの仕事を価値観や情熱と合致させることによって目的意識と生活全体のウエルネスを見出す機会を提供する。

詳しい情報はwww.YoungLiving.com(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2351440-1&h=2535931209&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2351440-1%26h%3D1713925436%26u%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.youngliving.com%252Fen_US%26a%3DYoungLiving.com&a=YoungLiving.com )を参照するか、Twitterで@younglivingeo (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2351440-1&h=1079568199&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2351440-1%26h%3D425313304%26u%3Dhttps%253A%252F%252Ftwitter.com%252Fyounglivingeo%26a%3D%2540younglivingeo&a=%40younglivingeo )を、Facebookで@younglivingeo(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2351440-1&h=4099234491&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2351440-1%26h%3D283130835%26u%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.facebook.com%252FYoungLiving%252F%26a%3DFacebook&a=Facebook )のフォローを。

▽メディア問い合わせ先

prinquiries@youngliving.com

ソース:Young Living Essential Oils

Young Living Essential Oils Welcomes Wayne Moorehead as Executive Vice President of Marketing

PR77141

LEHI, Utah, Jan. 19, 2019 /PRNewswire-AsiaNet/ --

-- Young Living's New EVP of Marketing Will Ensure Brand Consistently Reflects

YL's Vision, Mission, and Purpose

Young Living Essential Oils (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2351440-1&h=1841318092&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2351440-1%26h%3D1217618144%26u%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.youngliving.com%252Fen_US%252Fcompany%252Fabout%26a%3DYoung%2BLiving%2BEssential%2BOils&a=Young+Living+Essential+Oils ), the world leader in essential oils, announced today that it has hired Wayne

Moorehead as Executive Vice President (EVP) of Marketing. Wayne joins the Young

Living executive management team with extensive experience in marketing and

brand strategy and will help fuel Young Living's continued success as a leading

health and wellness brand.

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"Wayne joins Young Living with proven expertise in marketing strategy and brand

positioning through his extensive experience in the retail and direct sales

industries. He will be instrumental in our ongoing commitment to brand

development and marketing strategy enhancements to help us execute on our 5×5

Pledge," said Jared Turner, Young Living President and Chief Operating Officer.

"As the newest member of the Young Living executive team, Wayne is charged with

magnifying our position as the world leader in essential oils by overseeing

marketing strategies to bring Young Living Essential Oils into every home in

the world."

Prior to joining Young Living, Wayne applied his expertise and passion for

branding to help various companies define, communicate, and activate their

brands. His previous experience includes roles as CMO for a large, publicly

traded natural supplement company, as well as CMO for an INC 500 company, where

he was instrumental in building their billion-dollar brand.

Wayne has led the brand strategy practice at a New York creative agency and

Salt Lake City-based agency, where he worked with many iconic brands, including

Johnson & Johnson, Fender, Whole Foods, and Intel. Most recently Wayne served

as chief brand officer at one of the fastest-growing digitally native vertical

brands (DNVB). He holds an MBA from the Marriott School of Business.

"I am very excited to join such an amazing, purpose-driven company," said

Wayne. "Young Living's people and products have fueled incredible growth and

firmly established it as a leading wellness brand. I look forward to being part

of Young Living's exciting future."

About Young Living Essential Oils

Young Living Essential Oils, LC, based in Lehi, Utah, is the world leader in

essential oils, offering the highest quality oil-infused products available.

Young Living takes its industry leadership seriously, setting the standard with

its proprietary Seed to Seal(R) quality commitment, which involves three

critical pillars: Sourcing, Science and Standards. These guiding principles

help Young Living protect the planet and provide pure, authentic products that

its members can feel confident about using and sharing with friends and family.

Young Living's products—which all come from corporate-owned farms, partner

farms, and Seed to Seal-certified suppliers—not only support a healthy

lifestyle, but also provide opportunities for over five million global members

to find a sense of purpose and whole-life wellness by aligning their work with

their values and passions.

For more information, visit YoungLiving.com

(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2351440-1&h=2535931209&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2351440-1%26h%3D1713925436%26u%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.youngliving.com%252Fen_US%26a%3DYoungLiving.com&a=YoungLiving.com ), follow @younglivingeo (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2351440-1&h=1079568199&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2351440-1%26h%3D425313304%26u%3Dhttps%253A%252F%252Ftwitter.com%252Fyounglivingeo%26a%3D%2540younglivingeo&a=%40younglivingeo ) on Twitter or like us on Facebook (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2351440-1&h=4099234491&u=https%3A%2F%2Fc212.net%2Fc%2Flink%2F%3Ft%3D0%26l%3Den%26o%3D2351440-1%26h%3D283130835%26u%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.facebook.com%252FYoungLiving%252F%26a%3DFacebook&a=Facebook ).

Media Contact

For media inquiries, please contact prinquiries@youngliving.com.

SOURCE: Young Living Essential Oils

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