IBM iXとSitecore(R) がグローバルマーケティングサービスとテクノロジー契約を開始

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IBM iXとSitecore(R) がグローバルマーケティングサービスとテクノロジー契約を開始

AsiaNet 77250 (0143)

【サンフランシスコ2019年1月29日PR Newswire=共同通信JBN】

*ブランド・ロイヤルティーを促進し競争上の優位性を増大する顧客体験を提供するパートナーシップ

デジタルエクスペリエンス管理ソフトウエアのグローバルリーダーであるSitecore(R) (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2358459-1&h=2665174880&u=http%3A%2F%2Fwww.sitecore.com%2F&a=Sitecore%C2%AE )は29日、世界最大級のデジタル広告代理店でグローバルビジネス・デザイン・パートナーであるIBM iX (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2358459-1&h=1758478587&u=http%3A%2F%2Fwww.ibm.com%2Fibmix&a=IBM+iX )との新たなグローバルパートナーシップを発表した。この提携により、世界中の40のIBMスタジオで、IBM iXのデザイナー、テクノロジー専門家、および業界ストラテジストを通じて、Sitecoreの主要Webコンテンツ管理、コマース、およびマーケティングソリューションを顧客に提供できるようになる。

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IBM iXは、Sitecoreソリューションの提供において実績のあるリーダーであり、この2社は欧州で共同作業を行い、マーケティング投資収益率を向上させるという最高マーケティング責任者(CMO)の重大なニーズに対処し、10年以上の成功を収めている。パートナーシップ拡大により、あらゆるデジタルタッチポイントで高度にパーソナライズされた顧客体験を生み出すデジタルマーケティング機能に対する需要の高まりを最大限に活かすためのIBM iXの幅広い機能がもたらされる。

IBM iXのグローバルリーダーであるマシュー・キャンディー氏は「顧客体験は、多くの組織の重要な戦略目標であり、これらの組織の変革能力の中核である。Sitecoreがわれわれのパートナーのエコシステムにおいて重要なプレイヤーとなる中で、当社がSitecoreとの既存の関係をグローバルパートナーシップへと拡大しつつあることは極めて喜ばしい」と述べた。

IBM iXはSitecore Solution Provider ProgramにおけるGlobal Platinum Partnerとして、Sitecoreプラットフォームにソリューションを展開し、優れた結果を顧客に提供するために必要な、ワールドクラスのコンサルティング、設計、開発、および実装サービスを提供する。エンタープライズはSitecoreの優れたデジタルエクスペリエンス管理機能に合わせてエンドユーザーにシームレスなオムニチャネルエクスペリエンスを提供し、差別化を促進し、ビジネス変革を推進し、収益と顧客のライフタイム価値を高めることができる。IBM iXとSitecoreのパートナーシップは、ベストプラクティスとアクセラレーター、並びにIBM CloudとIBM Watsonテクノロジーの力を活用する能力によってさらに強力になる。IBM iXはまた、IBM傘下企業であるBluewolfの比類のない専門知識をもたらし、Sitecoreが戦略的提携を結んでいるSalesforceとの経験を生み出す。

Sitecoreの最高収益責任者であるマーク・ザブラン氏は「IBM iXは、共同クライアントに没入型でエンドツーエンドのデジタルソリューションを提供するために必要とされるイノベーションの強さ、規模、および文化を提供する。われわれのパートナーシップは、ビジネスのデジタル化を加速し、デジタル変革への顧客中心のアプローチを促進したいと考えている組織にとり強力な組み合わせとなる」と語った。

IBM iXに関する詳細はwww.ibm.com/ibmix を参照するか、Twitterで@IBM_iX のフォローを。

▽Sitecoreについて

Sitecoreはコンテンツ管理、コマース、顧客の知見を合わせたデジタルエクスペリエンス管理ソフトウエアのグローバルリーダーである。Sitecore Experience Cloud(TM)により、マーケティング担当者は販売中およびその前後にあらゆるチャンネルにわたるリアルタイムの大規模なパーソナライズされたコンテンツ提供が可能になる。アメリカン・エキスプレス、Carnival Cruise Lines、ダウ・ケミカル、ロレアルなど5200以上のブランドから信用され、オーディエンスを喜ばせてロイヤルティーを構築し、収益を加速するパーソナライズされたインタラクションを提供している。

