RevitaLash(R)Cosmeticsがロリ・ジャコバス氏を社長に任命

RevitaLash Cosmetics

RevitaLash(R)Cosmeticsがロリ・ジャコバス氏を社長に任命

AsiaNet 77405 (0217)

【ベンチュラ(米カリフォルニア州)2019年2月19日PR Newswire=共同通信JBN】

*ブランド成長の次の局面をリードする業界のベテラン

医師監修のまつ毛および眉毛の大手ブランドであるRevitaLash(R)Cosmetics(リバイタラッシュ)は、同社社長にロリ・ジャコバス(Lori Jacobus)氏を任命したと発表した。ジャコバス氏は30年を超える経験をこの任務に生かす。同氏は2017年からRevitaLash Cosmeticsの最高マーケティング責任者(CMO)として新たなまつ毛および眉毛の強化カテゴリーに向けた識見によってブランド再構築実施の先頭に立った。その一方で、同氏は売上と純利益の成長の向上を図りながらRevitaLash Cosmeticsを医師監修によるまつ毛および眉毛の高級なビューティー製品を提供する市場のトップブランドとして確立した。

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

RevitaLash Cosmeticsの創設者兼最高経営責任者(CEO)であるマイケル・ブリンケンホフ博士は「当社のチームはジャコバス氏が社長に任命されたことをうれしく思っている」と述べ、「ジャコバス氏の持つビジネス感覚、幅広い経験、この業界における実績により、同氏は極めて貴重な存在になった。戦略的なカテゴリー特化の経験に加え、販売とマーケティングの知識をもつ同氏は、われわれのブランドの新たなビジョンを形作って実現する上で完璧な人物である」とした。

ジャコバス氏は「私はこの機会をうれしく、また謙虚に受け止めており、RevitaLash Cosmeticsのチームの一員として仕事を続けられることに興奮している。このブランドはまつ毛および眉毛のカテゴリーにおける先駆者で、革新的な製品と長年にわたる寛大な関係を通じて優れた業績を維持してきた。当社の消費者、そしてブランドの将来のために、この世界的なオムニチャンネル体験の形成を続けることを楽しみにしている」と述べた。

RevitaLashに参加する前にジャコバス氏はフルサービスの広告・マーケティング代理店IceBox Advertisingを創立し、広告に力強い参入を果たした。同氏は自社チームが成功裏にスキンケアブランドStriVectinnoを買収する準備を整えることを先導し、同時にYes To CarrotsやInCocoといったビューティーブランドを発表した。ジャコバス氏は自身のブランド構築経験をクライアントサイドに集中し、CMOとしてMurad Skincareへ入社、ユニリーバの一流部門による同社の買収を支援した。

▽RevitaLash(R)Cosmeticsについて

RevitaLash(R)Cosmeticsは先進的なまつげ、眉毛および髪の美容製品における世界的なリーダーである。2006年に創設された同コレクションは、受賞歴のあるRevitaLash(R) Advanced Eyelash Conditioner、RevitaBrow(R)Advanced Eyebrow Conditionerを含んでおり、50カ国以上の1万を超える診療所、スパ、サロン、専門小売店で入手できる。非営利の乳がんイニシアチブの支援者であるRevitaLash Cosmeticsは、売り上げの一部を研究および教育イニシアチブに寄付し、10月のみならず年間を通じて乳がんのコミュニティーに還元している。詳細はwww.revitalash.com を参照。(RevitaLash Advancedはカリフォルニアでは入手不可)

ソース:RevitaLash Cosmetics

▽問い合わせ先

Gianna Cesa

gcesa@behrmanpr.com

RevitaLash(R) Cosmetics Names Lori Jacobus as Company President

PR77405

VENTURA, California, Feb. 19, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- Industry Veteran to Lead Next Phase of Brand Growth

RevitaLash(R) Cosmetics, the leading Physician developed lash and brow brand,

announces the appointment of Lori Jacobus as President. Jacobus - who brings

more than 30 years of experience to the role - has served as Chief Marketing

Officer at RevitaLash Cosmetics since 2017, spearheading the execution of a

brand redesign with insight into the emerging lash and brow enhancement

category, improving top and bottom line growth, and establishing RevitaLash

Cosmetics as the top Physician developed luxury lash and brow beautification

brand on the market.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

"Our team is thrilled to announce Lori's naming as President," said Michael

Brinkenhoff, M.D., founder and CEO of RevitaLash Cosmetics. "Her business

acumen, vast experience, and proven track record in the industry makes her an

invaluable asset. Her knowledge of sales and marketing, coupled with strategic

category-specific experience, make Lori the perfect candidate to shape and

realize a modern vision for our brand."

"I am grateful and humbled by this opportunity and am excited to continue to

work alongside the team at RevitaLash Cosmetics," said Jacobus. "This brand has

been a frontrunner in the lash and brow category, maintaining an impressive

string of accomplishments through innovative products and longstanding

charitable relationships. I look forward to continuing to shape the Global omni

channel experience for our consumers, and the future of the brand."

Prior to arriving at RevitaLash, with strong beginnings in advertising, Jacobus

founded IceBox, a full-service advertising and marketing agency. She led her

team to successfully ready skincare brand StriVectin for acquisition, while

simultaneously launching beauty brands Yes To Carrots and InCoco.  Jacobus

focused her brand-building experience to the Client side when she joined Murad

Skincare as Chief Marketing Officer, where she again helped ready the company

for acquisition to Unilever's prestige division.

About RevitaLash Cosmetics

RevitaLash Cosmetics is a worldwide leader in advanced lash, brow and hair

beautification products. Established in 2006, the collection includes

award-winning RevitaLash(R) Advanced Eyelash Conditioner and RevitaBrow(R)

Advanced Eyebrow Conditioner, and is available in over 10,000 physician's

offices, spas, salons, and specialty retailers in over 50 countries. A

supporter of non-profit breast cancer initiatives, RevitaLash Cosmetics donates

a portion of proceeds to research and education initiatives, giving back to the

breast cancer community year-round, not just in October. For information, visit

www.revitalash.com. [RevitaLash Advanced is not available in California]

CONTACT:  Gianna Cesa, gcesa@behrmanpr.com

SOURCE  RevitaLash Cosmetics  

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中