ベトナム・ハノイでの米朝首脳会談でWe Loveが目を見張るようなデビュー

Lavifood

ベトナム・ハノイでの米朝首脳会談でWe Loveが目を見張るようなデビュー

AsiaNet 77786 (0399)

【ハノイ(ベトナム)2019年3月13日PR Newswire=共同通信JBN】北朝鮮と米国の首脳会談はベトナムをより一層、世界の注目の的にし、ベトナム企業にとってそのブランドと製品のプロモーション・キャンペーンを創り出す最高の機会に高めた。特に最も印象的なキャンペーンの1つはLavifoodからの自然のフルーツ・ジュース、We Loveの販売だ。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190311/2397754-1-a

We Loveがハノイでの米朝首脳会談の公式ドリンクになる

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190311/2397754-1-b

北朝鮮代表団との2国間会合でのWe Love

We Loveは北朝鮮と米国のハノイ首脳会談の公式ドリンクに選定され、国際メディアセンター(IMC)で仕事をする40近い国と地域からの200以上の国際報道機関の3000人の国際記者にアプローチすることができた。そしてこの首脳会談で行われた2国間や多国間会合に登場した。加えて、Lavifoodは期間中ずっと、ソーシャル・ネットワーク上で「フォローアップ」メディアキャンペーンや野外プロモーション活動を行うことで、首脳会談でのそのデビューにコミュニティーが呼応するよう「鼓舞」してもいた。

We Loveはまた、国際記者や政治家が、IMC、政府庁舎、ホテル、レストラン、銀行オフィス、コーヒー店からサミット会場周辺地域、米国の代表団や北朝鮮の代表団の宿泊所に至るまで構成されるサンプリング活動で、ハノイの主要市街地を取材する時に彼らのすべてのフットプリント(足跡)に「フォロー」もする。首脳会談が終了するとすぐ We Loveはそのブランドの画像とメッセージでサミット関連の一連のミーム画像(ドナルド・トランプ米大統領と北朝鮮の金正恩委員長)を作成し、Facebookで拡散することに成功した。このソーシャル・メディアキャンペーンは短期間にWe Loveが400万以上の対象顧客にアプローチするのを助けた。

We Loveはコミュニティーや国内顧客からの関心と注目を集めた。北朝鮮と米国の首脳会談の公式ドリンクとなり、国際記者やハイレベルの代表団メンバーにサービスを提供したことはWe Loveがコミュニティーに高品質の信頼を構築し、公式な製品販売イベントの前に完璧なモメンタムを創り出すのを助けた。

▽エディターへの注意

さらに詳細な情報はhttps://www.lavifood.com/en/ を参照。

▽問い合わせ先

Mr Minh Nguyen

+84-903-348-185

minh.nguyen@greencommunications.vn

Ms Kim Anh Tran

+84-979-225-467

Anh.tran@greencommunications.vn

ソース:Lavifood

An impressive debut of We Love from DPRK -- USA Hanoi Summit Vietnam

PR77786

HANOI, Vietnam, March 13, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

DPRK -- USA Hanoi Summit has enhanced Vietnam to become the concentration

phenominance of global and the best opportunity for Vietnamese enterprises to

create the promotion campaigns for their brands and products. Specifically, one

of the most impressive campaigns is the launching of We Love -- a natural fruit

juice from Lavifood.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190311/2397754-1-a

We Love becomes the official drink of DPRK - USA Hanoi Summit

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190311/2397754-1-b

We Love at the bilateral meetings with DPRK's Delegations

We Love has been chosen to be the official drink of DPRK -- USA Hanoi Summit,

which was able to approach 3,000 international reporters, over 200

international news agencies from nearly 40 countries and territories working in

the International Media Centre (IMC) and to appear in bilateral and

multilateral meetings taking place within this summit. In addition, Lavifood

was also "rousing" the community to respond to its debut at the summit by

building a "follow-up" media campaign on social networks and outdoor

promotional activities throughout.

We Love also "follows" the international reporters and politicians in all of

their footprint when covering main streets in of Hanoi with sampling activities

consisting from the IMC, government offices, hotels, restaurants, banking

offices, coffee shops to the area around the summit's venue, the USA's

delegations and the DPRK's delegations accommodations. As soon as the summit

ended, We Love created a set of meme photos related the Summit, the President

of USA - Donald Trump and the President of DPRK -- Kim Jong Un with the photos

and messages of We Love brand - that successfully made a viral throughout

Facebook. This social media campaign helps We Love approached more than 4

million target customers in short period of time.

We Love has gained the attention and focus from communities and domestic

customers. Becoming the official drink for the DPRK-USA Summit, which served

for international reporters, and members of high-level delegations help We Love

building the trust in quality to the communities and creating a perfect

momentum before officially launching production event.

Notes to editors

For more information, visit https://www.lavifood.com/en/

Contact:

Mr Minh Nguyen

+84-903-348-185

minh.nguyen@greencommunications.vn

Ms Kim Anh Tran

+84-979-225-467

Anh.tran@greencommunications.vn

SOURCE  Lavifood

  

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