▽問い合わせ先

Matt Krebsbach

Sr. Director, Public & Analyst Relations at Sitecore

matt.krebsbach@sitecore.com

▽メディア関係問い合わせ先

WE Communications

TeamSitecore@we-worldwide.com

Sitecore(R)、Own the Experience(R)、Sitecore Experience Cloud(TM)、Sitecore xConnect(TM)、Sitecore Cortex(TM)、Sitecore(R) Experience Platform(TM)、Sitecore Experience Manager(TM)、Sitecore(R) Experience Database(TM)は、米国、その他の国においてSitecore Corporation A/Sの登録商標または商標である。その他すべてのブランド名、製品名または商標は、それぞれの所有者に帰属する。

ソース:Sitecore

IBM iX and Sitecore(R) Launch Global Marketing Services and Technology Agreement

PR77250

SAN FRANCISCO, Jan. 29, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Partnership to deliver customer experiences that drive brand loyalty and

increase competitive advantage

Sitecore(R) (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2358459-1&h=2665174880&u=http%3A%2F%2Fwww.sitecore.com%2F&a=Sitecore%C2%AE

), the global leader in digital experience management software, today announced

a new global partnership with IBM iX (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2358459-1&h=1758478587&u=http%3A%2F%2Fwww.ibm.com%2Fibmix&a=IBM+iX

), one of the world's largest digital agencies and global business design

partners. The partnership will make available to clients Sitecore's leading web

content management, commerce, and marketing solutions via IBM iX designers,

technology experts, and industry strategists in 40 IBM Studios worldwide.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/334493/sitecore_logo.jpg

IBM iX is a proven leader in delivering Sitecore solutions, with more than a

decade's success of the two companies working together in Europe to address

CMOs' critical need for increased return on marketing investment. The expanded

partnership brings together the full breadth of IBM iX's capabilities to

capitalize on the growing demand for digital marketing capabilities that create

highly-personalized customer experiences across all digital touchpoints.

Matthew Candy, Global Leader, IBM iX, stated that "Customer Experience is the

key strategic objective of many organizations and core to these organizations'

ability to transform. I am very excited that we are expanding out our existing

relationship with Sitecore into a global partnership, as they become an

important player in our ecosystem of partners."

As a Global Platinum Partner in the Sitecore Solution Provider Program, IBM iX

provides the world-class consulting, design, development and implementation

services required to deploy solutions on the Sitecore platform and deliver

exceptional results for customers. Matched to Sitecore's leading digital

experience management capabilities, enterprises can provide end-customers with

seamless, omnichannel experiences to drive differentiation, promote business

transformation, and increase revenue and customer lifetime value. The IBM iX

and Sitecore partnership is further empowered with best practices and

accelerators, as well as the ability to leverage the power of IBM Cloud and IBM

Watson technology. IBM iX also brings to bear the unparalleled expertise of

Bluewolf, an IBM Company, creating experiences with Salesforce, with whom

Sitecore has a strategic alliance.

"IBM iX provides the strength, scale, and culture of innovation required to

deliver immersive, end-to-end digital solutions for our joint clients," said

Mark Zablan, Chief Revenue Officer for Sitecore. "Our partnership makes a

potent combination for organizations who want to accelerate the digitization of

their business and foster a customer-centric approach to digital

transformation."

For more information on IBM iX, visit www.ibm.com/ibmix and follow @IBM_iX on

Twitter.

About Sitecore

Sitecore is the global leader in digital experience management software that

combines content management, commerce, and customer insights. The Sitecore

Experience Cloud(TM) empowers marketers to deliver personalized content in real

time and at scale across every channel--before, during, and after a sale. More

than 5,200 brands--including American Express, Carnival Cruise Lines, Dow

Chemical, and L'Oréal--have trusted Sitecore to deliver the personalized

interactions that delight audiences, build loyalty, and drive revenue.  

Contact

Matt Krebsbach

Sr. Director, Public & Analyst Relations at Sitecore

matt.krebsbach@sitecore.com

Sitecore Media Relations

WE Communications

TeamSitecore@we-worldwide.com

Sitecore(R), Own the Experience(R), Sitecore Experience Cloud(TM), Sitecore

xConnect(TM), Sitecore Cortex(TM), Sitecore(R) Experience Platform(TM),

Sitecore Experience Manager(TM) and Sitecore(R) Experience Database(TM) are

registered trademarks or trademarks of Sitecore Corporation A/S in the USA and

other countries. All other brand names, product names or trademarks belong to

their respective holders.

SOURCE: Sitecore

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